Wattttt…. Gelukkig hoef ik nooit vroeg bij mijn ouders aan te kloppen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en mijn broer was dan ook nog eens van plan morgen om 9:00 al bij mijn ouders te zijn voor verjaardag van m'n vader
Mijn vader stond er ook niet echt om te springen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heb ik zo’n hekel aan hè, alles wat ‘s ochtends is is bezopen. En je verpest de dag voor die man.
Nou matig. Vorig weekend was het hier ook gezellig met borrels vreten en laat en dat was leuk, maar minder leuk de 2 dagen er naquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je dat in het weekend wel nog vol? Ik niet, want dan heb ik gewoon zo'n zelfde ritme als doordeweek
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en mijn broer was dan ook nog eens van plan morgen om 9:00 al bij mijn ouders te zijn voor verjaardag van m'n vader
Liever niet. Eikel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan niet graag onaardig?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Joeequote:
Ik heb heel wat zonsopgangen meegemaakt. Ik weet bij god niet hoe ik dat vroeger deed.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben daar nooit geschikt voor geweest..
Ja of je kunt het zo bekijken: rond 11u ben je van het bezoek af en kun je de hele dag nog doen waar je zin in hebt als jarigequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heb ik zo’n hekel aan hè, alles wat ‘s ochtends is is bezopen. En je verpest de dag voor die man.
ik geen 1 volgens mij, tenzij ik weer wakker was om naar werk te gaan op de veiling in een vakantiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb heel wat zonsopgangen meegemaakt. Ik weet bij god niet hoe ik dat vroeger deed.
mijn moeder ligt dan zelf nog op bed. En mijn vader is waarschijnlijk bij één van zn visvrienden of jeu de knikker vrienden aan het koffie drinkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wattttt…. Gelukkig hoef ik nooit vroeg bij mijn ouders aan te kloppen.
Nee want de familie komt nog om 15:00 en om 20:00.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of je kunt het zo bekijken: rond 11u ben je van het bezoek af en kun je de hele dag nog doen waar je zin in hebt als jarige
Bloemenveiling ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geen 1 volgens mij, tenzij ik weer wakker was om naar werk te gaan op de veiling in een vakantie
Mijn vader heeft het hele weekend bezoekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want de familie komt nog om 15:00 en om 20:00
Zo gaat dat hier ook. We hebben het ook wel eens in 2 dagen gedaan/moeten doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want de familie komt nog om 15:00 en om 20:00.
Tenminste bij ons thuis.
Dan heb je dus alleen de ochtend nog ff.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want de familie komt nog om 15:00 en om 20:00
Was het leuk daar?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]aantal jaren zomer-, voorjaar en kerstvakanties gewerkt
zo blij dat ik mn verjaardag niet meer vier...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier ook. We hebben het ook wel eens in 2 dagen gedaan/moeten doen.
hier of tussen 11 en 13 of tussen 17 en 19quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
zo blij dat ik mn verjaardag niet meer vier...
en familie doet het altijd klein, dus dat is tussen 13:00 en 16:00 ofzo en dan weer klaar
Dat zou echt top zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
met een beetje mazzel vloei je nu alles er in een uurtje uit. Lekker snel klaar
voor een vakantiebaantje was het leuk, tot ze maar van een scholier vonden dat die netzoveel productie moest draaien als de ervaren rotten in het vakquote:
Nee valt tegen. Morgen even langs een vriendin en verder niks.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan jullie ook allemaal leuke dingen doen in het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |