Mensen zijn zo pfffffffffffffquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag hoe een ambulance daar probeerde weg te rijdenNog van die debielen die er nog even voor sprongen.
Zo voelt het als je een zielsverwantje vind, denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tikkeltje dramatisch, maar fijn in het gehoor
Oh ja, die vin jij leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wel toepasselijk voor alle verse ontluikende liefdes,
Bekijk deze YouTube-video
Oei, ja dat is mijn lievelingsverliefdheidsplaat welquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, die vin jij leuk.
Ik heb nog steeds the well pennies in een playlist staan dus die komt ook nog wel eens voorbij.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, die vin jij leuk.
Ik heb nog steeds the well pennies in een playlist staan dus die komt ook nog wel eens voorbij.
Wat drink je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De buzz na 2 cocktails is perfect
Gin met een klein beetje cassis siroop en rose frisdrank en wat bevroren besjesquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja![]()
Waren tijden. Zag der laatst posten.
Aparte combiquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gin met een klein beetje cassis siroop en rose frisdrank en wat bevroren besjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |