quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb net, bij de Wibra, een soort badjas trui gekocht.
[..]Ah een badjas die niet open kan vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb net, bij de Wibra, een soort badjas trui gekocht.
[..]Cozy 100 pointsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow.quote:
Handig als je in de ochtend de deur open moet doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah een badjas die niet open kan vallen
Dat zei ik dus ook maar ik zie daar het voordeel wel van in.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah een badjas die niet open kan vallen
Ik heb ook gewoon nog een badjas.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Handig als je in de ochtend de deur open moet doen.
Pas meenemen als ze kortingsactie hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Was net bij de Dirk, ze hadden chocolade cheesecake, ik heb me ingehouden
Dat ding hebben ze maar 1 keer in het jaar ofzo voor een aanbiedingsprijsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas meenemen als ze kortingsactie hebben
en dan over uurtje spijt hebben hiervanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Was net bij de Dirk, ze hadden chocolade cheesecake, ik heb me ingehouden
niet eens publieke badhuizen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
War zij woont doen ze t nog met een teiltje
quote:De AH Proteïne banaan pancakes zijn lekkere pannenkoekjes voor tijdens het ontbijt of op ieder ander moment van de dag.
Veel mensen hier lezen dat anders dan het bedoeld isquote:
Oehquote:
he?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel mensen hier lezen dat anders dan het bedoeld is
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan over uurtje spijt hebben hiervan
Die lezen het als dat je elk moment van de dag die pannenkoekjes moet eten.quote:
we doen allemaal een pogingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lezen het als dat je elk moment van de dag die pannenkoekjes moet eten.
Dus niet "any" maar "every"
Ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingen
Dat klinkt als de correcte manier eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
De cursus leren omgaan met teleurstellingen is helaas afgelast
Er is ook geen probleem verderquote:
En Riet is weer ziek zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatst
Ohhh, dan hoef ik dat huiswerk voorlopig ook nog niet te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatst
Haha, als er wat over is misschien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, je moet je goed realiseren dat dit ook verkocht wordt aan niet-KSC'ers
Ja okeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, als er wat over is misschien.
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurtquote:
Bwhehehequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, als er wat over is misschien.
Is het een klif als je het niet kan zien dat het een klif is?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurt
*SPLAT*quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurt
Zijn die kant en klaar of zo? En wat kost dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het nogal prijzig voor vier banana pannenkoekkies, maak ze morgen zelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |