Dat ding hebben ze maar 1 keer in het jaar ofzo voor een aanbiedingsprijsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas meenemen als ze kortingsactie hebben
en dan over uurtje spijt hebben hiervanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Was net bij de Dirk, ze hadden chocolade cheesecake, ik heb me ingehouden
niet eens publieke badhuizen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
War zij woont doen ze t nog met een teiltje
quote:De AH Proteīne banaan pancakes zijn lekkere pannenkoekjes voor tijdens het ontbijt of op ieder ander moment van de dag.
Veel mensen hier lezen dat anders dan het bedoeld isquote:
Oehquote:
he?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel mensen hier lezen dat anders dan het bedoeld is
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan over uurtje spijt hebben hiervan
Die lezen het als dat je elk moment van de dag die pannenkoekjes moet eten.quote:
we doen allemaal een pogingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lezen het als dat je elk moment van de dag die pannenkoekjes moet eten.
Dus niet "any" maar "every"
Ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingen
Dat klinkt als de correcte manier eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
De cursus leren omgaan met teleurstellingen is helaas afgelast
Er is ook geen probleem verderquote:
En Riet is weer ziek zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatst
Ohhh, dan hoef ik dat huiswerk voorlopig ook nog niet te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatst
Haha, als er wat over is misschien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, je moet je goed realiseren dat dit ook verkocht wordt aan niet-KSC'ers
Ja okeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, als er wat over is misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |