Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je rechternier verkocht?
Kijk hier, in huize Buda klotst het geld ook tegen de plinten
Als je je gaat verbazen over woorden blijken er veel rare te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een gek woord eigenlijk... Heuvelrug... is dat dan een heuvel met een rug.. of is dat de rug van de heuvel..
Hm.
"Maar."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaar
Wordt hier ook tijd voor de planningquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaar
Hej daar was ik ook na een klantbezoek. Nog even rondje Veluwe gewandeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik was op de Utrechtse Heuvelrug
Ja, ik heb hetzelfde met het woord 'welletjes.'quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je je gaat verbazen over woorden blijken er veel rare te zijn
Ik denk dat het woord etymologisch weleens verwant kan zijn aan ridgequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een gek woord eigenlijk... Heuvelrug... is dat dan een heuvel met een rug.. of is dat de rug van de heuvel..
Hm.
De Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe zijn wel twee aparte gebieden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hej daar was ik ook na een klantbezoek. Nog even rondje Veluwe gewandeld.
Waar is die ridge dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord etymologisch weleens verwant kan zijn aan ridge
Oei ik zal er op letten bij een volgende meetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja sorry, jullie lijken ook zoveel op elkaar
Jij natuurlijk meteen zo van VLIEGENDE KIEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een collega (andere afdeling) had per ongeluk 'vliegende kip' i.p.v. vliegende keep getypt.![]()
Ja, ik ben geestelijk 3, want ik vind dat hilarisch
Kan dat er nog wel vanaf?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien in het najaar nog een weekje
Ik heb een rug?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm.
Nou, ik deed net alsof ik het niet zagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij natuurlijk meteen zo van VLIEGENDE KIEEEEEEEEEEEEEEEEP
quote:
quote:
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe zijn wel twee aparte gebieden.
Ja halloquote:
De Veluwe is ook mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.
Ik moet bij mountainbikers in het bos altijd aan jou denken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.
Je leeft maar 1 keerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik het boekjaar met een verlies ga afsluiten, maar dat mag best een keer
De hele KSC, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet bij mountainbikers in het bos altijd aan jou denken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Kijk daar gaat weer een roedel Los-en op de fiets."
Ja, zo ook echtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Kijk daar gaat weer een roedel Los-en op de fiets."
Alleen vaak in recreatiegebied als ik fietsers zie, tijdens een van de wandelsquote:
Loop je vanavond nog een rondje ?quote:
Ik ben nog bezig.. Een soort vanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde vandaag om 15 uur aan het weekend beginnen. Het was uiteindelijk 17:15.
Kleintjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je vanavond nog een rondje ?
ripquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig.. Een soort van
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luie bui?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb bijna de hele middag op bed gelegen
quote:
Ik was tussendoor nog even naar de kapper geweest, dus dan is het wel zo netjes om die tijd even in te halenquote:
Ok, vooruit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik was tussendoor nog even naar de kapper geweest, dus dan is het wel zo netjes om die tijd even in te halen
Work hard, play hardquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet hard, plee hard.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Work hard, play hard
(op Fok)
Eerst een dutje op de bank denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een voetenbadje en een Rail Away
Ja, maar ik doe het mezelf ook aanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]same
ik dacht 'doe ik nog even snel', ineens 1,5 uur later![]()
![]()
![]()
Ja, als je bij een random straattentje in India gaat etenquote:
Klopt wel maar ook makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het mezelf ook aan
Ik kan ook even in mn hyperfocus gaan zitten, maar nee.. ik laat mezelf afleiden
Hoe weet jij zeker of ik geen robot ben?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt wel maar ook makkelijker gezegd dan gedaanwe zijn geen robots
Gebeurt niet met groene asperges.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het mezelf ook aan
Ik kan ook even in mn hyperfocus gaan zitten, maar nee.. ik laat mezelf afleiden
Ik heb water over je heen gegooid en je doet het nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij zeker of ik geen robot ben?
komt daar niet een bedrijf voor langs?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, tuintje wordt morgen dan maar. Heb net nog even voor de hele afdeling alle kantoorplanten water staan geven omdat ik zo'n goedzakkerige plantenvriend ben.
Bij ons komt er een hele imponerende baardmans met tatoeages de planten water gevenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, tuintje wordt morgen dan maar. Heb net nog even voor de hele afdeling alle kantoorplanten water staan geven omdat ik zo'n goedzakkerige plantenvriend ben.
Vooral niet onder een bergje Parmezaanse kaasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebeurt niet met groene asperges.
Iedereen maakt die stomme verificatiepuzzles fout dus ja... ik denk dat iedereen een robot is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij zeker of ik geen robot ben?
Niet meer. Want bezuinigingen. En toen bood ik aan om het te doen. Maar zoveel zijn het er niet. Maar ze staan in van die hydrocultuurbakken, dus er gaat per plant meteen zo'n tien liter in.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
komt daar niet een bedrijf voor langs?
Hier een verfomfaaide haarmans, maar dat ben ik dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons komt er een hele imponerende baardmans met tatoeages de planten water geven
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb water over je heen gegooid en je doet het nog
Heb je ook tatoeages ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier een verfomfaaide haarmans, maar dat ben ik dus.
Heeft ie ook allemaal planten en bloementattoos zoals die van de reclame?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons komt er een hele imponerende baardmans met tatoeages de planten water geven
Ik zal de volgende keer beter oplettenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft ie ook allemaal planten en bloementattoos zoals die van de reclame?
Nou ja.. nodig is misschien wat overdrevenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel ergens een fineliner liggen, als dat nodig is.
Dan word je wellicht een trendsetter. Jottemquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. nodig is misschien wat overdreven
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. nodig is misschien wat overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dat lijnwerk dan.🐙
Ja, prachtigquote:
tattoesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ja als ik bloemetjes op mezelf ga lopen tekenen is het misschien tijd om eens naar huis te gaan.
aan het weekend ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
galgjequote:
Voor minder dan 240 kilo doen we het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mi-ni-maal
Misschien nog wel 200 kg.
@:dud0r FBB wat zeg jij?
die brokken zijn voor jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Oeh ¤10 euro korting bij ¤50 euro. Meteen 10 kg brokken gekocht en nog wat spul voor de kat.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Blijkt het watervaste fineliner te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dat lijnwerk dan.
ahhhhh, wel goede om op te bezuinigen opzichquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet meer. Want bezuinigingen. En toen bood ik aan om het te doen. Maar zoveel zijn het er niet. Maar ze staan in van die hydrocultuurbakken, dus er gaat per plant meteen zo'n tien liter in.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]die blow outsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dat lijnwerk dan.
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik nu even geen LEGO geld want damn veel korting. Oh op Amazon trouwens. Net als wat ik hierboven zei.
mijn moeder vond het nodig om te zeggen 'weet je dat dit permanent is!?!?!' bij eerste tattooquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
jammer dat t op de huid nooit permanent isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer dat t op de huid nooit permanent is
Ligt eraan hoe snel de pleuris uitbreekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
wrom noemt iemand jou eng?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nizno ik ben vandaag eng genoemd, kom me troosten
Ja de timing is wel erg matig want ik zie allemaal dingetjes die ik vet graag wil. Knight Bus enz.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]maar nee, mag van mijzelf 'geen' geld uitgeven
"Waaaaaaaat??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn moeder vond het nodig om te zeggen 'weet je dat dit permanent is!?!?!' bij eerste tattoo
nog altijd spijt dat ik daar niet super dramatisch op heb gereageerd
Ze snapte niet wat ik in mn gezicht had, dat was eng. Pussykind dusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom noemt iemand jou eng?
eerst antwoorden voor ik bij je in de buurt durf te komen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze snapte niet wat ik in mn gezicht had, dat was eng. Pussykind dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |