Dan gaan de minder leuke dingen ook sneller om.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft de tijd ook niet sneller
Dat is volgens mij jou oplossing voor allesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harder werken, dan vliegt de tijd.
Minder leuke dingen horen ook bij het leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan gaan de minder leuke dingen ook sneller om.
Helaasch wel ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder leuke dingen horen ook bij het leven.
Dat is om extra te kunnen genieten van de superleuke dingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder leuke dingen horen ook bij het leven.
Met volle teugenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is om extra te kunnen genieten van de superleuke dingen
Ik heb zelf niet echt dingen die ik super vind ofzo. Kheb wat dat betreft een meer nuchtere/ meer vlakke emotielevel ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is om extra te kunnen genieten van de superleuke dingen
Kirbymodus - onquote:
Vroem vroemquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kirbymodus - on
*stofzuiggeluidje
Dit heeft een vriend van mij ook, ik kan nooit aflezen aan zijn gezicht of hij nu bij de tandarts in de stoel zit of dat hij zijn lievelingsvogeltje ziet vliegen in de lucht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet echt dingen die ik super vind ofzo. Kheb wat dat betreft een meer nuchtere/ meer vlakke emotielevel ofzo
Wanneer heb je voor het laatst gehuild; 'geen idee wat huilen is'quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heeft een vriend van mij ook, ik kan nooit aflezen aan zijn gezicht of hij nu bij de tandarts in de stoel zit of dat hij zijn lievelingsvogeltje ziet vliegen in de lucht.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
Zou @:Ieniminimuis nog een kater gehad hebben?
Nee eigenlijk nooit maar ik merk het wel heel duidelijk aan zijn manier van doen en zijn snaakse opmerkingen of hij het naar zijn zin heeft, hij heeft er ook een medische verklaring voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gehuild; 'geen idee wat huilen is'
Maar zegt hij dan nooit of ie het leuk heeft?
Zodat ik wel af en toe een keer kan gamen als ik wil maar wat ik speel draait die laptop prima. En ik moest sowieso een nieuwe laptop want vorige was oud en traag als stront.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja je hebt voor een reden een gamepc of het waren plannen.
Ja er is een scheiding tussen oost en west vandaagquote:
Hier net een paar spatjes. Maar het stelde niets voorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet regent nu. Kan ik zo na m'n werk nog even plantjes zaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh, hier begint het al te miezerenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet regent nu. Kan ik zo na m'n werk nog even plantjes zaaien.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.Ik zie geen reden waarom mannen dit smeriger of enger oid zouden moeten vinden dan een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed. Sterkte er mee in ieder geval.🐙
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.Ik heb gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf. Mannen niet klikken of eigen risico.met een beetje mazzel vloei je nu alles er in een uurtje uit. Lekker snel klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |