Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je rechternier verkocht?
Kijk hier, in huize Buda klotst het geld ook tegen de plinten
Als je je gaat verbazen over woorden blijken er veel rare te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een gek woord eigenlijk... Heuvelrug... is dat dan een heuvel met een rug.. of is dat de rug van de heuvel..
Hm.
"Maar."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaar
Wordt hier ook tijd voor de planningquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaar
Hej daar was ik ook na een klantbezoek. Nog even rondje Veluwe gewandeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik was op de Utrechtse Heuvelrug
Ja, ik heb hetzelfde met het woord 'welletjes.'quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je je gaat verbazen over woorden blijken er veel rare te zijn
Ik denk dat het woord etymologisch weleens verwant kan zijn aan ridgequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een gek woord eigenlijk... Heuvelrug... is dat dan een heuvel met een rug.. of is dat de rug van de heuvel..
Hm.
De Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe zijn wel twee aparte gebieden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hej daar was ik ook na een klantbezoek. Nog even rondje Veluwe gewandeld.
Waar is die ridge dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord etymologisch weleens verwant kan zijn aan ridge
Oei ik zal er op letten bij een volgende meetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja sorry, jullie lijken ook zoveel op elkaar
Jij natuurlijk meteen zo van VLIEGENDE KIEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een collega (andere afdeling) had per ongeluk 'vliegende kip' i.p.v. vliegende keep getypt.![]()
Ja, ik ben geestelijk 3, want ik vind dat hilarisch
Kan dat er nog wel vanaf?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien in het najaar nog een weekje
Ik heb een rug?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm.
Nou, ik deed net alsof ik het niet zagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij natuurlijk meteen zo van VLIEGENDE KIEEEEEEEEEEEEEEEEP
quote:
quote:
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe zijn wel twee aparte gebieden.
Ja halloquote:
De Veluwe is ook mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.
Ik moet bij mountainbikers in het bos altijd aan jou denken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.
Je leeft maar 1 keerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik het boekjaar met een verlies ga afsluiten, maar dat mag best een keer
De hele KSC, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet bij mountainbikers in het bos altijd aan jou denken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Kijk daar gaat weer een roedel Los-en op de fiets."
Ja, zo ook echtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Kijk daar gaat weer een roedel Los-en op de fiets."
Alleen vaak in recreatiegebied als ik fietsers zie, tijdens een van de wandelsquote:
Loop je vanavond nog een rondje ?quote:
Ik ben nog bezig.. Een soort vanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde vandaag om 15 uur aan het weekend beginnen. Het was uiteindelijk 17:15.
Kleintjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je vanavond nog een rondje ?
ripquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig.. Een soort van
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig.. Een soort van
Luie bui?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb bijna de hele middag op bed gelegen
quote:
Ik was tussendoor nog even naar de kapper geweest, dus dan is het wel zo netjes om die tijd even in te halenquote:
Ok, vooruit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik was tussendoor nog even naar de kapper geweest, dus dan is het wel zo netjes om die tijd even in te halen
Work hard, play hardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |