Haha. Blij dat ik je wat opgevrolijkt hebt en je positiever hebt gemaaktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben opeens best tevreden met mijn kookkunsten
Als diner wel lekker maar als toetje idd niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rijstepap is toch ook gewoon een (vies) toetje
nee, geef maar aan mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rijstepap is toch ook gewoon een (vies) toetje
hier was dat boterhammen met vlees, als mn paps kookte want die had ook nooit zin. Vonden we ook een feest als kinderenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat aten we vroegah thuis weleens als mijn moeder geen zin had om te koken. Paprijst gekookt in melk, en dan een klont boter (margarine) en wat bruine suiker en kaneel er overheen. Waren we als kind verzot op
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb net, bij de Wibra, een soort badjas trui gekocht.
koop er gelijk een dikke sigaar bijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Is dat toch wel iets anders, badjas of truiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dank. Was ik even helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]Ah een badjas die niet open kan vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]Cozy 100 pointsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow.quote:
Handig als je in de ochtend de deur open moet doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah een badjas die niet open kan vallen
Dat zei ik dus ook maar ik zie daar het voordeel wel van in.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah een badjas die niet open kan vallen
Ik heb ook gewoon nog een badjas.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Handig als je in de ochtend de deur open moet doen.
Pas meenemen als ze kortingsactie hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Was net bij de Dirk, ze hadden chocolade cheesecake, ik heb me ingehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |