Daar krijg je het ook warm vanquote:
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planningquote:
Het ging dan ook niet over de werkweekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is heerlijk maar op die manier je werkweek invullen gaat ook weer niet
Ja, keertje uitproberen?quote:
oh leukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planning
Gezellie mozzarellieeeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planning
je levenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over de werkweek
*teruggebladerd..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo @:koen66 @:4everblackeyed @:bitterbal dank jullie wel!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Of als verliezer onder een busquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, keertje uitproberen?
Ik gok dat ik als winnaar uit de bus kom
Ga jij mij voor de bus gooien?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Zo nu kan ik toch in de tuin zitten zolang ik nog geen tuinstoelen heb.nice, nu beter zonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stond niet direct op de planning eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij mij voor de bus gooien?
Hoop niet dat dit inspiratie is, het stond ook niet op mijn planning om onder de bus te komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond niet direct op de planning eigenlijk
Doe datquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
ik begon vannochtend heel actief dingen klaar te leggen om te doen (papier en glas weg enzo, keuken opgeruimd)
inmiddels weet alles laten liggen
even doorpakken maar
Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen mij niet
Ik lig met 1 hit ko
Onder een bus?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen mij niet
Ik lig met 1 hit ko
You can do ittttttttt!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
ik begon vannochtend heel actief dingen klaar te leggen om te doen (papier en glas weg enzo, keuken opgeruimd)
inmiddels weer alles laten liggen
even doorpakken maar
Oke, doe danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een nieuwe taattoooooo, and i want it nowwwwwwwww
Jij ruikt een kans?quote:
Vanzelfsprekend.quote:
Je username klopt wel steeds meer zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Ik hou er van om mensen in elkaar te rammen.
Flauwquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is geen artiest op dit industrieterrrein
Oh ja, even kijken hoe lang de mijne nog moetquote:
Ik koop sowieso zelden nogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je al een rit naar het buitenland gepland om vuurwerk te halen?
Snel ergens afspraak maken. Wachten is ook irritantquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is geen artiest op dit industrieterrrein
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Snel ergens afspraak maken. Wachten is ook irritant
Lekker met een verse tattoo op het strand met zand overal.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk niet
Komt eigenlijk nooit goed uitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, en voor je het weet ben je alweer te laat en moet je half jaar wachten. In verband met zomer, dan wil ik eigenlijk niet
Lekker zonnebrandcreme in je schaafwondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker met een verse tattoo op het strand met zand overal.
Mwah. Van oktober tot zeg maart/april kan je los hoor.quote:
Lekker de boel ontsmettenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker zonnebrandcreme in je schaafwond
Nah, gewoon wassen met het juiste soort zeep is zat.quote:
Lijkt me wel beter ja. Maar goed sommigen doen het liefst alles op eigen manierquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gewoon wassen met het juiste soort zeep is zat.
Wat vind je werkgever daar vanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een nieuwe taattoooooo, and i want it nowwwwwwwww
Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben het nu aan het proberen. So far, so good
quote:De man die de verdachte van de steekpartij in Amsterdam gisteren wist te overmeesteren, is een toerist.
Niet mijn huid, niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter ja. Maar goed sommigen doen het liefst alles op eigen manier
ik snap dit nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus, krijg even een zorgfactuur van mijn complete eigen risico van 2024 min een klein beetje
Waar betaal ik die zorgverzekering dan in godsnaam voor? Echt, ben blij dat ik het dit jaar gemaximaliseerd heb.
Tis en blijft een raar forumquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iet_op_niet_vanzelf/
Gewoon een ritje ambulance en vragen of je de rekening mag inzien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus, krijg even een zorgfactuur van mijn complete eigen risico van 2024 min een klein beetje
Waar betaal ik die zorgverzekering dan in godsnaam voor? Echt, ben blij dat ik het dit jaar gemaximaliseerd heb.
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch eerder naar huis gemogen, wel verlof voor opgenomen
Jezus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iet_op_niet_vanzelf/
Ja, klinkt krom maar het is wel zo. Mijn eigen leidinggevenden waren geen van allen aanwezig om mij werk te geven. Dus of wachten op hun n of briefje invullen en naar huisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?
Dat is inderdaad gewoon voor de werkgever.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je verlof opnemen omdat zij geen werk voor je hebben?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde dus crispy pork gaan eten. Ik naar het restaurant. Kijk ik in de keuken en zie ik het daar open en bloot liggen. Allemaal vliegen er op![]()
Ben maar ergens anders heen gegaan
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, klinkt krom maar het is wel zo. Mijn eigen leidinggevenden waren geen van allen aanwezig om mij werk te geven. Dus of wachten op hun n of briefje invullen en naar huis
Ga ik maandag wel achter aan als ik er aan denkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.
Zou nu gewoon een berichtje naar leidinggevende gooien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga ik maandag wel achter aan als ik er aan denk
Ga je spandoeken maken ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb aangevraagd of ik een dag vrij mag om te protesteren
Eens, beetje rare gang van zaken. Als mijn werkgever geen werk voor me heeft ga ik gewoon naar huis en dat is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Kijken of je die uren terug kunt krijgen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde dus crispy pork gaan eten. Ik naar het restaurant. Kijk ik in de keuken en zie ik het daar open en bloot liggen. Allemaal vliegen er op![]()
voedselveiligheid hebben ze daar niet hoog in het vaandel blijkbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
ik blijf dan gewoon zitten tot het tijd isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, beetje rare gang van zaken. Als mijn werkgever geen werk voor me heeft ga ik gewoon naar huis en dat is niet mijn probleem.
Niet dat dat ook maar ooit voorkomt verder![]()
Moet je in- en uitklokken ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik blijf dan gewoon zitten tot het tijd is
Die vliegen zijn bestand tegen radiators?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
quote:
weet ik veel, is niet echt relevant wat zij daar van vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind je werkgever daar van
@:uitstraling
Oh zo. Ik krijg hetzelfde betaald, of ik nou blijf zitten of niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, mijn 40 uur voor deze week heb ik al lang gemaakt
Altijd meteen opstaan dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo. Ik krijg hetzelfde betaald, of ik nou blijf zitten of niet.
Nee is hier heel anders. Thai hebben ook een sterkere maag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
voedselveiligheid hebben ze daar niet hoog in het vaandel blijkbaar
Ze zijn zelfquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Lol, collega kwam hier met der kind van 3. Die vond me eng![]()
Nee die pork en is al bereid dus soms warmen ze dat nog even op maar meestal snijden ze het gewoon af en krijg je dat stukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die vliegen zijn bestand tegen radiators?
ALTIJDREADYquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
De wasmachine is klaar.
Hierbij een reminder om te checken of je wasmachine ook gereed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |