weet ik veel, is niet echt relevant wat zij daar van vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind je werkgever daar van
@:uitstraling
Oh zo. Ik krijg hetzelfde betaald, of ik nou blijf zitten of niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, mijn 40 uur voor deze week heb ik al lang gemaakt
Altijd meteen opstaan dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo. Ik krijg hetzelfde betaald, of ik nou blijf zitten of niet.
Nee is hier heel anders. Thai hebben ook een sterkere maag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
voedselveiligheid hebben ze daar niet hoog in het vaandel blijkbaar
Ze zijn zelfquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Lol, collega kwam hier met der kind van 3. Die vond me eng![]()
Nee die pork en is al bereid dus soms warmen ze dat nog even op maar meestal snijden ze het gewoon af en krijg je dat stukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die vliegen zijn bestand tegen radiators?
ALTIJDREADYquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
De wasmachine is klaar.
Hierbij een reminder om te checken of je wasmachine ook gereed is.
Gewoon schreeuwen (in een megafoon) kan ookquote:
Gewoon schreeuwen, dit kan ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon schreeuwen (in een megafoon) kan ook
(minder werk)
Huh maar, krijg je het dan soms koud/ lauw?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die pork en is al bereid dus soms warmen ze dat nog even op maar meestal snijden ze het gewoon af en krijg je dat stuk
ja of ze bakken het nog even mee met de groente maar het is al bereid.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh maar, krijg je het dan soms koud/ lauw?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ze bakken het nog even mee met de groente maar het is al bereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |