Gewoon schreeuwen (in een megafoon) kan ookquote:
Gewoon schreeuwen, dit kan ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon schreeuwen (in een megafoon) kan ook
(minder werk)
Huh maar, krijg je het dan soms koud/ lauw?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die pork en is al bereid dus soms warmen ze dat nog even op maar meestal snijden ze het gewoon af en krijg je dat stuk
ja of ze bakken het nog even mee met de groente maar het is al bereid.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh maar, krijg je het dan soms koud/ lauw?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ze bakken het nog even mee met de groente maar het is al bereid.
Akkoord.quote:
Kan nog steeds. Er komen hier ook moslim toeristen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Volgens de meerderheid op FOK! alsnog een moslim.
mijn vlees is in iedergeval wel gloeiend heet, niet lauw of koud bij de chineesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doen ze ook bij het Chinees restaurant volgens mij
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doen ze ook bij het Chinees restaurant volgens mij
welke?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
In een bepaald restaurant in Den Haag, gooien ze het nog voor je neus in de magnetron
In dat specifieke restaurant hebben ze tig magnetrons, mooi gezicht![]()
Ooit een keer wezen lunchen en het was best lekker
6 uur per sessie. Dus als je 5 uur speelt en dan eruit gaat en dan er weer in heb je weer 6 uur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
is die sessieduur bij geforce aaneengesloten of is het bv 6 uur per periode ?
In China Town, ik weet de naam niet, maar vrij aan het begin, als je vanaf de kant van het Stadhuis looptquote:
ah okey, ik ga een dagpass proberenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur per sessie. Dus als je 5 uur speelt en dan eruit gaat en dan er weer in heb je weer 6 uur.
Jaquote:
Yesquote:
Rookie numbers.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf 2026 heb je wel een maand limiet van 100 uur.
Maar dan moet je wel erg veel spelen wil je dat halen. Zelf zit ik voor maart nu op iets meer dan 30 uur.
Ik heb hem net gestart. beging scherm ziet er super tof uit maar mijn stroom is net uitgevallen ( en weer terug) dus zit nu op de hotspot van mijn telefoon en dat trekt die nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
YesEn de studio heeft een paar dagen voor de launch besloten om de controversiële beveiliging van het spel weg te halen na zorgen van spelers. Verder zit heel veel content al standaard in het spel, dus zonder DLC's zoals bij de Sims. Dus al met al positieve tekenen
Dan gaat je videokaart uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur per sessie. Dus als je 5 uur speelt en dan eruit gaat en dan er weer in heb je weer 6 uur.
Ik weet niet precies maar sommige spelers hebben een hekel aan dat soort bescherming. Ik heb er zelf geen problemen mee maar wellicht zal het een privacy-ding zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hem net gestart. beging scherm ziet er super tof uit maar mijn stroom is net uitgevallen ( en weer terug) dus zit nu op de hotspot van mijn telefoon en dat trekt die niet
dus ik weer wifi via het modem heb probeer ik het weer
Welke zorgen waren er van spelers?
Ik weet niet wat voor bescherming je bedoeld?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet precies maar sommige spelers hebben een hekel aan dat soort bescherming. Ik heb er zelf geen problemen mee maar wellicht zal het een privacy-ding zijn?
Anti-kopieerbescherming.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor bescherming je bedoeld?
Tragischquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werk kost zoveel vrije tijd.
Slaap is overratedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werk kost zoveel vrije tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |