Mooie tegenstelling met se echte wereldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."
Die heb je nog steeds in een beetje Flesboekjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingen
quote:
quote:
Welterustenquote:
Tot de planten er he-le-maal genoeg van hebben en de wereld overnemen en we aangevallen worden door enge erwtjes, woeste wortels en bloeddorstige bloemkolen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."
Ik zat aan een letterlijke eetbare ui te denkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die ui van ieniemienie is wel baas
Wie drinkt dat nou?quote:
Skillsquote:
Klopt, ik moet hem nog uitprinten voor op werkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die ui van ieniemienie is wel baas
3d printer?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, ik moet hem nog uitprinten voor op werk
Dracula, Stalin en GGZ patiënten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie drinkt dat nou?Alleen als je smaakpapillen zijn afgestorven
Kaas printen?quote:
Of hebben de onderkoffermods al nieuwe features?quote:
neequote:
Ik ga ten strijde met een getrainde roedel dionaea muscipula.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot de planten er he-le-maal genoeg van hebben en de wereld overnemen en we aangevallen worden door enge erwtjes, woeste wortels en bloeddorstige bloemkolen.
Sssstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of hebben de onderkoffermods al nieuwe features?
PAAZ afdeling?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dracula, Stalin en GGZ patiënten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |