quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
Huishoudelijke mededeling.
Volgende week kunnen we weer onze reiskosten indienen van de vorige maand.
Kunnen we vaker van dit soort mededelingen doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen we vaker van dit soort mededelingen doen?
Ik ben al half aan het weekend vieren want een omgeving waar ik op moet werken gooit me de hele tijd eruitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
Vergeet niet om zo weekend te vieren.![]()
Let op je ademhaling (diepe buikademhaling, haal in door je neus voor een aantal tellen en krachtig uit door je mond).
Geloof dat alle torens in bangkok nog staan. denk dat ze alleen wat zwembadwater missen :pquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de bovenste verdiepingen waren ook niet af.
Ja, maar dan komt het werk niet echt af enzoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben al half aan het weekend vieren want een omgeving waar ik op moet werken gooit me de hele tijd eruit
Terras komt met zwembad tuned mass damper.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat alle torens in bangkok nog staan. denk dat ze alleen wat zwembadwater missen :p
Bedankt voor het mededelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
Dat laatste want ik kan nog wel andere dingen doen. Maar dat is zo klaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt het werk niet echt af enzoVerschuift dan het moment waarop je weekend kan vieren dan niet op of is het dan jammer dan?
Wat vervelendquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben al half aan het weekend vieren want een omgeving waar ik op moet werken gooit me de hele tijd eruit
En dat.quote:
wat is dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Terras komt met zwembad tuned mass damper.
Normaal zou ik zeggen nee, maar nu wel een beetje.quote:
Outlook is ook toe aan weekendquote:
Outlook is al op de look out.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Outlook is ook toe aan weekend
Har harquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Outlook is al op de look out.
Niet mijn beste neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |