SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoed planquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neemt 4ebe bij een volgende meet wel een handje voor je mee
In het voerbakje van de caafs.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neemt 4ebe bij een volgende meet wel een handje voor je mee
Ik wil je best even vasthouden. Wel op afstand.quote:
Jawelquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is het 3e topic op rij, ik open er vandaag geen een meer
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil je best even vasthouden. Wel op afstand.
Vandaag niet meerquote:
Is dat een andere dan die nieuwe met die vrolijke kleurtjes?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb fanta exotic taste @:ama, vind het niet vies maar ook niet heel lekker. Beetje net niet
Samequote:Op donderdag 27 maart 2025 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is eerder schandelijk dat ik het nummer herken van de thumbnail zonder te titel te kunnen lezen
Robbiequote:Op donderdag 27 maart 2025 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Toen zag ik jouw
Je riep me met je ogen
Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel
Want ik begreep wat jij me wilde vragen
Kom dichterbij me
Ik was zestien, en jij was achtentwintig
En van de liefde wist ik nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer
En het werd zomer (zomer)
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat een andere dan die nieuwe met die vrolijke kleurtjes?
Bedankt ANPquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Vijf gewonden na mogelijke straatroof: dit weten we over steekpartij in Amsterdam
Door onze nieuwsredactie
27 mrt 2025 om 21:20
Update: 1 uur geleden
82 bijdragen
Delen
Op verschillende plekken vlak bij de Dam in Amsterdam zijn donderdagmiddag mensen neergestoken. De politie heeft een verdachte aangehouden. Ook hij is gewond. Dit is wat we tot nu toe over de steekpartij weten.
Donderdag om 15.35 uur meldde de Amsterdamse politie dat er vlak bij de Dam meerdere mensen waren neergestoken. Eén van de incidenten vond plaats in de Sint Nicolaasstraat, maar volgens een politiewoordvoerder waren "ook op andere plekken" mensen neergestoken.
Vijf mensen zijn gewond, van wie twee ernstig. Het gaat om een 67-jarige vrouw en 69-jarige man uit de Verenigde Staten, een 26-jarige Pool, een 73-jarige vrouw uit België en een 19-jarige Amsterdamse.
Het is niet duidelijk of de zwaargewonde slachtoffers in levensgevaar verkeren. Daar kon de politie donderdagavond niets over zeggen.
De politie kan ook nog niets zeggen over een mogelijk motief, maar de slachtoffers lijken willekeurig te zijn gekozen.
Aanvankelijk maakte de politie melding van vier zwaargewonde slachtoffers. Dat kwam volgens de woordvoerder "door alle hectiek".
Vrijwel direct konden agenten met hulp van een burger een verdachte aanhouden. Ze overmeesterden hem op de kruising van de Gravenstraat en Nieuwendijk. De verdachte was gewond aan zijn been en moest daarom naar het ziekenhuis.
De politie heeft nog geen informatie over zijn identiteit gedeeld. Zijn vermoedelijke arrestatie is in de onderstaande video te zien.
Beeld uit video: Onbevestigde beelden tonen aanhouding bij de Dam na steekpartij0:25
Onbevestigde beelden tonen aanhouding bij de Dam na steekpartij
Mogelijk gaat het om een uit de hand gelopen straatroof. De politie ontving daar een melding over en onderzoekt of dat daadwerkelijk het geval was.
De Amsterdamse driehoek kwam rond 17.00 uur op de Dam bijeen voor crisisoverleg. Burgemeester Femke Halsema was vanwege de steekpartij uit een raadsdebat gehaald.
De burgemeester gaat donderdagavond nog niet in gesprek met omwonenden of getuigen. Daar vindt zij het nog te vroeg voor. "Politie en justitie zijn nu aan zet. Het onderzoek is in volle gang en heeft op dit moment voorrang."
Donderdagavond volgt er geen nieuw persmoment. Mogelijk maakt de Amsterdamse driehoek vrijdag meer bekend. Halsema: "We hopen snel meer duidelijkheid te krijgen over de achtergronden van deze afschuwelijke steekpartij. Ons hart gaat uit naar de slachtoffers, hun familie en geliefden."
De Dam was tijdelijk afgezet, zodat daar een traumahelikopter kon landen. Verder was het tramverkeer urenlang ontregeld en moesten winkels in de omgeving dicht.
De politie riep omwonenden en toeristen op de Dam te mijden, zodat hulpdiensten in alle rust hun werk konden doen. Toch verzamelden tientallen toeschouwers zich op het plein.
De politie doet sporenonderzoek nabij de Dam.
Beeld: NU.nl
Eerder
27 mrt 2025 om 16:13
Teruglezen | Onderzoek in hotel nabij Dam na steekpartij met vijf slachtoffers
Teruglezen | Onderzoek in hotel nabij Dam na steekpartij met vijf slachtoffers
27 mrt 2025 om 15:54
Twee zwaargewonden bij steekpartij bij de Dam, verdachte aangehouden
Tikkeltje dramatisch, maar fijn in het gehoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wel toepasselijk voor alle verse ontluikende liefdes,
Bekijk deze YouTube-video
quote:
hij is groen inderdaad, het blikje he. Met kleurrijke fruitplaatjesquote:
Mensen zijn zo pfffffffffffffquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag hoe een ambulance daar probeerde weg te rijdenNog van die debielen die er nog even voor sprongen.
Zo voelt het als je een zielsverwantje vind, denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tikkeltje dramatisch, maar fijn in het gehoor
Oh ja, die vin jij leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wel toepasselijk voor alle verse ontluikende liefdes,
Bekijk deze YouTube-video
Oei, ja dat is mijn lievelingsverliefdheidsplaat welquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, die vin jij leuk.
Ik heb nog steeds the well pennies in een playlist staan dus die komt ook nog wel eens voorbij.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, die vin jij leuk.
Ik heb nog steeds the well pennies in een playlist staan dus die komt ook nog wel eens voorbij.
Wat drink je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De buzz na 2 cocktails is perfect
Gin met een klein beetje cassis siroop en rose frisdrank en wat bevroren besjesquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja![]()
Waren tijden. Zag der laatst posten.
Aparte combiquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gin met een klein beetje cassis siroop en rose frisdrank en wat bevroren besjes
Gin met rose limonade is een normale combiquote:
Ik bedoel meer de restquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gin met rose limonade is een normale combi
Oh beetje siroop erin omdat de rose limonade 0% suiker is en niet zoet genoeg isquote:
Dit klinkt extreem vrouwelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gin met een klein beetje cassis siroop en rose frisdrank en wat bevroren besjes
ik heb het wel eens toegevoegd aan witte wijn, vond het best lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh beetje siroop erin omdat de rose limonade 0% suiker is en niet zoet genoeg is
Kijkt even naar beneden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt extreem vrouwelijk.
Zo is muisquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt extreem vrouwelijk.
Is ontzettend lekker, maar met gin erbij mis ik net een klein beetje zoet van echt suikerquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb het wel eens toegevoegd aan witte wijn, vond het best lekker
Wat zag je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijkt even naar beneden.
Mind=blown maar ik ben idd een vrouw
Koen krijgt een error als ergens geen rum in zit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gin met rose limonade is een normale combi
True.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Koen krijgt een error als ergens geen rum in zit.
oh, ja! dit was exoticquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi589015
Back to Africa.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:18 schreef Ygritte het volgende:
We hadden ook gewoon aap kunnen blijven.
Beetje aan je kont krabben, kak gooien. Dit dat.
Gelukkig maak je in ieder geval je zin aquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is het 3e topic op rij, ik open er vandaag geen een meer
Ja want koud en nat in een grot was leukquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn daar niet voor niets hard weggerend.
Diep in de jungle heb je ook apen die dit doenquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar neuh iemand vond het een goed idee om te gaan jagen met wapens en landbouw te gaan doen
Ik zoek nog steeds al jaren naar een documentaire over die genetic markers, dat ze konden achterhalen dat de eerste groepje wegtrekkende mensen uit Afrika uit precies 17 personen bestond en ze dat helemaal terug konden beredeneren en calculeren, en dat eigenlijk iedereen daar vanaf stamt behalve een achtergebleven stam, die nu nog steeds bestaat uit een paar duizend individuen met afwijkend genetisch materiaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja want koud en nat in een grot was leuk
In the beginning the Universe was created.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar neuh iemand vond het een goed idee om te gaan jagen met wapens en landbouw te gaan doen
Daar ging dat boek van me dus over laatst. Een stukje dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds al jaren naar een documentaire over die genetic markers, dat ze konden achterhalen dat de eerste groepje wegtrekkende mensen uit Afrika uit precies 17 personen bestond en ze dat helemaal terug konden beredeneren en calculeren, en dat eigenlijk iedereen daar vanaf stamt behalve een achtergebleven stam, die nu nog steeds bestaat uit een paar duizend individuen met afwijkend genetisch materiaal.
Gelukkig niet en als dat wel het geval zou zijn, zou ik niet gegaan zijnquote:
Dit weet ik niet, maar vind ik wel interessant.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds al jaren naar een documentaire over die genetic markers, dat ze konden achterhalen dat de eerste groepje wegtrekkende mensen uit Afrika uit precies 17 personen bestond en ze dat helemaal terug konden beredeneren en calculeren, en dat eigenlijk iedereen daar vanaf stamt behalve een achtergebleven stam, die nu nog steeds bestaat uit een paar duizend individuen met afwijkend genetisch materiaal.
Zo’n kutweek?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig niet en als dat wel het geval zou zijn, zou ik niet gegaan zijn
Er is ook zo'n rivier ergens in Congo/Kameroen, daarboven voeren chimpansees constant bijna menselijke oorlogen en onder de rivier nooit en leven ze in vrede.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Diep in de jungle heb je ook apen die dit doen
Functioneringsgesprek / evaluatiegesprek:quote:
Ben je dadelijk van adellijke Schotse afkomst.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit weet ik niet, maar vind ik wel interessant.
Ik zou het van mijzelf ook wel willen weten, maar ga mijn dna niet aan een van die toko’s geven.
Ahhh, dat is echt heel vervelendquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek / evaluatiegesprek:
Muis je hebt afgelopen jaar echt een goede bijdrage geleverd aan het coördineren van project x, echter zien wij geen toekomstig rol voor je als projectcoördinator.
Wat wil je wel? Je mag alles kiezen behalve waar je goed in bent en wat je wilt.
Oh bizar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is ook zo'n rivier ergens in Congo/Kameroen, daarboven voeren chimpansees constant bijna menselijke oorlogen en onder de rivier nooit en leven ze in vrede.
Meh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis je hebt afgelopen jaar echt een goede bijdrage geleverd aan het coördineren van project x, echter zien wij geen toekomstig rol voor je als projectcoördinator.
Wat wil je wel? Je mag alles kiezen behalve waar je goed in bent en wat je wilt.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je dadelijk van adellijke Schotse afkomst.
1. De bal terug kaatsen welke rol ze mij willen aanbieden (werk is an sich wel oke, leuke collega's, 5 min fietsen, veel vrijheden)quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dit sucks.
Wat ga je doen, iets anders zoeken?
Zo klinkt het wel, vooral als ze weten dat dat hetgeen is dat je graag doet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ook dat ik zelf weer wat moet verzinnen
Het voelt als een verkapte: neem asjeblieft ontslag
Ja flink wat interbreeding destijds toch denk ik, er is ook zo'n bizarre genetische overeenkomst tussen de Ieren en een stam middenin Afrika, ergens in Tsjaad geloof ik, die heb ik echt nog nooit begrepen maar daar wonen dus ook een stel donkere Afrikanen met rood kroeshaar en die spreken een taal van dezelfde linguïstische tak.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh bizar.
Ik vind het ook melig dat wij neanderthaler dna hebben en bv afrikanen niet. Hartstikke logisch, maar toch.
Neanderthalers konden wellicht ook herinneringen van hun voorvaders gebruiken, ook zo'n totaal vreemd concept, net als olifanten dat kunnen blijkbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh bizar.
Ik vind het ook melig dat wij neanderthaler dna hebben en bv afrikanen niet. Hartstikke logisch, maar toch.
Volgens mij mag dit niet eens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik had ook nog niet verteld dat het werk dat ik nu doe en ontzettend leuk vind coördineren en uitvoeren van testen, dat daar een vacature voor komt. Dat hoorde ik alleen omdat iemand zijn mond voorbij praatte tijdens een vergadering waar ik het idee had ik niet meer bij hoefde aan te sluiten
Als die vacature er komt ga ik ook letterlijk solliciteren met:quote:
Ik heb jaaaaren geleden wel over dit soort dingen van alles opgezocht. Heel veel klokken, maar die klepels ben ik allemaal kwijtquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja flink wat interbreeding destijds toch denk ik, er is ook zo'n bizarre genetische overeenkomst tussen de Ieren en een stam middenin Afrika, ergens in Tsjaad geloof ik, die heb ik echt nog nooit begrepen maar daar wonen dus ook een stel donkere Afrikanen met rood kroeshaar en die spreken een taal van dezelfde linguïstische tak.
Hoe wat waar en hoe verhoud dit zich t.o.v. mensen die claimen paranormale gaven te hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neanderthalers konden wellicht ook herinneringen van hun voorvaders gebruiken, ook zo'n totaal vreemd concept, net als olifanten dat kunnen blijkbaar.
Jupsquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:43 schreef Ygritte het volgende:
Dit klinkt allemaal heel erg als ‘muis, we zeggen het niet, maar ga a.u.b. een andere baan zoeken’.
Dat laatste, wie weet komt het daarvandaan wel, maar ik ben er ook slechts jaren geleden een keer ingedoken en tussen toen en nu zitten minimaal 1000 flessen Schotse whiskyquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaren geleden wel over dit soort dingen van alles opgezocht. Heel veel klokken, maar die klepels ben ik allemaal kwijt
[..]
Hoe wat waar en hoe verhoud dit zich t.o.v. mensen die claimen paranormale gaven te hebben.
Best matig opslagcapaciteit als we kennelijk dingen overschrijven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste, wie weet komt het daarvandaan wel, maar ik ben er ook slechts jaren geleden een keer ingedoken en tussen toen en nu zitten minimaal 1000 flessen Schotse whisky
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups
En eerlijk gezegd heb ik meer zoiets van laten ze maar met een lekker ontslagvergoeding komen als ze dat vinden
Ik heb ook minimaal 1300 levens nodig eigenlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Best matig opslagcapaciteit als we kennelijk dingen overschrijven.
Ik heb nooit genoeg tijd in mijn leven om alles wat ik nog wil lezen/leren/doen daadwerkelijk uit te voeren
Ik vind dat nog wel mee vallen. Ze doen dit natuurlijk uit de visie dat ze vinden dat ik niet helemaal op mijn plek ben (en dat ze mij moeilijk vinden). Maar daarentegen kunnen ze niet zonder mensen zoals ik, omdat we dingen gedaan krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Klinkt ook niet als een erg leuke werkgever zo.
Statistisch gezien ben ik al over de helftquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook minimaal 1300 levens nodig eigenlijk.
Kennelijk valt dat kwartje dan niet bij henzelf/ is dat dan niet de bedrijfscultuur.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel mee vallen. Ze doen dit natuurlijk uit de visie dat ze vinden dat ik niet helemaal op mijn plek ben (en dat ze mij moeilijk vinden). Maar daarentegen kunnen ze niet zonder mensen zoals ik, omdat we dingen gedaan krijgen.
Nog genoeg tijd om filosofisch te beppen tot menig zonsopgang.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Statistisch gezien ben ik al over de helft
Soms is een tijdelijk stapje terug juist een stap naar voren.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja probeer maar eens een nieuwe werkgever te krijgen met 36 vrije dagen en 5 min reistijd en onbeperkt thuiswerken
Ze hebben op de plek van projectleiders / coördinatoren het liefs mensen die de konten likken van management.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk valt dat kwartje dan niet bij henzelf/ is dat dan niet de bedrijfscultuur.
Check minus de reistijdquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja probeer maar eens een nieuwe werkgever te krijgen met 36 vrije dagen en 5 min reistijd en onbeperkt thuiswerken
Ik moet er de komende tijd gewoon even goed over nadenkenquote:
Ah, ik zat me net af te vragen of een bestuursvorm gebaseerd op kontlikken een perineocratie genoemd zou kunnen worden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed over naar minder serieuze zaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog gelukt.
🐙
Toch fijn als je iets concreets bereikt hebt zo aan het einde van de dag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is gelukt. Ik heb mezelf dronken gedronken.
Niet aan de baas vertellen maar ik heb deze middag in zijn tijd niets gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch fijn als je iets concreets bereikt hebt zo aan het einde van de dag.
Ik zal een goede poging doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet aan de baas vertellen maar ik heb deze middag in zijn tijd niets gedaan
Heel random dit maar: sorry voor allesquote:
Aww.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel random dit maar: sorry voor alles![]()
![]()
Goed om te horenquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 04:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een half uur eerder wakker.
quote:
quote:
https://www.nu.nl/opmerke(...)it-en-vindt-man.htmlquote:Een Amerikaanse oppas heeft maandag een man onder het bed van een kind aangetroffen, nadat het kind had geklaagd over "een monster" onder het bed. De vrouw wilde laten zien dat er niets aan de hand was, maar zag toen iemand liggen.
jezusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:46 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)it-en-vindt-man.html
![]()
het zal je maar gebeuren
spulletjesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:57 schreef Karzai het volgende:
Maja de economie moet ook weer draaiende gehouden worden voor de mensheid en hun onbedwingbare drang naar spulletjes
Wat is dat?quote:
Ja, inderdaad sinds vandaag. Ik was een dag mis.quote:
Ik dacht dat het wat met de belasting te maken hadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nieuwe Sims.Van Koreaanse studio.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wat met de belasting te maken had
thaise belastingsapp?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wat met de belasting te maken had
Morgenochtend wil ik wel zon.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net dat het oosten de hele dag zon heeft terwijl wij hier mazzel moeten hebben met überhaupt zon. Discriminatie!
Gaat zelfs regenenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net dat het oosten de hele dag zon heeft terwijl wij hier mazzel moeten hebben met überhaupt zon. Discriminatie!
Dat ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgenochtend wil ik wel zon.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dat is niet zo goed voor je ogen. Maar you do you.quote:
20% kat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:38 schreef Nattekat het volgende:
De resultaten zijn binnen
80% Nederlands, ik mag blijven van Geert
Heb ik de vorige keer gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo goed voor je ogen. Maar you do you.
Volgende keer is het andersom.quote:
Wel pas in oktober. En er komt eerst nog een nieuw album.quote:
Hopelijk in de zomer, als het 40+ graden is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende keer is het andersom.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel pas in oktober. En er komt eerst nog een nieuw album.
Je kunt ook te ver gaan met dat soort grappen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is het album een 1 april grap.
Gemeente Vlaardingen staat al trappelen om Café Mes nu Kafé Kane te noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan met dat soort grappen.
Oh god.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
De gemeente kwam net de aanbouw controleren, of het wel precies zo gebouwd was als in de aanvraag. Nu moeten we een aanvraag voor een projectverandering doen, die natuurlijk weer een paar duizend euro kost, omdat het hier en daar een paar cm kleiner is gewordenEn dan mogen buren ook opnieuw weer bezwaar indienen als ze willen. Geen wonder dat mensen allerlei kleine dingen bouwen zonder vergunning.
Straks Dinand solo zeker.quote:
Wat zinloosquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
De gemeente kwam net de aanbouw controleren, of het wel precies zo gebouwd was als in de aanvraag. Nu moeten we een aanvraag voor een projectverandering doen, die natuurlijk weer een paar duizend euro kost, omdat het hier en daar een paar cm kleiner is gewordenEn dan mogen buren ook opnieuw weer bezwaar indienen als ze willen. Geen wonder dat mensen allerlei kleine dingen bouwen zonder vergunning.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
jquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig maak je in ieder geval je zin a
Ja, waarom doe je dat dan ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ambtenaren hebben daar ook niks te doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat dan ook?
Beetje afwijken van het oorspronkelijke plan.Ja, dat past niet in het Zwitserse precisiewerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik dacht dat ze allang gestopt waren, maar goedquote:
Foei.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat past niet in het Zwitserse precisiewerk.
Straks moet het opnieuw gebouwd worden, maar dan een paar centimeter groter, omdat de buren de aanbouw te klein vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
@Strani jarig?quote:
WAT?quote:
Of even 15 cm er op stucen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks moet het opnieuw gebouwd worden, maar dan een paar centimeter groter, omdat de buren de aanbouw te klein vinden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nieuwe Sims.Van Koreaanse studio.
Ja we hadden net les bij de lerares thuis en zij had al met familie leden gebeld ja of iedereen nog leeftquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:35 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, is de aardbeving daar al groot nieuws?
Zelf helemaal niets gevoeld?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we hadden net les bij de lerares thuis en zij had al met familie leden gebeld ja of iedereen nog leeft
Wel nog in EA.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
oh echt? hmm zo even kijken op steams
joh wat zuurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
Ja, ik heb het idee dat alles al besproken is hierquote:
Nee, is echt een flinke, maar het epicentrum is in Myanmar. Daar kun je rekenen op duizenden doden. De beving is tot in Maleisië gevoeld, dus jij had 'm ook kunnen voelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de lerares zei dat het een kleine was
oh wat ergquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, is echt een flinke, maar het epicentrum is in Myanmar. Daar kun je rekenen op duizenden doden. De beving is tot in Maleisië gevoeld, dus jij had 'm ook kunnen voelen.
Dit zou in Nederland absoluut niet anders zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ambtenaren hebben daar ook niks te doen?
Hoi jaquote:
Valkenburg?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
@:recce betere video van de toren die instort
https://www.facebook.com/100004691588430/videos/1362737451812029/
Maar goed dat ie nu in stort en niet als ie af is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
@:recce betere video van de toren die instort
https://www.facebook.com/100004691588430/videos/1362737451812029/
Nog niet denk ik. Wel via GeForce Now.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das jammer. Dat kan niet op de steamdeck dan of macbook denk ik?
Nou wij zeiden dus ook "maar het is kleiner, dat is toch geen probleem?". Jawel, het kon het aanzicht van het dorp ten nadele beïnvloedenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks moet het opnieuw gebouwd worden, maar dan een paar centimeter groter, omdat de buren de aanbouw te klein vinden.
Nou dus datquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat ie nu in stort en niet als ie af is.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou wij zeiden dus ook "maar het is kleiner, dat is toch geen probleem?". Jawel, het kon het aanzicht van het dorp ten nadele beïnvloeden
Ze willen wel een beetje stoere aanbouwen daar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou wij zeiden dus ook "maar het is kleiner, dat is toch geen probleem?". Jawel, het kon het aanzicht van het dorp ten nadele beïnvloeden
Nee. We belden net de architect, die alles dus weer opnieuw moet aanleveren. Zegt ie: Oh god, was die vreselijke vrouw weer zekerquote:
Wow, dat ziet er maf uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Hier een metro
https://www.facebook.com/share/v/163CcPfx44/
De lerares zei dat ze dit nog nooit hebben mee gemaakt in bangkok
EN GEEN CM KLEINER!!1!11quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze willen wel een beetje stoere aanbouwen daar.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dit is wel de doelgroep hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:50 schreef Karzai het volgende:
Wanneer was de open dag van de libelle ook alweer?
Wat zei je? JIJ BENT ZELF....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. We belden net de architect, die alles dus weer opnieuw moet aanleveren. Zegt ie: Oh god, was die vreselijke vrouw weer zeker
"Deze muren moeten wel minstens anderhalve meter dik zijn voor een bunkervilla he? Wat! Geen bunker? Hoe dan?"quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze willen wel een beetje stoere aanbouwen daar.
Hmm, nee. Torens zouden veiliger moeten zijn dan andere gebouwen tijdens aardbevingen, maar dan moet wel alles goed berekend zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zit je ook niet fijn in zon toren nu
"Begin maar weer opnieuw!"quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Deze muren moeten wel minstens anderhalve meter dik zijn voor een bunkervilla he? Wat! Geen bunker? Hoe dan?"
Deze was duidelijk niet veilig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, nee. Torens zouden veiliger moeten zijn dan andere gebouwen tijdens aardbevingen, maar dan moet wel alles goed berekend zijn.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
Onder die ingestorte toren zitten nu naar schatting 60 mensen onder het puin
https://www.facebook.com/reel/1556922534944852
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
Huishoudelijke mededeling.
Volgende week kunnen we weer onze reiskosten indienen van de vorige maand.
Kunnen we vaker van dit soort mededelingen doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen we vaker van dit soort mededelingen doen?
Ik ben al half aan het weekend vieren want een omgeving waar ik op moet werken gooit me de hele tijd eruitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
Vergeet niet om zo weekend te vieren.![]()
Let op je ademhaling (diepe buikademhaling, haal in door je neus voor een aantal tellen en krachtig uit door je mond).
Geloof dat alle torens in bangkok nog staan. denk dat ze alleen wat zwembadwater missen :pquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de bovenste verdiepingen waren ook niet af.
Ja, maar dan komt het werk niet echt af enzoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben al half aan het weekend vieren want een omgeving waar ik op moet werken gooit me de hele tijd eruit
Terras komt met zwembad tuned mass damper.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat alle torens in bangkok nog staan. denk dat ze alleen wat zwembadwater missen :p
Bedankt voor het mededelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
Dat laatste want ik kan nog wel andere dingen doen. Maar dat is zo klaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt het werk niet echt af enzoVerschuift dan het moment waarop je weekend kan vieren dan niet op of is het dan jammer dan?
Wat vervelendquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben al half aan het weekend vieren want een omgeving waar ik op moet werken gooit me de hele tijd eruit
En dat.quote:
wat is dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Terras komt met zwembad tuned mass damper.
Normaal zou ik zeggen nee, maar nu wel een beetje.quote:
Outlook is ook toe aan weekendquote:
Outlook is al op de look out.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Outlook is ook toe aan weekend
Har harquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Outlook is al op de look out.
Niet mijn beste neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |