Ja want koud en nat in een grot was leukquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn daar niet voor niets hard weggerend.
Diep in de jungle heb je ook apen die dit doenquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar neuh iemand vond het een goed idee om te gaan jagen met wapens en landbouw te gaan doen
Ik zoek nog steeds al jaren naar een documentaire over die genetic markers, dat ze konden achterhalen dat de eerste groepje wegtrekkende mensen uit Afrika uit precies 17 personen bestond en ze dat helemaal terug konden beredeneren en calculeren, en dat eigenlijk iedereen daar vanaf stamt behalve een achtergebleven stam, die nu nog steeds bestaat uit een paar duizend individuen met afwijkend genetisch materiaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja want koud en nat in een grot was leuk
In the beginning the Universe was created.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar neuh iemand vond het een goed idee om te gaan jagen met wapens en landbouw te gaan doen
Daar ging dat boek van me dus over laatst. Een stukje dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds al jaren naar een documentaire over die genetic markers, dat ze konden achterhalen dat de eerste groepje wegtrekkende mensen uit Afrika uit precies 17 personen bestond en ze dat helemaal terug konden beredeneren en calculeren, en dat eigenlijk iedereen daar vanaf stamt behalve een achtergebleven stam, die nu nog steeds bestaat uit een paar duizend individuen met afwijkend genetisch materiaal.
Gelukkig niet en als dat wel het geval zou zijn, zou ik niet gegaan zijnquote:
Dit weet ik niet, maar vind ik wel interessant.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds al jaren naar een documentaire over die genetic markers, dat ze konden achterhalen dat de eerste groepje wegtrekkende mensen uit Afrika uit precies 17 personen bestond en ze dat helemaal terug konden beredeneren en calculeren, en dat eigenlijk iedereen daar vanaf stamt behalve een achtergebleven stam, die nu nog steeds bestaat uit een paar duizend individuen met afwijkend genetisch materiaal.
Zo’n kutweek?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig niet en als dat wel het geval zou zijn, zou ik niet gegaan zijn
Er is ook zo'n rivier ergens in Congo/Kameroen, daarboven voeren chimpansees constant bijna menselijke oorlogen en onder de rivier nooit en leven ze in vrede.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Diep in de jungle heb je ook apen die dit doen
Functioneringsgesprek / evaluatiegesprek:quote:
Ben je dadelijk van adellijke Schotse afkomst.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit weet ik niet, maar vind ik wel interessant.
Ik zou het van mijzelf ook wel willen weten, maar ga mijn dna niet aan een van die toko’s geven.
Ahhh, dat is echt heel vervelendquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek / evaluatiegesprek:
Muis je hebt afgelopen jaar echt een goede bijdrage geleverd aan het coördineren van project x, echter zien wij geen toekomstig rol voor je als projectcoördinator.
Wat wil je wel? Je mag alles kiezen behalve waar je goed in bent en wat je wilt.
Oh bizar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is ook zo'n rivier ergens in Congo/Kameroen, daarboven voeren chimpansees constant bijna menselijke oorlogen en onder de rivier nooit en leven ze in vrede.
Meh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis je hebt afgelopen jaar echt een goede bijdrage geleverd aan het coördineren van project x, echter zien wij geen toekomstig rol voor je als projectcoördinator.
Wat wil je wel? Je mag alles kiezen behalve waar je goed in bent en wat je wilt.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |