ah okey, ik ga een dagpass proberenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur per sessie. Dus als je 5 uur speelt en dan eruit gaat en dan er weer in heb je weer 6 uur.
Jaquote:
Yesquote:
Rookie numbers.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf 2026 heb je wel een maand limiet van 100 uur.
Maar dan moet je wel erg veel spelen wil je dat halen. Zelf zit ik voor maart nu op iets meer dan 30 uur.
Ik heb hem net gestart. beging scherm ziet er super tof uit maar mijn stroom is net uitgevallen ( en weer terug) dus zit nu op de hotspot van mijn telefoon en dat trekt die nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
YesEn de studio heeft een paar dagen voor de launch besloten om de controversiële beveiliging van het spel weg te halen na zorgen van spelers. Verder zit heel veel content al standaard in het spel, dus zonder DLC's zoals bij de Sims. Dus al met al positieve tekenen
Dan gaat je videokaart uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur per sessie. Dus als je 5 uur speelt en dan eruit gaat en dan er weer in heb je weer 6 uur.
Ik weet niet precies maar sommige spelers hebben een hekel aan dat soort bescherming. Ik heb er zelf geen problemen mee maar wellicht zal het een privacy-ding zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hem net gestart. beging scherm ziet er super tof uit maar mijn stroom is net uitgevallen ( en weer terug) dus zit nu op de hotspot van mijn telefoon en dat trekt die niet
dus ik weer wifi via het modem heb probeer ik het weer
Welke zorgen waren er van spelers?
Ik weet niet wat voor bescherming je bedoeld?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet precies maar sommige spelers hebben een hekel aan dat soort bescherming. Ik heb er zelf geen problemen mee maar wellicht zal het een privacy-ding zijn?
Anti-kopieerbescherming.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor bescherming je bedoeld?
Tragischquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werk kost zoveel vrije tijd.
Slaap is overratedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werk kost zoveel vrije tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |