SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat alle torens in bangkok nog staan. denk dat ze alleen wat zwembadwater missen :p
Wat is daarquote:
Dit is diezelfde toren. je ziet dat het stuk wat de 2 met elkaar verbind breektquote:
Dat het pas 10:20 is en ik tot 12:30 moet werkenquote:
Er is verder geen werk meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat het pas 10:20 is en ik tot 12:30 moet werken
Je zal maar lekker aan het zwemmen zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is diezelfde toren. je ziet dat het stuk wat de 2 met elkaar verbind breekt
https://www.facebook.com/reel/9942261969125966
"Outlook past zich aan, aan de gebruiker."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magic 8-ball, hoe komt dit toch steeds?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ja. Duidelijk.
Hm ja, helaas loopt het allemaal terugquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar vrees van niet
Zag net filmpje van een vlogger die in zo'n toren woont. Die ging met de trap naar beneden. hij zei dat hem dat 20 minuten kostequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zal maar lekker aan het zwemmen zijn.
ohhquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een gewicht dat in gebouwen tegenschommelt om het geslinger van aardbevingen te dempen.
Ja, dat merk je echt. Soms zit er opeens een piekdag (vorige week dinsdag) tussen, maar de laatste 3 maanden is het over het algemeen echt heel slapquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, helaas loopt het allemaal terug
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
Hmm, fuck, dit plaatje is gepdate. Nu waarschijnlijk tienduizenden doden.
[ afbeelding ]
Zwab is heel slimquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Outlook past zich aan, aan de gebruiker."
*kwijlt
Merkte het een aantal jaren geleden al bij PostNL al, toen ik nog Zaterdagbesteller wasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat merk je echt. Soms zit er opeens een piekdag (vorige week dinsdag) tussen, maar de laatste 3 maanden is het over het algemeen echt heel slap
Die komen vast voor een derde keer wel weer samen als het geld opraakt.quote:
pRoFesSioNeeL ...quote:
Het geraamte is precies datgene wat aardbevingsbestendig moet zijn. Als ze zijn gaan bouwen op verdiepingen die nog niet veilig genoeg waren om een aardbeving aan te kunnen, is dat sowieso nalatigheid.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de bovenste verdiepingen waren ook niet af.
Sommige wel, denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wow![]()
zouden die torens in bangkok dat ook hebben?
Via GeForce Nowquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
@:Luctor.et.Emergo je hebt toch planet via die ene site gespeeld? weet je of dat met die nieuwe sims ook kan?
Voor de lol.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus, krijg even een zorgfactuur van mijn complete eigen risico van 2024 min een klein beetje
Waar betaal ik die zorgverzekering dan in godsnaam voor? Echt, ben blij dat ik het dit jaar gemaximaliseerd heb.
Ik kreeg die van 2024 en alvast 2025 in een maand tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus, krijg even een zorgfactuur van mijn complete eigen risico van 2024 min een klein beetje
Waar betaal ik die zorgverzekering dan in godsnaam voor? Echt, ben blij dat ik het dit jaar gemaximaliseerd heb.
De managers moeten ook betaald worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Genietenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg die van 2024 en alvast 2025 in een maand tijd
Volgens mij werkt het niet helemaal zo. Zo'n toren heeft een frequentie waarop-ie heen en weer beweegt en tijdens de bouw zal die niet altijd gunstig zijn om een aardbeving aan te kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het geraamte is precies datgene wat aardbevingsbestendig moet zijn. Als ze zijn gaan bouwen op verdiepingen die nog niet veilig genoeg waren om een aardbeving aan te kunnen, is dat sowieso nalatigheid.
Hij zegt dat hij de game supportquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Via GeForce Now![]()
Inzoi zou daar ook op komen. Ik heb nog niet gekeken of ie er nu al stond.
Waar lees je dat? De nos heeft het alleen over bangkok. Ze hebben ook een liveblog gemaaktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
Dit wordt misschien wel een giro555 toestand. Ziet er echt niet goed uit in Myanmar.
Ik stond nog maar op 24, en daar is in december in n klap een enorme lading bij gekomenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg die van 2024 en alvast 2025 in een maand tijd
Dat had ik met de tandartsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond nog maar op 24, en daar is in december in n klap een enorme lading bij gekomen
Ik zie nu dat ik er wel overheen ben gegaan. Over een heel jaar honderden Euro's betaald om vervolgens 90 vergoed te krijgen
Ik kijk op de pagina van de USGS. Daar zie je dat het een ondiepe aardbeving is met een flinke kracht in een gebied waar veel mensen wonen. Bijna 800.000 mensen wonen in een gebied met intensiteit IX.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar lees je dat? De nos heeft het alleen over bangkok. Ze hebben ook een liveblog gemaakt
quote:
aaah okequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kijk op de pagina van de USGS. Daar zie je dat het een ondiepe aardbeving is met een flinke kracht in een gebied waar veel mensen wonen. Bijna 800.000 mensen wonen in een gebied met intensiteit IX.
https://earthquake.usgs.g(...)age/us7000pn9s/pager
Denk het wel. Zoals het nu gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet jij in het weekend ook nog werken ?
quote:Hollandse friet met heerlijk zacht gegaard rundvlees in een kokos saus met Indonesische kruiden en specerijen. Met Atjar en seroendeng
quote:
Klinkt niet slecht?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is in elk geval geen babi pangang met patat... (zou niet eten)
Die frequentie is relevant voor eventuele resonantie, maar maakt verder niet echt uit. Het enige wat ik kan bedenken dat echt een verschil had kunnen maken wat tijdens de bouw nog ontbreekt is zo'n grote bal die meezwaait, want dat dempt de resonantie. Verreweg de meeste maatregelen tegen aardbevingen worden in de fundering en geraamte doorgevoerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet helemaal zo. Zo'n toren heeft een frequentie waarop-ie heen en weer beweegt en tijdens de bouw zal die niet altijd gunstig zijn om een aardbeving aan te kunnen.
Ja, tegenwoordig gooien ze dat overal op, dus dit zou mij ook niet verbazenquote:
Daarom staat de deur alvast open, dan kan het weekend zo naar binnen.quote:
Als het druk is wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Succes.
Werk je dan vaak 7 dagen in de week?
bedoel meer dat je dat niet zou etenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig gooien ze dat overal op, dus dit zou mij ook niet verbazen
Soort van: ik laat me afleiden en moet nu 8 uur werk in 1 uur proppen, zoiets?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het druk is wel.
Maar ook eigen schuld dus.
OH, ja ik twijfel nog steeds over de pannenkoek met babi pangangquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bedoel meer dat je dat niet zou eten
Juistquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort van: ik laat me afleiden en moet nu 8 uur werk in 1 uur proppen, zoiets?
quote:Op deze snack zijn we reuze trots! De Keurslagers Kaasfrikandel van de worstenmakers van slagerij Elings. Topkwaliteit vlees en stukjes Wagenings Roem. De lekkerste kaas van het Zuivelhoekje.
Den dat je mij er buiten moet latenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, als zo'n bal niet op de planning stond, is het juist nog slechter dat een gebouw al instort zonder dat de top bereikt is
Waarom denk je dat die resonantie niet uitmaakt? De eigenfrequentie van een gebouw in aanbouw lijkt me anders dan als het af is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die frequentie is relevant voor eventuele resonantie, maar maakt verder niet echt uit. Het enige wat ik kan bedenken dat echt een verschil had kunnen maken wat tijdens de bouw nog ontbreekt is zo'n grote bal die meezwaait, want dat dempt de resonantie. Verreweg de meeste maatregelen tegen aardbevingen worden in de fundering en geraamte doorgevoerd.
Ik vind dit herkenbaarquote:
Het gebouw is zo ontworpen dat het niet gaat resoneren met aardbevingen als het af is. De eigenfrequentie van een gebouw dat niet af is, is anders en waarschijnlijk ongunstiger.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, als zo'n bal niet op de planning stond, is het juist nog slechter dat een gebouw al instort zonder dat de top bereikt is
Dat kan inmiddels alleen nog maar tegenvallen vrees ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, ja ik twijfel nog steeds over de pannenkoek met babi pangang![]()
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Blijft verbazingwekkend hoeveel werk je ineens af kunt krijgen als het moetquote:
Denk het ook, beter maar niet uit proberen en het een running gag laten zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan inmiddels alleen nog maar tegenvallen vrees ik
Ja, die druk heb ik soms wel nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijft verbazingwekkend hoeveel werk je ineens af kunt krijgen als het moet
Ja, dat kan net pech zijn geweest. Het is natuurlijk niet zo dat alle aardbevingen hetzelfde zijn, dus dat het gebouw nog had kunnen staan als ie klaar was is een mogelijkheid, maar dat maakt hem niet automatisch veiliger.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die resonantie niet uitmaakt? De eigenfrequentie van een gebouw in aanbouw lijkt me anders dan als het af is.
Jij bent in de buurt, dit heeft alles met jou te maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Den dat je mij er buiten moet laten
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent in de buurt, dit heeft alles met jou te maken.
Heb je al een rit naar het buitenland gepland om vuurwerk te halen?quote:
In Bangkok zijn er verder geen torens omgevallen, dus kennelijk houden ze daar wel in de gaten of de ontwerpen goed zijn. Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat deze kwetsbaarder was omdat-ie niet af was.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat kan net pech zijn geweest. Het is natuurlijk niet zo dat alle aardbevingen hetzelfde zijn, dus dat het gebouw nog had kunnen staan als ie klaar was is een mogelijkheid, maar dat maakt hem niet automatisch veiliger.
Er is ook geen grote schade gemeld vanuit bangkok zoverquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
In Bangkok zijn er verder geen torens omgevallen, dus kennelijk houden ze daar wel in de gaten of de ontwerpen goed zijn. Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat deze kwetsbaarder was omdat-ie niet af was.
Kom vechtenquote:
Het is heerlijk maar op die manier je werkweek invullen gaat ook weer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die druk heb ik soms wel nodig.
Had ik toen destijds ook met de scriptie van mn vorige opleiding.
Dan prop je ineens alles in 2 maanden wat eigenlijk in 8 maanden moest
![]()
![]()
ga je wat leuks doen vandaag?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo @:koen66 @:4everblackeyed @:bitterbal dank jullie wel!!
Heb je het al gespeeld schol ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat wat te ver..
zo maar gewoon weer raam dicht doen
Daar krijg je het ook warm vanquote:
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planningquote:
Het ging dan ook niet over de werkweekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is heerlijk maar op die manier je werkweek invullen gaat ook weer niet
Ja, keertje uitproberen?quote:
oh leukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planning
Gezellie mozzarellieeeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planning
je levenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over de werkweek
*teruggebladerd..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo @:koen66 @:4everblackeyed @:bitterbal dank jullie wel!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Of als verliezer onder een busquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, keertje uitproberen?
Ik gok dat ik als winnaar uit de bus kom
Ga jij mij voor de bus gooien?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Zo nu kan ik toch in de tuin zitten zolang ik nog geen tuinstoelen heb.nice, nu beter zonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stond niet direct op de planning eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij mij voor de bus gooien?
Hoop niet dat dit inspiratie is, het stond ook niet op mijn planning om onder de bus te komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond niet direct op de planning eigenlijk
Doe datquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
ik begon vannochtend heel actief dingen klaar te leggen om te doen (papier en glas weg enzo, keuken opgeruimd)
inmiddels weet alles laten liggen
even doorpakken maar
Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen mij niet
Ik lig met 1 hit ko
Onder een bus?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen mij niet
Ik lig met 1 hit ko
You can do ittttttttt!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
ik begon vannochtend heel actief dingen klaar te leggen om te doen (papier en glas weg enzo, keuken opgeruimd)
inmiddels weer alles laten liggen
even doorpakken maar
Oke, doe danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een nieuwe taattoooooo, and i want it nowwwwwwwww
Jij ruikt een kans?quote:
Vanzelfsprekend.quote:
Je username klopt wel steeds meer zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Ik hou er van om mensen in elkaar te rammen.
Flauwquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is geen artiest op dit industrieterrrein
Oh ja, even kijken hoe lang de mijne nog moetquote:
Ik koop sowieso zelden nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je al een rit naar het buitenland gepland om vuurwerk te halen?
Snel ergens afspraak maken. Wachten is ook irritantquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is geen artiest op dit industrieterrrein
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Snel ergens afspraak maken. Wachten is ook irritant
Lekker met een verse tattoo op het strand met zand overal.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk niet
Komt eigenlijk nooit goed uitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk niet
Lekker zonnebrandcreme in je schaafwondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker met een verse tattoo op het strand met zand overal.
Mwah. Van oktober tot zeg maart/april kan je los hoor.quote:
Lekker de boel ontsmettenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker zonnebrandcreme in je schaafwond
Nah, gewoon wassen met het juiste soort zeep is zat.quote:
Lijkt me wel beter ja. Maar goed sommigen doen het liefst alles op eigen manierquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gewoon wassen met het juiste soort zeep is zat.
Wat vind je werkgever daar vanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een nieuwe taattoooooo, and i want it nowwwwwwwww
Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben het nu aan het proberen. So far, so good
quote:De man die de verdachte van de steekpartij in Amsterdam gisteren wist te overmeesteren, is een toerist.
Niet mijn huid, niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter ja. Maar goed sommigen doen het liefst alles op eigen manier
ik snap dit nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Tis en blijft een raar forumquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iet_op_niet_vanzelf/
Gewoon een ritje ambulance en vragen of je de rekening mag inzien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch eerder naar huis gemogen, wel verlof voor opgenomen
Jezus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iet_op_niet_vanzelf/
Ja, klinkt krom maar het is wel zo. Mijn eigen leidinggevenden waren geen van allen aanwezig om mij werk te geven. Dus of wachten op hun n of briefje invullen en naar huisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?
Dat is inderdaad gewoon voor de werkgever.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde dus crispy pork gaan eten. Ik naar het restaurant. Kijk ik in de keuken en zie ik het daar open en bloot liggen. Allemaal vliegen er op![]()
Ben maar ergens anders heen gegaan
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, klinkt krom maar het is wel zo. Mijn eigen leidinggevenden waren geen van allen aanwezig om mij werk te geven. Dus of wachten op hun n of briefje invullen en naar huis
Ga ik maandag wel achter aan als ik er aan denkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.
Zou nu gewoon een berichtje naar leidinggevende gooien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik maandag wel achter aan als ik er aan denk
Ga je spandoeken maken ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb aangevraagd of ik een dag vrij mag om te protesteren
Eens, beetje rare gang van zaken. Als mijn werkgever geen werk voor me heeft ga ik gewoon naar huis en dat is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde dus crispy pork gaan eten. Ik naar het restaurant. Kijk ik in de keuken en zie ik het daar open en bloot liggen. Allemaal vliegen er op![]()
voedselveiligheid hebben ze daar niet hoog in het vaandel blijkbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
ik blijf dan gewoon zitten tot het tijd isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, beetje rare gang van zaken. Als mijn werkgever geen werk voor me heeft ga ik gewoon naar huis en dat is niet mijn probleem.
Niet dat dat ook maar ooit voorkomt verder![]()
Moet je in- en uitklokken ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik blijf dan gewoon zitten tot het tijd is
Die vliegen zijn bestand tegen radiators?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
quote:
weet ik veel, is niet echt relevant wat zij daar van vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind je werkgever daar van
@:uitstraling
Oh zo. Ik krijg hetzelfde betaald, of ik nou blijf zitten of niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, mijn 40 uur voor deze week heb ik al lang gemaakt
Altijd meteen opstaan dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo. Ik krijg hetzelfde betaald, of ik nou blijf zitten of niet.
Nee is hier heel anders. Thai hebben ook een sterkere maag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
voedselveiligheid hebben ze daar niet hoog in het vaandel blijkbaar
Ze zijn zelfquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Lol, collega kwam hier met der kind van 3. Die vond me eng![]()
Nee die pork en is al bereid dus soms warmen ze dat nog even op maar meestal snijden ze het gewoon af en krijg je dat stukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die vliegen zijn bestand tegen radiators?
ALTIJDREADYquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
De wasmachine is klaar.
Hierbij een reminder om te checken of je wasmachine ook gereed is.
Gewoon schreeuwen (in een megafoon) kan ookquote:
Gewoon schreeuwen, dit kan ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon schreeuwen (in een megafoon) kan ook
(minder werk)
Huh maar, krijg je het dan soms koud/ lauw?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die pork en is al bereid dus soms warmen ze dat nog even op maar meestal snijden ze het gewoon af en krijg je dat stuk
ja of ze bakken het nog even mee met de groente maar het is al bereid.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh maar, krijg je het dan soms koud/ lauw?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ze bakken het nog even mee met de groente maar het is al bereid.
Akkoord.quote:
Kan nog steeds. Er komen hier ook moslim toeristen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Volgens de meerderheid op FOK! alsnog een moslim.
mijn vlees is in iedergeval wel gloeiend heet, niet lauw of koud bij de chineesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doen ze ook bij het Chinees restaurant volgens mij
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doen ze ook bij het Chinees restaurant volgens mij
welke?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
In een bepaald restaurant in Den Haag, gooien ze het nog voor je neus in de magnetron
In dat specifieke restaurant hebben ze tig magnetrons, mooi gezicht![]()
Ooit een keer wezen lunchen en het was best lekker
6 uur per sessie. Dus als je 5 uur speelt en dan eruit gaat en dan er weer in heb je weer 6 uur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
is die sessieduur bij geforce aaneengesloten of is het bv 6 uur per periode ?
In China Town, ik weet de naam niet, maar vrij aan het begin, als je vanaf de kant van het Stadhuis looptquote:
ah okey, ik ga een dagpass proberenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur per sessie. Dus als je 5 uur speelt en dan eruit gaat en dan er weer in heb je weer 6 uur.
Jaquote:
Yesquote:
Rookie numbers.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf 2026 heb je wel een maand limiet van 100 uur.
Maar dan moet je wel erg veel spelen wil je dat halen. Zelf zit ik voor maart nu op iets meer dan 30 uur.
Ik heb hem net gestart. beging scherm ziet er super tof uit maar mijn stroom is net uitgevallen ( en weer terug) dus zit nu op de hotspot van mijn telefoon en dat trekt die nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
YesEn de studio heeft een paar dagen voor de launch besloten om de controversile beveiliging van het spel weg te halen na zorgen van spelers. Verder zit heel veel content al standaard in het spel, dus zonder DLC's zoals bij de Sims. Dus al met al positieve tekenen
Dan gaat je videokaart uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur per sessie. Dus als je 5 uur speelt en dan eruit gaat en dan er weer in heb je weer 6 uur.
Ik weet niet precies maar sommige spelers hebben een hekel aan dat soort bescherming. Ik heb er zelf geen problemen mee maar wellicht zal het een privacy-ding zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hem net gestart. beging scherm ziet er super tof uit maar mijn stroom is net uitgevallen ( en weer terug) dus zit nu op de hotspot van mijn telefoon en dat trekt die niet
dus ik weer wifi via het modem heb probeer ik het weer
Welke zorgen waren er van spelers?
Ik weet niet wat voor bescherming je bedoeld?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet precies maar sommige spelers hebben een hekel aan dat soort bescherming. Ik heb er zelf geen problemen mee maar wellicht zal het een privacy-ding zijn?
Anti-kopieerbescherming.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor bescherming je bedoeld?
Tragischquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werk kost zoveel vrije tijd.
Slaap is overratedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wauwie, dat doet auwiequote:
Tijd is relatief, maar als je dat tegen je baas zegt staan ze je glazig aan te starenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even opgezocht, is idd Denuvo DRM.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoiets denk ik maar ik heb er geen verstand van. Maar dat hebben ze dus weggehaald
Ja, digital rights management van Denuvo. Same shit.quote:
Ahh ja logisch! Ik las dat de studio het inderdaad ook zo mod-vriendelijk mogelijk wil makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even opgezocht, is idd Denuvo DRM.Dus niet alleen dat je rechten extern aangestuurd kunnen worden/anti-kopie, maar zit ook mods in de weg. Vooral dat laatste is een groot ding bij dit soort games.
Je trekt heel de bandbreedte van Thailand dicht om te gamen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Ah internet is terug
Kijken of die nu soepeltjes loopt![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je trekt heel de bandbreedte van Thailand dicht om te gamen.
Wie ga je het mooist aankleden?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Het lijkt echt heel veel op de Sims geloof ik
Heul niet.quote:
Ja ben er mee gestopt. Het loopt niet smooth. Weet niet of dat aan het programma ligt of de snelheid van mijn internet. Maar als dit de kwaliteit is voor nu dan is het wat prijzigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wie ga je het mooist aankleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dingdong,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Misschien even kijken op Twitch oid hoe het bij anderen loopt? Kan zijn wegens een streaming service-bottleneck.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben er mee gestopt. Het loopt niet smooth. Weet niet of dat aan het programma ligt of de snelheid van mijn internet. Maar als dit de kwaliteit is voor nu dan is het wat prijzig
Zal jouw ding eens dongenquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw ding eens dongen
hmm dat zou wel kunnen. zal morgen even kijken en nog een keer proberenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien even kijken op Twitch oid hoe het bij anderen loopt? Kan zijn wegens een streaming service-bottleneck.
hmm shitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
we verwachten een 500 woorden review voor het weekend
18+?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Het is echt heel erg sims achtig maar dan 'volwassener'
Wellicht je internet. Hier loopt het heel smooth.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben er mee gestopt. Het loopt niet smooth. Weet niet of dat aan het programma ligt of de snelheid van mijn internet. Maar als dit de kwaliteit is voor nu dan is het wat prijzig
hmm ja hij blijft ook aangeven dat een vpn de prestatie kan beinvloeden maar die had ik uitgezetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht je internet. Hier loopt het heel smooth.
Denk niet dat mijn computer dat aan kan. Ik heb wel een gamers laptop maar wel eentje uit de lagere categorie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
Het is echt heel erg sims achtig maar dan 'volwassener'
GeForce Now is the answerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn computer dat aan kan. Ik heb wel een gamers laptop maar wel eentje uit de lagere categorie.
alsie beetje recent is kan het wellicht wel werken:quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn computer dat aan kan. Ik heb wel een gamers laptop maar wel eentje uit de lagere categorie.
quote:MINIMUM:
Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Intel i5 10400, AMD Ryzen 5 3600
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA RTX 2060 (6G VRAM), AMD Radeon RX 5600 XT (6G VRAM)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Kwist niet dat je een game fanaat wasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Je buren kijken direct je huis inquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Dit huis
https://www.funda.nl/deta(...)tlaan-59-b/89314164/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je ze een reden geven om niet te kijken.
Dat je dan elke dag een aanzienlijke periode voor het raam gaat staan en dan een staredown doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je ze een reden geven om niet te kijken.
"Die 4e altijd."quote:
Dan weten zij niet hoe snel ze de gordijnen moeten sluiten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan elke dag een aanzienlijke periode voor het raam gaat staan en dan een staredown doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |