quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:23 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik rijd deze weg iedere dag maar dit vind ik echt ongelooflijk knap. Dan heb je en geen 50 gereden en je was niet geheel nuchter. En dat op vrijdagmiddag @:liesje1979 @:airwin @:4everblackeyed
Hoe.. dan?quote:Even voor half drie raakte een automobilist komende vanaf de Meppelweg betrokken bij een ongeval, waarbij een vlaggenmast uit de grond is gereden en de auto tot stilstand kwam tegen een lantaarnpaal.
Ik dacht een lichtgetint petje, is t een zwanger mokkelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:23 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik rijd deze weg iedere dag maar dit vind ik echt ongelooflijk knap. Dan heb je en geen 50 gereden en je was niet geheel nuchter. En dat op vrijdagmiddag @:liesje1979 @:airwin @:4everblackeyed
In een Audi.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht een lichtgetint petje, is t een zwanger mokkel
Lief dat je denkt dat dit anders is dan gebruikelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Het is vrijdagmiddag. De standaarden dalen aanzienlijk in afwachting van het weekend.
Dat het een Audi is.quote:
quote:
Daar zitten ook vaak zat petjes inquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat het een Audi is.
Met je licht getint petje
Misschien had zij ook wel een petje opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar zitten ook vaak zat petjes in
Meh weinig plannen zo kort na vakantiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaan jullie ook allemaal leuke dingen doen in het weekend?
JAquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Housewarming voor onze oudersquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neen, jij wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wanneer is de KSC housewarming?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Housewarming voor onze ouders
Je hebt een nieuw huis?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Housewarming voor onze ouders
Nimmerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben graag lief.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief dat je denkt dat dit anders is dan gebruikelijk
quote:
Nou ja, dat was ik wel van plan, maar als jullie dat ook allemaal gaan doen, dan weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo groot woon ik nu ook weer nietquote:
Al sinds eind januariquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |