Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen mij niet
Ik lig met 1 hit ko
Onder een bus?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen mij niet
Ik lig met 1 hit ko
You can do ittttttttt!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
ik begon vannochtend heel actief dingen klaar te leggen om te doen (papier en glas weg enzo, keuken opgeruimd)
inmiddels weer alles laten liggen
even doorpakken maar
Oke, doe danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een nieuwe taattoooooo, and i want it nowwwwwwwww
Jij ruikt een kans?quote:
Vanzelfsprekend.quote:
Je username klopt wel steeds meer zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Ik hou er van om mensen in elkaar te rammen.
Flauwquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is geen artiest op dit industrieterrrein
Oh ja, even kijken hoe lang de mijne nog moetquote:
Ik koop sowieso zelden nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je al een rit naar het buitenland gepland om vuurwerk te halen?
Snel ergens afspraak maken. Wachten is ook irritantquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is geen artiest op dit industrieterrrein
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Snel ergens afspraak maken. Wachten is ook irritant
Lekker met een verse tattoo op het strand met zand overal.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk niet
Komt eigenlijk nooit goed uitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk niet
Lekker zonnebrandcreme in je schaafwondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker met een verse tattoo op het strand met zand overal.
Mwah. Van oktober tot zeg maart/april kan je los hoor.quote:
Lekker de boel ontsmettenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker zonnebrandcreme in je schaafwond
Nah, gewoon wassen met het juiste soort zeep is zat.quote:
Lijkt me wel beter ja. Maar goed sommigen doen het liefst alles op eigen manierquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gewoon wassen met het juiste soort zeep is zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |