SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
alleen maar positief toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg dus gisteren of eergisteren die brief dat ik over een maand naar de chirurg kan in het ziekenhuis.
Ik denk dat mijn lichaam dacht dat gaan we lekker niet doen want het laat ineens allemaal zo snel los, ook gewoon ineens sinds 1 (of 2?) dagen.
ik las lego-stokje en dacht, he?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat Schol even het Lapo-stokje heeft overgenomen
Alles legoquote:
Lekkere loonadministratie. You have one job ..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris is weer eens laat deze maandzou wel fijn zijn zo voor het weekend.
Zal straks wel weer iets komen dat als de laatste dag van de maand op een maandag is, de maand 31 dagen heeft en er een gedeeltelijke zonsverduistering is dat de betaling later is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:44 schreef kwiwi het volgende:
Salaris is weer eens laat deze maand zou wel fijn zijn zo voor het weekend.
altijd met dat soort dingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat sowieso.De timing is alleen wel weer bijzonder.
Huh, wat vervelend.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris is weer eens laat deze maandzou wel fijn zijn zo voor het weekend.
Kan ook de tafeltenniscompetitie weer gaan opstarten want we hoeven geen nieuwe dingen meer gaan doen op het werk dus dan kunnen mijn teams naar huis toe.
Ja, zeker omdat nog niemand echt geïnformeerd is wat er dan wel gaat gebeuren. Niet echt een manier om met mensen om te gaan, maar het is wel duidelijk wat de opdracht van nieuwe management is.quote:
Staat er wel ergens vastgelegd wanneer het salaris uiterlijk gestort moet worden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat nog niemand echt geïnformeerd is wat er dan wel gaat gebeuren. Niet echt een manier om met mensen om te gaan, maar het is wel duidelijk wat de opdracht van nieuwe management is.
Voor het eind van de maand sowieso. Zal zich vast wel vanzelf oplossen, maar af en toe heb ik het idee dat het gewoon beleid is om mensen langzaam te ontmoedigen om hier te blijven werken zodat ze zelf vertrekken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat er wel ergens vastgelegd wanneer het salaris uiterlijk gestort moet worden?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor het eind van de maand sowieso. Zal zich vast wel vanzelf oplossen, maar af en toe heb ik het idee dat het gewoon beleid is om mensen langzaam te ontmoedigen om hier te blijven werken zodat ze zelf vertrekken.
Ik ga me er niet teveel van aantrekken; als ze van me af willen mogen ze goed aanbod doen en anders keten ik me gewoon vast aan mijn bureaustoel.
Ben benieuwd nu. Wel verleidelijk om er hele tijd aan te gaan zitten maar moet ik niet doen.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stromen de hersenen naar beneden
Als dat zo was had ik ook wel een veel betere gaming laptop gekocht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwist niet dat je een game fanaat was
Nou ja je hebt voor een reden een gamepc of het waren plannen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik ook wel een veel betere gaming laptop gekocht.
Ja, van mij hoeft de tijd ook niet snellerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harder werken, dan vliegt de tijd.
Dan gaan de minder leuke dingen ook sneller om.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft de tijd ook niet sneller
Dat is volgens mij jou oplossing voor allesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harder werken, dan vliegt de tijd.
Minder leuke dingen horen ook bij het leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan gaan de minder leuke dingen ook sneller om.
Helaasch wel ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder leuke dingen horen ook bij het leven.
Dat is om extra te kunnen genieten van de superleuke dingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder leuke dingen horen ook bij het leven.
Met volle teugenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is om extra te kunnen genieten van de superleuke dingen
Ik heb zelf niet echt dingen die ik super vind ofzo. Kheb wat dat betreft een meer nuchtere/ meer vlakke emotielevel ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is om extra te kunnen genieten van de superleuke dingen
Kirbymodus - onquote:
Vroem vroemquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kirbymodus - on
*stofzuiggeluidje
Dit heeft een vriend van mij ook, ik kan nooit aflezen aan zijn gezicht of hij nu bij de tandarts in de stoel zit of dat hij zijn lievelingsvogeltje ziet vliegen in de lucht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet echt dingen die ik super vind ofzo. Kheb wat dat betreft een meer nuchtere/ meer vlakke emotielevel ofzo
Wanneer heb je voor het laatst gehuild; 'geen idee wat huilen is'quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft een vriend van mij ook, ik kan nooit aflezen aan zijn gezicht of hij nu bij de tandarts in de stoel zit of dat hij zijn lievelingsvogeltje ziet vliegen in de lucht.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Zou @:Ieniminimuis nog een kater gehad hebben?
Nee eigenlijk nooit maar ik merk het wel heel duidelijk aan zijn manier van doen en zijn snaakse opmerkingen of hij het naar zijn zin heeft, hij heeft er ook een medische verklaring voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gehuild; 'geen idee wat huilen is'
Maar zegt hij dan nooit of ie het leuk heeft?
Zodat ik wel af en toe een keer kan gamen als ik wil maar wat ik speel draait die laptop prima. En ik moest sowieso een nieuwe laptop want vorige was oud en traag als stront.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja je hebt voor een reden een gamepc of het waren plannen.
Ja er is een scheiding tussen oost en west vandaagquote:
Hier net een paar spatjes. Maar het stelde niets voorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet regent nu. Kan ik zo na m'n werk nog even plantjes zaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh, hier begint het al te miezerenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet regent nu. Kan ik zo na m'n werk nog even plantjes zaaien.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.Ik zie geen reden waarom mannen dit smeriger of enger oid zouden moeten vinden dan een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed. Sterkte er mee in ieder geval.🐙
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.Ik heb gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.met een beetje mazzel vloei je nu alles er in een uurtje uit. Lekker snel klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Doel je dan op gelikt of geklitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
met een k minder zou het wat vreemder zijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd nu. Wel verleidelijk om er hele tijd aan te gaan zitten maar moet ik niet doen.![]()
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.dat is, euhm..., kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja.. moet ik daar nou van zeggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme, heb ik voor niets al die zelfbeheersing verbruikt vandaag.
Hallo, ik ben Kutkut McMuff en mijn spreekbeurt gaat over de mossel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Studenten moesten net presenteren, iemand presenteerde iets waarbij de auteur 'kutkut' heette. Er zaten allleen maar mannen in de klas, het 'hihihihihihi' gehalte was hoog. Duurde lang ook![]()
Zo heb ik ook nog een bonnetje van een tankstation in Duitsland in de auto liggen uit Kuttenküllerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Studenten moesten net presenteren, iemand presenteerde iets waarbij de auteur 'kutkut' heette. Er zaten allleen maar mannen in de klas, het 'hihihihihihi' gehalte was hoog. Duurde lang ook![]()
Halloooquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Kutkut McMuff en mijn spreekbeurt gaat over de mossel.
Hihihihihihihihihiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een bonnetje van een tankstation in Duitsland in de auto liggen uit Kuttenküller![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:23 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik rijd deze weg iedere dag maar dit vind ik echt ongelooflijk knap. Dan heb je en geen 50 gereden en je was niet geheel nuchter. En dat op vrijdagmiddag @:liesje1979 @:airwin @:4everblackeyed
Hoe.. dan?quote:Even voor half drie raakte een automobilist komende vanaf de Meppelweg betrokken bij een ongeval, waarbij een vlaggenmast uit de grond is gereden en de auto tot stilstand kwam tegen een lantaarnpaal.
Ik dacht een lichtgetint petje, is t een zwanger mokkelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:23 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik rijd deze weg iedere dag maar dit vind ik echt ongelooflijk knap. Dan heb je en geen 50 gereden en je was niet geheel nuchter. En dat op vrijdagmiddag @:liesje1979 @:airwin @:4everblackeyed
In een Audi.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht een lichtgetint petje, is t een zwanger mokkel
Lief dat je denkt dat dit anders is dan gebruikelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Het is vrijdagmiddag. De standaarden dalen aanzienlijk in afwachting van het weekend.
Dat het een Audi is.quote:
quote:
Daar zitten ook vaak zat petjes inquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat het een Audi is.
Met je licht getint petje
Misschien had zij ook wel een petje opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar zitten ook vaak zat petjes in
Meh weinig plannen zo kort na vakantiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan jullie ook allemaal leuke dingen doen in het weekend?
JAquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Housewarming voor onze oudersquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neen, jij wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wanneer is de KSC housewarming?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Housewarming voor onze ouders
Je hebt een nieuw huis?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nimmerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben graag lief.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief dat je denkt dat dit anders is dan gebruikelijk
quote:
Nou ja, dat was ik wel van plan, maar als jullie dat ook allemaal gaan doen, dan weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo groot woon ik nu ook weer nietquote:
Al sinds eind januariquote:
Ben je dan niet graag onaardig?quote:
Ookquote:
Dit is echt jouw standaard reactie hequote:
nee..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gefeliciteerd en party ze, feestgangerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook![]()
Morgen verjaardag van mijn vader; en rest van het weekend vrij in te delen. Vanavond nog een feestje dat erg laat begint
Nou.. wel op zulke reacties ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is echt jouw standaard reactie he
ik heb niet eens aan houswarming gedaan, maar goed, zo ben ik ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe laat begint het?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook![]()
Morgen verjaardag van mijn vader; en rest van het weekend vrij in te delen. Vanavond nog een feestje dat erg laat begint
Begin echt te oud worden voor die dingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en party ze, feestganger
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin echt te oud worden voor die dingen.
23:00 - 05:00. Loopt pas na 0:00 een keer vol ga ik vanuit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe laat begint het?
Ik vind het al laat als een etentje na 18u gepland wordt
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
23:00 - 05:00. Loopt pas na 0:00 een keer vol ga ik vanuit.
Oei. Dat wordt een leuke maandagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik liever naar feestjes die om 20:00 beginnen en waar je na 21:00 niet meer naar binnen mag.
wat een tijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en mijn broer was dan ook nog eens van plan morgen om 9:00 al bij mijn ouders te zijn voor verjaardag van m'n vaderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Ygritte het volgende:
En dan ook nog na een hele dag werken![]()
Ik ben daar ook niet meer voor gemaakt.
Hou je dat in het weekend wel nog vol? Ik niet, want dan heb ik gewoon zo'n zelfde ritme als doordeweekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Ygritte het volgende:
Mijn feestjes beginnnen tegenwoordig vaak om 15:00 of 17:00 tot een uur of 22:00.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga ik liever naar feestjes die om 20:00 beginnen en waar je na 21:00 niet meer naar binnen mag.
ik ben daar nooit geschikt voor geweest..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Ygritte het volgende:
Gewoon in één keer doorrollen vanuit de club voor koffie en een ontbijtjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en mijn broer was dan ook nog eens van plan morgen om 9:00 al bij mijn ouders te zijn voor verjaardag van m'n vader
Dit is echt ideaalquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn feestjes beginnnen tegenwoordig vaak om 15:00 of 17:00 tot een uur of 22:00.
Want iedereen moet de volgende ochtend sporten of iets met kinderen…
Heerlijk.
Daar heb ik zo’n hekel aan hè, alles wat ‘s ochtends is is bezopen. En je verpest de dag voor die man.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en mijn broer was dan ook nog eens van plan morgen om 9:00 al bij mijn ouders te zijn voor verjaardag van m'n vader
Wattttt…. Gelukkig hoef ik nooit vroeg bij mijn ouders aan te kloppen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader stond er ook niet echt om te springen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heb ik zo’n hekel aan hè, alles wat ‘s ochtends is is bezopen. En je verpest de dag voor die man.
Nou matig. Vorig weekend was het hier ook gezellig met borrels vreten en laat en dat was leuk, maar minder leuk de 2 dagen er naquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je dat in het weekend wel nog vol? Ik niet, want dan heb ik gewoon zo'n zelfde ritme als doordeweek
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liever niet. Eikel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan niet graag onaardig?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Joeequote:
Ik heb heel wat zonsopgangen meegemaakt. Ik weet bij god niet hoe ik dat vroeger deed.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben daar nooit geschikt voor geweest..
Ja of je kunt het zo bekijken: rond 11u ben je van het bezoek af en kun je de hele dag nog doen waar je zin in hebt als jarigequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heb ik zo’n hekel aan hè, alles wat ‘s ochtends is is bezopen. En je verpest de dag voor die man.
ik geen 1 volgens mij, tenzij ik weer wakker was om naar werk te gaan op de veiling in een vakantiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb heel wat zonsopgangen meegemaakt. Ik weet bij god niet hoe ik dat vroeger deed.
mijn moeder ligt dan zelf nog op bed. En mijn vader is waarschijnlijk bij één van zn visvrienden of jeu de knikker vrienden aan het koffie drinkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wattttt…. Gelukkig hoef ik nooit vroeg bij mijn ouders aan te kloppen.
Nee want de familie komt nog om 15:00 en om 20:00.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja of je kunt het zo bekijken: rond 11u ben je van het bezoek af en kun je de hele dag nog doen waar je zin in hebt als jarige
Bloemenveiling ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geen 1 volgens mij, tenzij ik weer wakker was om naar werk te gaan op de veiling in een vakantie
Mijn vader heeft het hele weekend bezoekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want de familie komt nog om 15:00 en om 20:00
Zo gaat dat hier ook. We hebben het ook wel eens in 2 dagen gedaan/moeten doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want de familie komt nog om 15:00 en om 20:00.
Tenminste bij ons thuis.
Dan heb je dus alleen de ochtend nog ff.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want de familie komt nog om 15:00 en om 20:00
Was het leuk daar?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:20 schreef mschol het volgende:
[..]aantal jaren zomer-, voorjaar en kerstvakanties gewerkt
zo blij dat ik mn verjaardag niet meer vier...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier ook. We hebben het ook wel eens in 2 dagen gedaan/moeten doen.
hier of tussen 11 en 13 of tussen 17 en 19quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
zo blij dat ik mn verjaardag niet meer vier...
en familie doet het altijd klein, dus dat is tussen 13:00 en 16:00 ofzo en dan weer klaar
Dat zou echt top zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
met een beetje mazzel vloei je nu alles er in een uurtje uit. Lekker snel klaar
voor een vakantiebaantje was het leuk, tot ze maar van een scholier vonden dat die netzoveel productie moest draaien als de ervaren rotten in het vakquote:
Nee valt tegen. Morgen even langs een vriendin en verder niks.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendin ook niet hoor, die is daarin heel bepalend. Je kunt X tijd komen of nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zulke dingen heb ik geen last van zonder familie in de buurt.
Mijn buurvrouw doet het altijd zo: die zegt, iedereen mag vandaag tussen 9u en 22u langskomen. Maar je weet dan dus niet hoeveel en wanneer mensen langskomenDaar kan deze autist niet mee omgaan hoor
Doe het zelf maarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
voor een vakantiebaantje was het leuk, tot ze maar van een scholier vonden dat die netzoveel productie moest draaien als de ervaren rotten in het vak(en ja, dan werd je dus samen geroepen in een ruimte dat de performance omhoogmoest enzo)
toen was ik er ook wel klaar mee
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Tokquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een collega (andere afdeling) had per ongeluk 'vliegende kip' i.p.v. vliegende keep getypt.![]()
Ja, ik ben geestelijk 3, want ik vind dat hilarisch
Word je dan weggestuurd als je later komt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook niet hoor, die is daarin heel bepalend. Je kunt X tijd komen of niet
*Nipt aan koffie. Bedankt voor de koffie ciao.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ja mijn vader komt zondagochtend nog langs maar die is altijd zo snel weer weg.
ja precies, en de ervaren rotten in het vak die vonden het ook niet kunnen dat je zo behandeld werdquote:
alssie je tv maar niet slooptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Ama het volgende:
Ja mijn vader komt zondagochtend nog langs maar die is altijd zo snel weer weg.
zozo, die laat het breed hangenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef Koen66 het volgende:
Zo, thuis (daarstraks deed ik een bakkie bij de Shell)
tis een luxepoesquote:
heeft de hele week op droog brood geleefd voor dat bakkie bij de shellquote:
Ja, bizar hoe soms mensen worden behandeld in een organisatie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
ja precies, en de ervaren rotten in het vak die vonden het ook niet kunnen dat je zo behandeld werd
Was het rijden ff zat toen ik in de buurt van Leiderdorp wasquote:
Geld klotst tegen de plinten in huize Koensquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef Koen66 het volgende:
Zo, thuis (daarstraks deed ik een bakkie bij de Shell)
mja, voor jou tig andere in zo'n mega organisatiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar hoe soms mensen worden behandeld in een organisatie.
Het gevolg is dat er mensen weglopen
Hij heeft ook onlangs een huis gekocht in Dubaiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld klotst tegen de plinten in huize Koens
Zelfs na een cruise was het nog niet opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geld klotst tegen de plinten in huize Koens
Totdat de tijden keren en ze geen mensen meer kunnen vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, voor jou tig andere in zo'n mega organisatie
Toe maarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft ook onlangs een huis gekocht in Dubai
je kan altijd je mede KSC'ers wat toeschuiven zodat zij wat leuks kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs na een cruise was het nog niet op
Uit eten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan altijd je mede KSC'ers wat toeschuiven zodat zij wat leuks kunnen doen?
Zwart ....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit eten bijvoorbeeld.
Dat doe ik nog niet voldoende.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
jou kunnen ze inmiddels toch wel naar het volgende restaurant rollen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit eten bijvoorbeeld.
Agressieve apelstrudels?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
18 km gelopen door bossen, zandverstuivingen, met wolven gevochten en met een appelstrudel.
Nu bankhangen
Nee vroegerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Word je dan weggestuurd als je later komt?
Jij versloeg een wolf met een appelstrudel. Wow cool man!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
18 km gelopen door bossen, zandverstuivingen, met wolven gevochten en met een appelstrudel.
Nu bankhangen
Er zijn nog voldoende dagen in de week over, waarop ik niet uit eten gaquote:
quote:
171 kilo?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klopt ik ben net zo breed als dat ik 'lang' ben
quote:
quote:
Nee, je moet wel goed lezen, kwarkiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij versloeg een wolf met een appelstrudel. Wow cool man!!!
Dat is wel een spier die je moet blijven gebruiken, anders atrofieert die.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit eten bijvoorbeeld.
je ziet er echt heel goed uit, wist je dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort elke dag uit etenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn nog voldoende dagen in de week over, waarop ik niet uit eten ga
Ja, dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel een spier die je moet blijven gebruiken, anders atrofieert die.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort elke dag uit eten
Hoeist luxepaardquote:
Ben je weer lekker op verkansie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort elke dag uit eten
Je verwart me met een apfelstrudel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je ziet er echt heel goed uit, wist je dat?
Heb je je rechternier verkocht?quote:
Beste Heuvelrugquote:
Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je rechternier verkocht?
Kijk hier, in huize Buda klotst het geld ook tegen de plinten
Als je je gaat verbazen over woorden blijken er veel rare te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een gek woord eigenlijk... Heuvelrug... is dat dan een heuvel met een rug.. of is dat de rug van de heuvel..
Hm.
"Maar."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaar
Wordt hier ook tijd voor de planningquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik in de zomer maar 2 weken ga dit jaar
Hej daar was ik ook na een klantbezoek. Nog even rondje Veluwe gewandeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik was op de Utrechtse Heuvelrug
Ja, ik heb hetzelfde met het woord 'welletjes.'quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je je gaat verbazen over woorden blijken er veel rare te zijn
Ik denk dat het woord etymologisch weleens verwant kan zijn aan ridgequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een gek woord eigenlijk... Heuvelrug... is dat dan een heuvel met een rug.. of is dat de rug van de heuvel..
Hm.
De Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe zijn wel twee aparte gebieden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hej daar was ik ook na een klantbezoek. Nog even rondje Veluwe gewandeld.
Waar is die ridge dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord etymologisch weleens verwant kan zijn aan ridge
Oei ik zal er op letten bij een volgende meetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja sorry, jullie lijken ook zoveel op elkaar
Jij natuurlijk meteen zo van VLIEGENDE KIEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een collega (andere afdeling) had per ongeluk 'vliegende kip' i.p.v. vliegende keep getypt.![]()
Ja, ik ben geestelijk 3, want ik vind dat hilarisch
Kan dat er nog wel vanaf?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien in het najaar nog een weekje
Ik heb een rug?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm.
Nou, ik deed net alsof ik het niet zagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij natuurlijk meteen zo van VLIEGENDE KIEEEEEEEEEEEEEEEEP
quote:
quote:
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe zijn wel twee aparte gebieden.
Ja halloquote:
De Veluwe is ook mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.
Ik moet bij mountainbikers in het bos altijd aan jou denken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt was meer richting apeldoorn waar ik was.
Je leeft maar 1 keerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik het boekjaar met een verlies ga afsluiten, maar dat mag best een keer
De hele KSC, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet bij mountainbikers in het bos altijd aan jou denken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Kijk daar gaat weer een roedel Los-en op de fiets."
Ja, zo ook echtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Kijk daar gaat weer een roedel Los-en op de fiets."
Alleen vaak in recreatiegebied als ik fietsers zie, tijdens een van de wandelsquote:
Loop je vanavond nog een rondje ?quote:
Ik ben nog bezig.. Een soort vanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde vandaag om 15 uur aan het weekend beginnen. Het was uiteindelijk 17:15.
Kleintjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je vanavond nog een rondje ?
ripquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig.. Een soort van
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luie bui?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb bijna de hele middag op bed gelegen
quote:
Ik was tussendoor nog even naar de kapper geweest, dus dan is het wel zo netjes om die tijd even in te halenquote:
Ok, vooruit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik was tussendoor nog even naar de kapper geweest, dus dan is het wel zo netjes om die tijd even in te halen
Work hard, play hardquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet hard, plee hard.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Work hard, play hard
(op Fok)
Eerst een dutje op de bank denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een voetenbadje en een Rail Away
Ja, maar ik doe het mezelf ook aanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]same
ik dacht 'doe ik nog even snel', ineens 1,5 uur later![]()
![]()
![]()
Ja, als je bij een random straattentje in India gaat etenquote:
Klopt wel maar ook makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het mezelf ook aan
Ik kan ook even in mn hyperfocus gaan zitten, maar nee.. ik laat mezelf afleiden
Hoe weet jij zeker of ik geen robot ben?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt wel maar ook makkelijker gezegd dan gedaanwe zijn geen robots
Gebeurt niet met groene asperges.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het mezelf ook aan
Ik kan ook even in mn hyperfocus gaan zitten, maar nee.. ik laat mezelf afleiden
Ik heb water over je heen gegooid en je doet het nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij zeker of ik geen robot ben?
komt daar niet een bedrijf voor langs?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, tuintje wordt morgen dan maar. Heb net nog even voor de hele afdeling alle kantoorplanten water staan geven omdat ik zo'n goedzakkerige plantenvriend ben.
Bij ons komt er een hele imponerende baardmans met tatoeages de planten water gevenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, tuintje wordt morgen dan maar. Heb net nog even voor de hele afdeling alle kantoorplanten water staan geven omdat ik zo'n goedzakkerige plantenvriend ben.
Vooral niet onder een bergje Parmezaanse kaasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebeurt niet met groene asperges.
Iedereen maakt die stomme verificatiepuzzles fout dus ja... ik denk dat iedereen een robot is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij zeker of ik geen robot ben?
Niet meer. Want bezuinigingen. En toen bood ik aan om het te doen. Maar zoveel zijn het er niet. Maar ze staan in van die hydrocultuurbakken, dus er gaat per plant meteen zo'n tien liter in.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
komt daar niet een bedrijf voor langs?
Hier een verfomfaaide haarmans, maar dat ben ik dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons komt er een hele imponerende baardmans met tatoeages de planten water geven
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb water over je heen gegooid en je doet het nog
Heb je ook tatoeages ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier een verfomfaaide haarmans, maar dat ben ik dus.
Heeft ie ook allemaal planten en bloementattoos zoals die van de reclame?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons komt er een hele imponerende baardmans met tatoeages de planten water geven
Ik zal de volgende keer beter oplettenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft ie ook allemaal planten en bloementattoos zoals die van de reclame?
Nou ja.. nodig is misschien wat overdrevenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel ergens een fineliner liggen, als dat nodig is.
Dan word je wellicht een trendsetter. Jottemquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. nodig is misschien wat overdreven
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. nodig is misschien wat overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dat lijnwerk dan.🐙
Ja, prachtigquote:
tattoesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ja als ik bloemetjes op mezelf ga lopen tekenen is het misschien tijd om eens naar huis te gaan.
aan het weekend ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
galgjequote:
Voor minder dan 240 kilo doen we het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mi-ni-maal
Misschien nog wel 200 kg.
@:dud0r FBB wat zeg jij?
die brokken zijn voor jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef Ama het volgende:
Oeh ¤10 euro korting bij ¤50 euro. Meteen 10 kg brokken gekocht en nog wat spul voor de kat.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Blijkt het watervaste fineliner te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dat lijnwerk dan.
ahhhhh, wel goede om op te bezuinigen opzichquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet meer. Want bezuinigingen. En toen bood ik aan om het te doen. Maar zoveel zijn het er niet. Maar ze staan in van die hydrocultuurbakken, dus er gaat per plant meteen zo'n tien liter in.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]die blow outsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check dat lijnwerk dan.
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik nu even geen LEGO geld want damn veel korting. Oh op Amazon trouwens. Net als wat ik hierboven zei.
mijn moeder vond het nodig om te zeggen 'weet je dat dit permanent is!?!?!' bij eerste tattooquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
jammer dat t op de huid nooit permanent isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkt het watervaste fineliner te zijn.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer dat t op de huid nooit permanent is
Ligt eraan hoe snel de pleuris uitbreekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
wrom noemt iemand jou eng?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nizno ik ben vandaag eng genoemd, kom me troosten
Ja de timing is wel erg matig want ik zie allemaal dingetjes die ik vet graag wil. Knight Bus enz.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]maar nee, mag van mijzelf 'geen' geld uitgeven
"Waaaaaaaat??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn moeder vond het nodig om te zeggen 'weet je dat dit permanent is!?!?!' bij eerste tattoo
nog altijd spijt dat ik daar niet super dramatisch op heb gereageerd
Ze snapte niet wat ik in mn gezicht had, dat was eng. Pussykind dusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom noemt iemand jou eng?
eerst antwoorden voor ik bij je in de buurt durf te komen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze snapte niet wat ik in mn gezicht had, dat was eng. Pussykind dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |