Het gebouw is zo ontworpen dat het niet gaat resoneren met aardbevingen als het af is. De eigenfrequentie van een gebouw dat niet af is, is anders en waarschijnlijk ongunstiger.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, als zo'n bal niet op de planning stond, is het juist nog slechter dat een gebouw al instort zonder dat de top bereikt is
Dat kan inmiddels alleen nog maar tegenvallen vrees ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH, ja ik twijfel nog steeds over de pannenkoek met babi pangang![]()
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Blijft verbazingwekkend hoeveel werk je ineens af kunt krijgen als het moetquote:
Denk het ook, beter maar niet uit proberen en het een running gag laten zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan inmiddels alleen nog maar tegenvallen vrees ik
Ja, die druk heb ik soms wel nodig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijft verbazingwekkend hoeveel werk je ineens af kunt krijgen als het moet
Ja, dat kan net pech zijn geweest. Het is natuurlijk niet zo dat alle aardbevingen hetzelfde zijn, dus dat het gebouw nog had kunnen staan als ie klaar was is een mogelijkheid, maar dat maakt hem niet automatisch veiliger.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die resonantie niet uitmaakt? De eigenfrequentie van een gebouw in aanbouw lijkt me anders dan als het af is.
Jij bent in de buurt, dit heeft alles met jou te maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Den dat je mij er buiten moet laten
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent in de buurt, dit heeft alles met jou te maken.
Heb je al een rit naar het buitenland gepland om vuurwerk te halen?quote:
In Bangkok zijn er verder geen torens omgevallen, dus kennelijk houden ze daar wel in de gaten of de ontwerpen goed zijn. Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat deze kwetsbaarder was omdat-ie niet af was.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat kan net pech zijn geweest. Het is natuurlijk niet zo dat alle aardbevingen hetzelfde zijn, dus dat het gebouw nog had kunnen staan als ie klaar was is een mogelijkheid, maar dat maakt hem niet automatisch veiliger.
Er is ook geen grote schade gemeld vanuit bangkok zoverquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
In Bangkok zijn er verder geen torens omgevallen, dus kennelijk houden ze daar wel in de gaten of de ontwerpen goed zijn. Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat deze kwetsbaarder was omdat-ie niet af was.
Kom vechtenquote:
Het is heerlijk maar op die manier je werkweek invullen gaat ook weer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die druk heb ik soms wel nodig.
Had ik toen destijds ook met de scriptie van mn vorige opleiding.
Dan prop je ineens alles in 2 maanden wat eigenlijk in 8 maanden moest
![]()
![]()
ga je wat leuks doen vandaag?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo @:koen66 @:4everblackeyed @:bitterbal dank jullie wel!!
Heb je het al gespeeld schol ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat wat te ver..
zo maar gewoon weer raam dicht doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |