Dat ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgenochtend wil ik wel zon.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor net dat het oosten de hele dag zon heeft terwijl wij hier mazzel moeten hebben met überhaupt zon. Discriminatie!
Ja, dat is niet zo goed voor je ogen. Maar you do you.quote:
20% kat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:38 schreef Nattekat het volgende:
De resultaten zijn binnen
80% Nederlands, ik mag blijven van Geert
Heb ik de vorige keer gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo goed voor je ogen. Maar you do you.
Volgende keer is het andersom.quote:
Wel pas in oktober. En er komt eerst nog een nieuw album.quote:
Hopelijk in de zomer, als het 40+ graden is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende keer is het andersom.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel pas in oktober. En er komt eerst nog een nieuw album.
Je kunt ook te ver gaan met dat soort grappen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is het album een 1 april grap.
Gemeente Vlaardingen staat al trappelen om Café Mes nu Kafé Kane te noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan met dat soort grappen.
Oh god.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:11 schreef kwiwi het volgende:
De gemeente kwam net de aanbouw controleren, of het wel precies zo gebouwd was als in de aanvraag. Nu moeten we een aanvraag voor een projectverandering doen, die natuurlijk weer een paar duizend euro kost, omdat het hier en daar een paar cm kleiner is gewordenEn dan mogen buren ook opnieuw weer bezwaar indienen als ze willen. Geen wonder dat mensen allerlei kleine dingen bouwen zonder vergunning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |