SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Wil helemaal geen zomertijd, uur korter slapenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds niet donker![]()
EN dit weekendZomertijd
ow je wilde dat ik je hand vastpakte ipv je een glas roosvicee gafquote:
Geef dat glas roosvicee maar hier danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je wilde dat ik je hand vastpakte ipv je een glas roosvicee gaf
+ glas roosviceequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als ik jou zie typen zie ik die Duitser voor me:quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds niet donker![]()
EN dit weekendZomertijd
Ja nee, rietjes zijn van karton.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Roosvicee is wel lekkerlang niet op zeg. Zou dat nog steeds in glazen flessen zitten?
Pak maar m'n handquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is het ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
Ja ik ben vrij kort van stof meestal ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik jou zie typen zie ik die Duitser voor me:
Wochenende, scheisse arbeit, sauffen!
Rijstepap, beetje bruine suiker boter en kaneel erop en gaan met de banaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:49 schreef mschol het volgende:
rijst kookt..
straks heb ik misschien nasi goreng te vreten
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Rijstepap, beetje bruine suiker boter en kaneel erop en gaan met de banaan
Mand!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben vrij kort van stof meestal ja.
Dan doe je er toch tomaat sla augurk biefstuk/hamburger bovenop?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]klinkt niet als een voedzame avondmaaltijd
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan doe je er toch tomaat sla augurk biefstuk/hamburger bovenop?
Soms maak ik me zorgen om je.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan doe je er toch tomaat sla augurk biefstuk/hamburger bovenop?
Haha. Blij dat ik je wat opgevrolijkt hebt en je positiever hebt gemaaktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben opeens best tevreden met mijn kookkunsten
Als diner wel lekker maar als toetje idd niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rijstepap is toch ook gewoon een (vies) toetje
nee, geef maar aan mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rijstepap is toch ook gewoon een (vies) toetje
hier was dat boterhammen met vlees, als mn paps kookte want die had ook nooit zin. Vonden we ook een feest als kinderenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat aten we vroegah thuis weleens als mijn moeder geen zin had om te koken. Paprijst gekookt in melk, en dan een klont boter (margarine) en wat bruine suiker en kaneel er overheen. Waren we als kind verzot op
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb net, bij de Wibra, een soort badjas trui gekocht.
koop er gelijk een dikke sigaar bijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Is dat toch wel iets anders, badjas of truiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dank. Was ik even helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een discountwinkelketen, huishouddingetjes en kleding etc. Rood logo, fel wit tl licht binnen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]Ah een badjas die niet open kan vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]Cozy 100 pointsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow.quote:
Handig als je in de ochtend de deur open moet doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah een badjas die niet open kan vallen
Dat zei ik dus ook maar ik zie daar het voordeel wel van in.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah een badjas die niet open kan vallen
Ik heb ook gewoon nog een badjas.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Handig als je in de ochtend de deur open moet doen.
Pas meenemen als ze kortingsactie hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Was net bij de Dirk, ze hadden chocolade cheesecake, ik heb me ingehouden
Dat ding hebben ze maar 1 keer in het jaar ofzo voor een aanbiedingsprijsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Pas meenemen als ze kortingsactie hebben
en dan over uurtje spijt hebben hiervanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Was net bij de Dirk, ze hadden chocolade cheesecake, ik heb me ingehouden
niet eens publieke badhuizen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
War zij woont doen ze t nog met een teiltje
quote:De AH Proteīne banaan pancakes zijn lekkere pannenkoekjes voor tijdens het ontbijt of op ieder ander moment van de dag.
Veel mensen hier lezen dat anders dan het bedoeld isquote:
Oehquote:
he?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel mensen hier lezen dat anders dan het bedoeld is
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan over uurtje spijt hebben hiervan
Die lezen het als dat je elk moment van de dag die pannenkoekjes moet eten.quote:
we doen allemaal een pogingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lezen het als dat je elk moment van de dag die pannenkoekjes moet eten.
Dus niet "any" maar "every"
Ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is het leven, leren omgaan met teleurstellingen
Dat klinkt als de correcte manier eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
De cursus leren omgaan met teleurstellingen is helaas afgelast
Er is ook geen probleem verderquote:
En Riet is weer ziek zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatst
Ohhh, dan hoef ik dat huiswerk voorlopig ook nog niet te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de cursus timemanagement is naar morgen verplaatst
Haha, als er wat over is misschien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, je moet je goed realiseren dat dit ook verkocht wordt aan niet-KSC'ers
Ja okeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, als er wat over is misschien.
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurtquote:
Bwhehehequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, als er wat over is misschien.
Is het een klif als je het niet kan zien dat het een klif is?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurt
*SPLAT*quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het donker van een klif springen en kijken wat er gebeurt
Zijn die kant en klaar of zo? En wat kost dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het nogal prijzig voor vier banana pannenkoekkies, maak ze morgen zelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |