In Bangkok zijn er verder geen torens omgevallen, dus kennelijk houden ze daar wel in de gaten of de ontwerpen goed zijn. Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat deze kwetsbaarder was omdat-ie niet af was.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat kan net pech zijn geweest. Het is natuurlijk niet zo dat alle aardbevingen hetzelfde zijn, dus dat het gebouw nog had kunnen staan als ie klaar was is een mogelijkheid, maar dat maakt hem niet automatisch veiliger.
Er is ook geen grote schade gemeld vanuit bangkok zoverquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
In Bangkok zijn er verder geen torens omgevallen, dus kennelijk houden ze daar wel in de gaten of de ontwerpen goed zijn. Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat deze kwetsbaarder was omdat-ie niet af was.
Kom vechtenquote:
Het is heerlijk maar op die manier je werkweek invullen gaat ook weer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die druk heb ik soms wel nodig.
Had ik toen destijds ook met de scriptie van mn vorige opleiding.
Dan prop je ineens alles in 2 maanden wat eigenlijk in 8 maanden moest
![]()
![]()
ga je wat leuks doen vandaag?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo @:koen66 @:4everblackeyed @:bitterbal dank jullie wel!!
Heb je het al gespeeld schol ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat wat te ver..
zo maar gewoon weer raam dicht doen
Daar krijg je het ook warm vanquote:
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planningquote:
Het ging dan ook niet over de werkweekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is heerlijk maar op die manier je werkweek invullen gaat ook weer niet
Ja, keertje uitproberen?quote:
oh leukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planning
Gezellie mozzarellieeeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planning
je levenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over de werkweek
*teruggebladerd..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo @:koen66 @:4everblackeyed @:bitterbal dank jullie wel!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Of als verliezer onder een busquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, keertje uitproberen?
Ik gok dat ik als winnaar uit de bus kom
Ga jij mij voor de bus gooien?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Zo nu kan ik toch in de tuin zitten zolang ik nog geen tuinstoelen heb.nice, nu beter zonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stond niet direct op de planning eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij mij voor de bus gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |