Nee niet leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nu wel meteen meer ruimte voor.
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het ging per leeftijdsgroep
Voor de Okki was er nog eentje voor de jongste kindjes. De Bobbie ofzo?
En de laatste groep had nog de Hello You, na de Taptoe
Misschien pakt het dit keer goed uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Please, niet meer. Het komt altijd allemaal uit.
Ik scrollde van beneden naar boven dus zag die van jou laterquote:
En met honing erin, kan je net zo goed al je testament opmakenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is thee voor zieke mensen.
Ja! Dat was het!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moesten de brandweer met de ladderwagen bellen, was een heel ding.
quote:
quote:
Ik moet ineens aan tomatenthee denken want tomatensap vind ik pas echt een bejaardendrankje, kan dat serieus niet aanzien als bejaarden dat drinken, met geluid, zowat een liter in een keer en achteraf zo'n rode kin.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En met honing erin, kan je net zo goed al je testament opmaken
Oh god.. gaat we weer.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingen
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien pakt het dit keer goed uit?
Wereldvrede, klimaatproblematiek opgelost, geen clowns die proberen de wereld te besturen, gelijke rechten voor iedereen, wereld honger bestaat niet meer.
Tja een Pizza zonder kaas is geen pizzaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een gore vette vieze gore pizza was dat
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan tomatenthee denken want tomatensap vind ik pas echt een bejaardendrankje, kan dat serieus niet aanzien als bejaarden dat drinken, met geluid, zowat een liter in een keer en achteraf zo'n rode kin.
Goorgonzolacirculatiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh god.. gaat we weer.
Ja, dat zit al in de naam.
Goed, dan is de cirkel weer rond
Wieeeeeeeej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |