Nee niet leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nu wel meteen meer ruimte voor.
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het ging per leeftijdsgroep
Voor de Okki was er nog eentje voor de jongste kindjes. De Bobbie ofzo?
En de laatste groep had nog de Hello You, na de Taptoe
Misschien pakt het dit keer goed uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Please, niet meer. Het komt altijd allemaal uit.
Ik scrollde van beneden naar boven dus zag die van jou laterquote:
En met honing erin, kan je net zo goed al je testament opmakenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso is thee voor zieke mensen.
Ja! Dat was het!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moesten de brandweer met de ladderwagen bellen, was een heel ding.
quote:
quote:
Ik moet ineens aan tomatenthee denken want tomatensap vind ik pas echt een bejaardendrankje, kan dat serieus niet aanzien als bejaarden dat drinken, met geluid, zowat een liter in een keer en achteraf zo'n rode kin.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En met honing erin, kan je net zo goed al je testament opmaken
Oh god.. gaat we weer.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingen
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien pakt het dit keer goed uit?
Wereldvrede, klimaatproblematiek opgelost, geen clowns die proberen de wereld te besturen, gelijke rechten voor iedereen, wereld honger bestaat niet meer.
Tja een Pizza zonder kaas is geen pizzaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een gore vette vieze gore pizza was dat
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan tomatenthee denken want tomatensap vind ik pas echt een bejaardendrankje, kan dat serieus niet aanzien als bejaarden dat drinken, met geluid, zowat een liter in een keer en achteraf zo'n rode kin.
Goorgonzolacirculatiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh god.. gaat we weer.
Ja, dat zit al in de naam.
Goed, dan is de cirkel weer rond
Wieeeeeeeej
quote:
Mooie tegenstelling met se echte wereldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."
Die heb je nog steeds in een beetje Flesboekjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja hello you heb ik ook nog gehad. En dan had je altijd van die zomerboeken, die dan mee op vakantie gingen
quote:
quote:
Welterustenquote:
Tot de planten er he-le-maal genoeg van hebben en de wereld overnemen en we aangevallen worden door enge erwtjes, woeste wortels en bloeddorstige bloemkolen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"De plotselinge pivot van de serie van dystopische near-future sci-fi naar het crea, knuffel en tuinieruurtje was onverwacht. Maar de verandering was welkom."
Ik zat aan een letterlijke eetbare ui te denkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die ui van ieniemienie is wel baas
Wie drinkt dat nou?quote:
Skillsquote:
Klopt, ik moet hem nog uitprinten voor op werkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die ui van ieniemienie is wel baas
3d printer?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, ik moet hem nog uitprinten voor op werk
Dracula, Stalin en GGZ patiënten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie drinkt dat nou?Alleen als je smaakpapillen zijn afgestorven
Kaas printen?quote:
Of hebben de onderkoffermods al nieuwe features?quote:
neequote:
Ik ga ten strijde met een getrainde roedel dionaea muscipula.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot de planten er he-le-maal genoeg van hebben en de wereld overnemen en we aangevallen worden door enge erwtjes, woeste wortels en bloeddorstige bloemkolen.
Sssstquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of hebben de onderkoffermods al nieuwe features?
PAAZ afdeling?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dracula, Stalin en GGZ patiënten.
Kaasuibroodjesquote:
LIJSTquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat aan een letterlijke eetbare ui te denken
Ook welterusten
Hebben ze daar ook PAAZEITJEZ?quote:
Vandaag probeer ik het tot na 22:00 te reddenquote:
Ik lag daar ooit in Oktober/november (2012)quote:
We hebben mooi alle cavia's, paarden, koeden en gnoes aan onze zijde staan in deze komende oorlogquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga ten strijde met een getrainde roedel dionaea muscipula.
Ja, in de smaak NAzIquote:
Waarom? Als je moe bent kan je gewoon gaan slapen toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaag probeer ik het tot na 22:00 te redden
Hadden ze toen kruidnootjes?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lag daar ooit in Oktober/november (2012)
Toen nog niet iig
Said nobody everquote:
True, maar morgen gaat de wekker niet dus wil ik niet om half 6 klaar wakker zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom? Als je moe bent kan je gewoon gaan slapen toch?
Je moet kaasuibroodjes printenquote:
Ja oke, het is een vrij land, dus geniet ervanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True, maar morgen gaat de wekker niet dus wil ik niet om half 6 klaar wakker zijn
Maar wel om half 8
uien printenquote:
Intensquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, het is een vrij land, dus geniet ervan
whutquote:
wat doe jij nouquote:
Iets met een ezelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vlinder heeft weer haar teen gestoten...
hoe krijgt ze 't voor elkaar elke dag...
wat doe jij nouquote:
[/quote]quote:
whutquote:
quote:
Dat lukt je ook niet dagelijksquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, het is echt een gave hoe ze weet haar vingers en tenen te bezeren.quote:
Blindenstok en blindengeleidenhond erbijquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klote etto. En wij krijgen de schuld
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hij deed quotes nesten. Of iig iets dat erop leek. En dat kon nooit.quote:
Hij?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij deed quotes nesten. Of iig iets dat erop leek. En dat kon nooit.
Nou ja dat kan dus nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |