Ja er is een scheiding tussen oost en west vandaagquote:
Hier net een paar spatjes. Maar het stelde niets voorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet regent nu. Kan ik zo na m'n werk nog even plantjes zaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh, hier begint het al te miezerenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet regent nu. Kan ik zo na m'n werk nog even plantjes zaaien.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.Ik zie geen reden waarom mannen dit smeriger of enger oid zouden moeten vinden dan een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed. Sterkte er mee in ieder geval.🐙
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.Ik heb gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.met een beetje mazzel vloei je nu alles er in een uurtje uit. Lekker snel klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Doel je dan op gelikt of geklitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
met een k minder zou het wat vreemder zijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd nu. Wel verleidelijk om er hele tijd aan te gaan zitten maar moet ik niet doen.![]()
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.dat is, euhm..., kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja.. moet ik daar nou van zeggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme, heb ik voor niets al die zelfbeheersing verbruikt vandaag.
Hallo, ik ben Kutkut McMuff en mijn spreekbeurt gaat over de mossel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Studenten moesten net presenteren, iemand presenteerde iets waarbij de auteur 'kutkut' heette. Er zaten allleen maar mannen in de klas, het 'hihihihihihi' gehalte was hoog. Duurde lang ook![]()
Zo heb ik ook nog een bonnetje van een tankstation in Duitsland in de auto liggen uit Kuttenküllerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Studenten moesten net presenteren, iemand presenteerde iets waarbij de auteur 'kutkut' heette. Er zaten allleen maar mannen in de klas, het 'hihihihihihi' gehalte was hoog. Duurde lang ook![]()
Halloooquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Kutkut McMuff en mijn spreekbeurt gaat over de mossel.
Hihihihihihihihihiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een bonnetje van een tankstation in Duitsland in de auto liggen uit Kuttenküller![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |