abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217202112

Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Het grote KSC schema _O_

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_217202113
Dit is het 3e topic op rij, ik open er vandaag geen een meer
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:55:53 #4
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217202118
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Neemt 4ebe bij een volgende meet wel een handje voor je mee
Hoed plan
Same shit, different day
SC hopper present
pi_217202120
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:54 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Neemt 4ebe bij een volgende meet wel een handje voor je mee
In het voerbakje van de caafs.
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:56:13 #6
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217202122
quote:
Ik wil je best even vasthouden. Wel op afstand.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_217202123
quote:
8s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is het 3e topic op rij, ik open er vandaag geen een meer
Jawel :)
pi_217202126
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ik wil je best even vasthouden. Wel op afstand.
:{
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:57:09 #9
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217202130
Het is eerder schandelijk dat ik het nummer herken van de thumbnail zonder te titel te kunnen lezen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_217202134
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jawel :)
Vandaag niet meer
pi_217202136
Er ligt écht geen ijsje meer verstopt in mn vriezer ;(
Baby darling doll face honey
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:57:43 #12
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217202139
YT op Fok is nog steeds kut
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:57:43 #13
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_217202141
Toen zag ik jouw
Je riep me met je ogen
Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel
Want ik begreep wat jij me wilde vragen
Kom dichterbij me
Ik was zestien, en jij was achtentwintig
En van de liefde wist ik nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer
En het werd zomer (zomer)
  roze donderdag 27 maart 2025 @ 22:58:10 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217202145
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb fanta exotic taste @:ama, vind het niet vies maar ook niet heel lekker. Beetje net niet
Is dat een andere dan die nieuwe met die vrolijke kleurtjes?
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:58:10 #16
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_217202146
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is eerder schandelijk dat ik het nummer herken van de thumbnail zonder te titel te kunnen lezen
Same :')
  donderdag 27 maart 2025 @ 22:58:16 #17
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217202149
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Toen zag ik jouw
Je riep me met je ogen
Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel
Want ik begreep wat jij me wilde vragen
Kom dichterbij me
Ik was zestien, en jij was achtentwintig
En van de liefde wist ik nog niet veel
Maar ik begreep wat jij me wilde zeggen
Ik was geen kind meer
En het werd zomer (zomer)
Robbie
Same shit, different day
SC hopper present
pi_217202152
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Is dat een andere dan die nieuwe met die vrolijke kleurtjes?
_O- dit weet ik niet
pi_217202157
Vijf gewonden na mogelijke straatroof: dit weten we over steekpartij in Amsterdam
Door onze nieuwsredactie
27 mrt 2025 om 21:20
Update: 1 uur geleden
82 bijdragen

Delen
Op verschillende plekken vlak bij de Dam in Amsterdam zijn donderdagmiddag mensen neergestoken. De politie heeft een verdachte aangehouden. Ook hij is gewond. Dit is wat we tot nu toe over de steekpartij weten.
Donderdag om 15.35 uur meldde de Amsterdamse politie dat er vlak bij de Dam meerdere mensen waren neergestoken. Eén van de incidenten vond plaats in de Sint Nicolaasstraat, maar volgens een politiewoordvoerder waren "ook op andere plekken" mensen neergestoken.

Vijf mensen zijn gewond, van wie twee ernstig. Het gaat om een 67-jarige vrouw en 69-jarige man uit de Verenigde Staten, een 26-jarige Pool, een 73-jarige vrouw uit België en een 19-jarige Amsterdamse.

Het is niet duidelijk of de zwaargewonde slachtoffers in levensgevaar verkeren. Daar kon de politie donderdagavond niets over zeggen.

De politie kan ook nog niets zeggen over een mogelijk motief, maar de slachtoffers lijken willekeurig te zijn gekozen.

Aanvankelijk maakte de politie melding van vier zwaargewonde slachtoffers. Dat kwam volgens de woordvoerder "door alle hectiek".

Vrijwel direct konden agenten met hulp van een burger een verdachte aanhouden. Ze overmeesterden hem op de kruising van de Gravenstraat en Nieuwendijk. De verdachte was gewond aan zijn been en moest daarom naar het ziekenhuis.

De politie heeft nog geen informatie over zijn identiteit gedeeld. Zijn vermoedelijke arrestatie is in de onderstaande video te zien.

Beeld uit video: Onbevestigde beelden tonen aanhouding bij de Dam na steekpartij0:25
Onbevestigde beelden tonen aanhouding bij de Dam na steekpartij
Mogelijk gaat het om een uit de hand gelopen straatroof. De politie ontving daar een melding over en onderzoekt of dat daadwerkelijk het geval was.

De Amsterdamse driehoek kwam rond 17.00 uur op de Dam bijeen voor crisisoverleg. Burgemeester Femke Halsema was vanwege de steekpartij uit een raadsdebat gehaald.

De burgemeester gaat donderdagavond nog niet in gesprek met omwonenden of getuigen. Daar vindt zij het nog te vroeg voor. "Politie en justitie zijn nu aan zet. Het onderzoek is in volle gang en heeft op dit moment voorrang."

Donderdagavond volgt er geen nieuw persmoment. Mogelijk maakt de Amsterdamse driehoek vrijdag meer bekend. Halsema: "We hopen snel meer duidelijkheid te krijgen over de achtergronden van deze afschuwelijke steekpartij. Ons hart gaat uit naar de slachtoffers, hun familie en geliefden."

De Dam was tijdelijk afgezet, zodat daar een traumahelikopter kon landen. Verder was het tramverkeer urenlang ontregeld en moesten winkels in de omgeving dicht.

De politie riep omwonenden en toeristen op de Dam te mijden, zodat hulpdiensten in alle rust hun werk konden doen. Toch verzamelden tientallen toeschouwers zich op het plein.

De politie doet sporenonderzoek nabij de Dam.
Beeld: NU.nl
Eerder
27 mrt 2025 om 16:13
Teruglezen | Onderzoek in hotel nabij Dam na steekpartij met vijf slachtoffers
27 mrt 2025 om 15:54
Twee zwaargewonden bij steekpartij bij de Dam, verdachte aangehouden
  donderdag 27 maart 2025 @ 23:00:52 #21
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217202163
quote:
3s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Vijf gewonden na mogelijke straatroof: dit weten we over steekpartij in Amsterdam
Door onze nieuwsredactie
27 mrt 2025 om 21:20
Update: 1 uur geleden
82 bijdragen

Delen
Op verschillende plekken vlak bij de Dam in Amsterdam zijn donderdagmiddag mensen neergestoken. De politie heeft een verdachte aangehouden. Ook hij is gewond. Dit is wat we tot nu toe over de steekpartij weten.
Donderdag om 15.35 uur meldde de Amsterdamse politie dat er vlak bij de Dam meerdere mensen waren neergestoken. Eén van de incidenten vond plaats in de Sint Nicolaasstraat, maar volgens een politiewoordvoerder waren "ook op andere plekken" mensen neergestoken.

Vijf mensen zijn gewond, van wie twee ernstig. Het gaat om een 67-jarige vrouw en 69-jarige man uit de Verenigde Staten, een 26-jarige Pool, een 73-jarige vrouw uit België en een 19-jarige Amsterdamse.

Het is niet duidelijk of de zwaargewonde slachtoffers in levensgevaar verkeren. Daar kon de politie donderdagavond niets over zeggen.

De politie kan ook nog niets zeggen over een mogelijk motief, maar de slachtoffers lijken willekeurig te zijn gekozen.

Aanvankelijk maakte de politie melding van vier zwaargewonde slachtoffers. Dat kwam volgens de woordvoerder "door alle hectiek".

Vrijwel direct konden agenten met hulp van een burger een verdachte aanhouden. Ze overmeesterden hem op de kruising van de Gravenstraat en Nieuwendijk. De verdachte was gewond aan zijn been en moest daarom naar het ziekenhuis.

De politie heeft nog geen informatie over zijn identiteit gedeeld. Zijn vermoedelijke arrestatie is in de onderstaande video te zien.

Beeld uit video: Onbevestigde beelden tonen aanhouding bij de Dam na steekpartij0:25
Onbevestigde beelden tonen aanhouding bij de Dam na steekpartij
Mogelijk gaat het om een uit de hand gelopen straatroof. De politie ontving daar een melding over en onderzoekt of dat daadwerkelijk het geval was.

De Amsterdamse driehoek kwam rond 17.00 uur op de Dam bijeen voor crisisoverleg. Burgemeester Femke Halsema was vanwege de steekpartij uit een raadsdebat gehaald.

De burgemeester gaat donderdagavond nog niet in gesprek met omwonenden of getuigen. Daar vindt zij het nog te vroeg voor. "Politie en justitie zijn nu aan zet. Het onderzoek is in volle gang en heeft op dit moment voorrang."

Donderdagavond volgt er geen nieuw persmoment. Mogelijk maakt de Amsterdamse driehoek vrijdag meer bekend. Halsema: "We hopen snel meer duidelijkheid te krijgen over de achtergronden van deze afschuwelijke steekpartij. Ons hart gaat uit naar de slachtoffers, hun familie en geliefden."

De Dam was tijdelijk afgezet, zodat daar een traumahelikopter kon landen. Verder was het tramverkeer urenlang ontregeld en moesten winkels in de omgeving dicht.

De politie riep omwonenden en toeristen op de Dam te mijden, zodat hulpdiensten in alle rust hun werk konden doen. Toch verzamelden tientallen toeschouwers zich op het plein.

De politie doet sporenonderzoek nabij de Dam.
Beeld: NU.nl
Eerder
27 mrt 2025 om 16:13
27 mrt 2025 om 15:54
Twee zwaargewonden bij steekpartij bij de Dam, verdachte aangehouden
Bedankt ANP
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 27 maart 2025 @ 23:01:36 #22
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217202165
Fanta Exotic is groen dacht ik
Same shit, different day
SC hopper present
pi_217202168
Dit is wel toepasselijk voor alle verse ontluikende liefdes,

Bekijk deze YouTube-video
pi_217202177
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wel toepasselijk voor alle verse ontluikende liefdes,

Bekijk deze YouTube-video
Tikkeltje dramatisch, maar fijn in het gehoor :9
pi_217202178
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Bedankt ANP
O+
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Fanta Exotic is groen dacht ik
hij is groen inderdaad, het blikje he. Met kleurrijke fruitplaatjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo