Oooh, had het niet eens door dat ik de laatste had! Was even weggelopen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
@:Jackiegekkie
als je een andere TT wilt
even roepen hoor
Ik wil er 1 terug winnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen als je arretjescake maakt
Jolien en Matti zijn op de slaapkamer. Jordy en Matti namen Jolien net in de maling alsof Jolien de laatste bonbon van Sharice had opgegeten..Jolien in de stressquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Echt kut voor die dames, deze onwetendheid - ik word er zelf helemaal lastig van.
Waar zijn Jolien en Matti?
Dit was dollen met elkaar. Ging juist om jolien die de laatste had gepakt zogenaamd van sharice die matti had moeten bewarenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
jezus Jordy
matti deelt chocolaatjes uit
Jordy komt even vragen of matti die niet van sharice of Jane heeft gejat
nee
die heeft hij gekregen
jammer jordy
met zulke vrienden....
Koos ik type letterlijk uit wat er wordt gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit was dollen met elkaar. Ging juist om jolien die de laatste had gepakt zogenaamd van sharice die matti had moeten bewaren
Nouquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koos ik type letterlijk uit wat er wordt gezegd
Jordy was bij sharice en Jane om dit te verkondigen
Matti op de slaapkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Als geintjequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koos ik type letterlijk uit wat er wordt gezegd
Jordy was bij sharice en Jane om dit te verkondigen
Matti op de slaapkamer
leuk geintjequote:
ja maar... als 1 bepaald iemand het doet .. is het altijd goed.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk geintje
als degene om wie het gaat er niet bij is
Lotus uit Utopia zei ooit de wijze woorden " In elk geintje zit een seintje"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk geintje
als degene om wie het gaat er niet bij is
Ik neem aan dat er niks gebeurd hoor. Morgen is er gewoon een liveshow toch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Echt kut voor die dames, deze onwetendheid - ik word er zelf helemaal lastig van.
Waar zijn Jolien en Matti?
Ja klopt. Maar dat weten zij niet. Zij denken dat er vanavond 1 van hun moet gaan, en zitten al met die onzekerheid sinds ze vanmiddag hun koffers al moesten pakken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er niks gebeurd hoor. Morgen is er gewoon een liveshow toch.
Hoe lang loopt de aflevering nog? Kwartiertje?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen mag BB inmiddels wel een beetje haast gaan maken.
tijd voor de sloopkogelquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoals elk jaar begint het huis weer uit elkaar te vallen zo richting de laatste week.
En altijd weer die verrekte deurklinkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoals elk jaar begint het huis weer uit elkaar te vallen zo richting de laatste week.
Ja das ook de enige indicatie. Maar kan me idd voorstellen dat het voor hun voor verwarring zorgt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat weten zij niet. Zij denken dat er vanavond 1 van hun moet gaan, en zitten al met die onzekerheid sinds ze vanmiddag hun koffers al moesten pakken.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Panic Room is wel echt de slechtst gekozen naam ooit voor een ruimte in het BB huis.
haha jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Panic Room is wel echt de slechtst gekozen naam ooit voor een ruimte in het BB huis.
De enige keer dat het in de buurt van panic kwam was toen 'Remi' en 'Nele' dat verhaal verzonnen over wat ze daar moesten doen, zij maakte er eigenlijk als enige een panic room van..quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Kwartiertje hoop ik. Dan is TV uitzending BB afgelopen...quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien hoort nu ook geluiden in de gang naar PR.
Ze speculeren dat Jane en Sharice naar de PR gaan geroepen worden zo meteen.
(waarschijnlijk wel, paar minuutjes en hopelijk weten we het)
jordy doet je naquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien komt er bij zitten in de woonkamer, waar Sharice en Jane zitten wachten.
Jolien: ofwel komt er iets binnen 10 minuten, ofwel niet, toch? Als er binnen 10 min niets gebeurt, neem ik nog een paracetamol en ga ik naar bed.
die is wel wat vroegquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Batterijwissel!
damn, dacht even dat het begon!
meestal is hij 22.30quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jordy en Jolien: dus, er komt niets meer.
(Batterijwissel was gisteren ook rond 21u30 zeiden ze zelf daarnet?)
heeft ze meegelezen hahaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane gaat op knop DBK duwen om te vragen hoe het zit?
vindt het echt sneu worden zoquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane duwt nog maar paar keer op DBK-knop.
Staat samen met Sharice daar voor de deur te wachten
Pootje is that you?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
STREAMLOCK
gmkrlajozeihjomakgnefk:gk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(Ik ben opgegroeid in West-Vlaanderen)
nopequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:55 schreef Lrod01 het volgende:
Drukmakerij om niets. Hebben er zelf een heel ding van gemaakt enkel omdat ze een dag eerder de koffers krijgen.
Als iets ineens anders gaat dan normaal, snap ik de verwarring wel. Dom gedoe van BB.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:55 schreef Lrod01 het volgende:
Drukmakerij om niets. Hebben er zelf een heel ding van gemaakt enkel omdat ze een dag eerder de koffers krijgen.
Oke dat wist ik niet. Maar goed, kan ook morgenochtend zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze moesten ze ook inpakken van BB
met al je spullen al in een kofferquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Maar goed, kan ook morgenochtend zijn.
Zijn ze er nog?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef odie22 het volgende:
zitten we dan, uren te wachten en dan 2 x SL
Ja kak dit. Ooh, er is weer beeld maar ik zit in commercial break.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef odie22 het volgende:
zitten we dan, uren te wachten en dan 2 x SL
faalfeboquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef Lrod01 het volgende:
Stream terug en nog niets, nou dat was het dan.
ze zijn er nogquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben bang dat wanneer er zo weer beeld is , dat er 1 van de 2 weg is
jordy wel, jane weet ik nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
Gaat Jane elke avond met sokken aan slapen?
Dat viel me net op, grappig.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef Willewa het volgende:
Hahah die koninginnen-wave van Jane in dat gigantische bed terwijl het licht dimde was wel een grappig beeld.
quote:
Klopt, was ook iets te vroegquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]![]()
Met net iets meer breedbeeld was ie nog wat grappiger volgens mij ivm dat grote bed icm de queen-wave.
SPOILER: herkansingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, was ook iets te vroegHahaha ja zo is ie goudSPOILER: herkansingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
was gewoon een foutje van de stagiaire vanmiddag, die een dag te vroeg de koffers heeft gepaktquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:11 schreef Lrod01 het volgende:
Of er stond iets op de planning maar is het om één of andere reden last minute gecancelled of het is gewoon simpelweg een mindfuck. Ik denk het laatste. Blijft BB natuurlijk.
Barslecht viel imo gelukkig nog een kleeeein beetje mee. Maar wel duidelijk de slechtste van alle jaren idd. Een zesje voor mij. Idd wel tegenvallend helaas.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Echt nog nooit zo weinig naar BB gekeken als naar dit seizoen, wat een aanfluiting
en bar slechte cast
Die viel mij hier ook op in de randstad. . Gewoon heel veel sterrenquote:
Wat mij betreft beste seizoen tot nu toe maar dat is erg persoonlijkquote:
Ik vind dit ook de beste BB. Vooral het begin vond ik erg goed, geen luxe, slob, zelfde kleding. Je leerde de mensen op deze manier snel goed kennen. De spellen vond ik leuk, de nieuwe dingen zoals gamechangers, hoewel niet goed doorgedacht. Dit was echt een seizoen waarin psychologie een grote rol speelde. Ik heb genoten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:51 schreef engine het volgende:
[..]
Wat mij betreft beste seizoen tot nu toe maar dat is erg persoonlijk
Snap echt niet dat sharice zo veel meer stemmen heeft. Dacht dat Jane zo populair was, of zullen de kartel fans massaal op shar stemmen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:35 schreef Jockari het volgende:
Had ik enkele weken niet kunnen denken dat ik op Sharice zou stemmen om te blijven. Beetje kiezen tussen de pest en de cholera.
[ afbeelding ]
In mijn gevel: geen fan van beiden, maar Jane komt bij mij echt als een bitch over (in praten en uitzicht).quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat sharice zo veel meer stemmen heeft. Dacht dat Jane zo populair was, of zullen de kartel fans massaal op shar stemmen?
uiteraard!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat sharice zo veel meer stemmen heeft. Dacht dat Jane zo populair was, of zullen de kartel fans massaal op shar stemmen?
komt dus niet alleen van Jolien der kantquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Jockari het volgende:
Matti weer volop aan de afwas
[ afbeelding ]
begrijp je nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Namens Jane bedankt voor je stem
omg ik eet vaak eieren van 2 weken over datumquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
eieren zijn tot de 29ste goed dus de 30ste gebruiken ze ze niet meer
ja inderdaad je ziet hem in zijn hoofd het doen jahquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben de eieren van 24-3 ook weggegooidquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:42 schreef Paul het volgende:
[..]
omg ik eet vaak eieren van 2 weken over datum
Voedselverspilling is geen issues voor ze, dat is wel gebleken de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
eieren zijn tot de 29ste goed dus de 30ste gebruiken ze ze niet meer
wat hebben ze nog meer weggegooid dan, ze laten wat over is staan in de ijskast voor de volgende dagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:44 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Voedselverspilling is geen issues voor ze, dat is wel gebleken de afgelopen weken.
had toevallig gisteren een oud ei en idd ook in water gedaan, bleef gewoon op bodem liggen en smaakte lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben de eieren van 24-3 ook weggegooid
mocht ik twijfelen idd na 2 weken doe ik de water test
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:50 schreef danaqui het volgende:
Jolientje heeft nu ook al kleding aan van Mattie. .......
Best veel door de weken heen. Kan me niet alles meer voor de geest halen maar zie het daar vaker gebeuren. Ik let er extra op omdat ik een hekel heb aan onnodige voedselverspilling. Maar goed, onderwerp voor een ander topic.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat hebben ze nog meer weggegooid dan, ze laten wat over is staan in de ijskast voor de volgende dag
Kalk-ei ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
had toevallig gisteren een oud ei en idd ook in water gedaan, bleef gewoon op bodem liggen en smaakte lekker
Hoge bomen, veel wind + blinde aanhangers van een bende nietsnutten... Dan krijg je veel tegenstemmen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja doe ik ook altijd maar onthoud nooit of bodem of drijven is haha zoek het daarom even opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
had toevallig gisteren een oud ei en idd ook in water gedaan, bleef gewoon op bodem liggen en smaakte lekker
komt van 2 kanten hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:50 schreef danaqui het volgende:
Jolientje heeft nu ook al kleding aan van Mattie. .......
was een mooie toespraakquote:
de namen erop was wel makkelijk in begin om zo de personen te leren kennenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:05 schreef Linnied het volgende:
Ze halen herinneringen op aan de kleding die ze in het begin hadden.
Absoluut.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de namen erop was wel makkelijk in begin om zo de personen te leren kennen![]()
je blijft boos he dat jordy favoriet isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:54 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hoge bomen, veel wind + blinde aanhangers van een bende nietsnutten... Dan krijg je veel tegenstemmen.
Er zijn er maar 2 die echt voor lange tijd moeite hebben gedaan om te spelen en 1 van die 2 is een onuitstaanbaar ettertje met een bende meelopers achter zich. Dus stemmen al die softies tegen de andere partij. + dat BB nog eens alle moeite doet om die kant het meeste voordeel te geven. Zogezegde reality TV blijft een grote grap.
Jane is niet een type (influencers/materialistisch/teveel plastische aanpassingen) waar ik mee zou omgaan of wie mij zou zien staan, maar ze is de enige die winst verdient van die hele lichting.
Had ze Axel enkel 'gebruikt' om haar plaats te verzekeren in de groep, had ze veel verder gekomen.
Daar moest ze zsm vanaf ipv er bij te blijven.
Ze heeft helemaal geen slecht karakter, wel een onrealistische, 'lege' leefwereld/entourage.
En ik zal nooit op ne man stemmen, daar heb ik al helemaal niks mee.
Anyway, BB is al lang over wat mij betreft.
Tenzij Sharice het zou halen, maar haar 'succes' is er enkel door de tegenstemmers van het kleuterklasje.
mogen blijven door GC -ers, waarbij het wel heel toevallig was dat Jordy als laatste zijn gc mocht inzetten, of dat er ineens een ronde was waarbij de gc van anderen niet ingezet mochten worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je blijft boos he dat jordy favoriet is![]()
meermaals op de bank gezet door zijn medespelers en telkens mogen blijven, of lag dat óók aan BB?
2x gestreden voor een vrijstellingsticket en twee keer gewonnen, ook door BB? zijn knoop was van de week natuurlijk veel makkelijker waardoor het natuurlijk zeker was dat hij mocht spelen voor de ticket?
was zeker gebracht door die slapswansquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Linnied het volgende:
Jane denkt dat ze lopend naar huis gaat..
Onee nu met uber.
Onee nu haalt familie haar wel.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was zeker gebracht door die slapswans
hoezo vanaf Maastricht?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:11 schreef Linnied het volgende:
Mattheus moet vanaf Maastricht de bus nemen... en vindt het lang reizen.
De rest zegt dat ie wel opgehaald gaat worden door familie.
Mattheus vind het niet erg om alleen te reizen.
Jolien denkt nu dat keanu hem ophaalt.
Mattheus hoopt van niet. Hij hoeft niet zoveel moeite te doen.
dat was hij al want hij heeft Finale ticketquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:14 schreef PearlySpencer het volgende:
Dus als Jane vanavond naar huis moet, is Jordy zeker van een plaats in de finale...niet finale week, maar finale ...
maar hoezo toevallig dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
mogen blijven door GC -ers, waarbij het wel heel toevallig was dat Jordy als laatste zijn gc mocht inzetten, of dat er ineens een ronde was waarbij de gc van anderen niet ingezet mochten worden.
het is mij allemaal iets te toevallig, sc mission om de cheques te mogen stelen voor Jordy enz.
ticket voor de finaleweek, volgende week kan ALLES weer veranderen.. wie weet gaat er midden in de week welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:14 schreef PearlySpencer het volgende:
Dus als Jane vanavond naar huis moet, is Jordy zeker van een plaats in de finale...niet finale week, maar finale ...
LOL boos. 'k Heb een leven. Wie wordt er nu boos om iets wat op tv komt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
meermaals op de bank gezet door zijn medespelers en telkens mogen blijven, of lag dat óók aan BB?
2x gestreden voor een vrijstellingsticket en twee keer gewonnen, ook door BB? zijn knoop was van de week natuurlijk veel makkelijker waardoor het natuurlijk zeker was dat hij mocht spelen voor de ticket?
Ik denk niet dat het boosheid is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Jordy had al finale ticket hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:17 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ticket voor de finaleweek, volgende week kan ALLES weer veranderen.. wie weet gaat er midden in de week wel
iemand naar huis
ik denk zelf een “alles of niets” week ivm hun persoonlijke jackpot, mogelijk kans om te verdubbelen of alles te verliezen ( net als matthi)
** Mod edit, doe dit maar niet **quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:18 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
LOL boos. 'k Heb een leven. Wie wordt er nu boos om iets wat op tv komt?
Ja, de enige overblijvende Nederlander.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:14 schreef PearlySpencer het volgende:
klopt maar ik geloof dat ze daar de ‘finale’ zien als de laatste week (dus volgende week de hele week)quote:
hij is al paar dagen in bezit van de Finale ticket hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, de enige overblijvende Nederlander.
ja daar zit hij dan bijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
klopt maar ik geloof dat ze daar de ‘finale’ zien als de laatste week (dus volgende week de hele week)
**Mod Edit doe dit maar niet **quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:21 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
haha dat roepen mensen vaak die juist GEEN leven hebben maar oké ik neem het van je aan
als je met termen als “bende nietsnutten” en “onuitstaanbaar ettertje” gaat strooien dan komt het niet echt ‘vrolijk’ over natuurlijk
Volgens mij niet voor de eindfinale op vrijdagvond. Het is mi net zoals die halve finale ticket.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is al paar dagen in bezit van de Finale ticket he
tuurlijk maar ik vraag me dan af waar dat kantelpunt zit precies want hij is écht niet bevooroordeeld in dit spel (naar mijn mening) en heeft simpelweg gewoon het geluk dat ‘de kijker’ in grote aantallen hem steunenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het boosheid is.
Het is niet te begrijpen...als BB fan is het teleurstellend.![]()
Maar het zal de nieuwe tijd wel zijn.
Heel eerlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vraag me dan af waar dat kantelpunt zit precies want hij is écht niet bevooroordeeld in dit spel (naar mijn mening) en heeft simpelweg gewoon het geluk dat ‘de kijker’ in grote aantallen hem steunen
persoonlijk steun ik hem omdat ik hem wel als écht bb-speler zie, net zoals Elsa dat ook was bijvoorbeeld
een jane daarentegen boeit het geen hol of het BB is of welk ander spelprogramma dan ook, die wilt alleen maar in de picture staan
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
er wordt altijd iemand bevooroordeelt in BB
dit jaar Jordy
maar ook zeker Jane
dat hij in de finale zit nu (na een spel) is volledig aan hemzelf toe te schrijven
daar heb ik dan weer een andere mening overquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:27 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]mee eens
ik denk ook dat de regie snel doorhad dat de strijd tussen die twee de “leukste” tv zou opleveren MAAR of er iemand écht is voorgetrokken daar blijf ik het mee oneens
123quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Zou Jane schadevergoeding van BB kunnen vragen voor de opgelopen brandwonden in BB die zou kunnen zorgen voor inkomen derving?
Ze verdient haar geld immers met mee doen aan spelprogramma;s.
ow ja gesprekjes op vrijdagquote:
1.2.3....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ja gesprekjes op vrijdag
ooffffff
ze hebben een bedrag geboden en hij is naar huis
De juristen van de EFBO zullen in het contract wel enige vorm van aansprakelijkheid hebben uitgesloten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Zou Jane schadevergoeding van BB kunnen vragen voor de opgelopen brandwonden in BB die zou kunnen zorgen voor inkomen derving?
Ze verdient haar geld immers met mee doen aan spelprogramma;s.
123quote:
Ik denk dat de programma makers zich met hem hebben mee bewogen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vraag me dan af waar dat kantelpunt zit precies want hij is écht niet bevooroordeeld in dit spel (naar mijn mening) en heeft simpelweg gewoon het geluk dat ‘de kijker’ in grote aantallen hem steunen
persoonlijk steun ik hem omdat ik hem wel als écht bb-speler zie, net zoals Elsa dat ook was bijvoorbeeld
een jane daarentegen boeit het geen hol of het BB is of welk ander spelprogramma dan ook, die wilt alleen maar in de picture staan
Dit was wel duidelijk in't begin.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat de programma makers zich met hem hebben mee bewogen.
Ze hebben hem als rode lijn gekozen.
Misschien was hij niet de enige maar is de rest weg gegaan/gestemd en toen bleef Jordy over om te volgen en gingen ze zijn verhaalllijn gebruiken.
Ik denk ook dat de programmamakers geen idee hebben wat BB eigenlijk is of waar het voor staat daar zijn ze nmbm te jong voor.
( en/of worden beinvloed door andere rl programma's
Zo iets.
Ik heb geen zin om veel tekst neer te zetten.
ben nieuwsgierig naar wat maar Sharice zegt alleen bijna exposed tegen Jane ja dat ding wat ik jou ook gegeven hadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
Sharice en Jane hebben dingen mee gejat
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
het vuur is aan
Jordy: TOP
Jordy: OH NEEEEJ MIJN NIEUW BROEK!
Hij heeft zich bevlekt
Ja het klinkt ook heel ongemeend. Hij noemt iedereen schat, zelfs BB. Mijn maag draait ervan omquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy noemt Jolien schat. Doet hij al een tijdje overigens.
Schat dit en schat dat en schatje ga je mee..
Het is een gewoonte/stopwoordje maar toch vind ik het stom.
Wij hadden hier tot enkele jaren geleden een filmproducer 'Robbe De Hert', die noemde ook alles en iedereen constant schat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het klinkt ook heel ongemeend. Hij noemt iedereen schat, zelfs BB. Mijn maag draait ervan om
Wat hebben we te klagenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:30 schreef Ireth het volgende:
Nu al vuur? En dan vanavond weer zeuren dat het hout op is...
Van de wat? We gebruiken hier aardig wat afko's waarvan ik zo onderhand de meeste wel doorheb,maar deze is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De juristen van de EFBO zullen in het contract wel enige vorm van aansprakelijkheid hebben uitgesloten.
Moet ze lekker binnen gaan zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Het is koud buiten. Jolien zit verwikkeld in een deken en dat vuurtje zal niet veel warmte afgeven denk ik.
![]()
Zo een vuurtje is veel leuker als het donker is.
Nog een week, dus ze kunnen stilletjes aan de inboedel beginnen opstoken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:30 schreef Ireth het volgende:
Nu al vuur? En dan vanavond weer zeuren dat het hout op is...
Verontschuldig Kodiak. Hij heeft sex daily, dyslexiaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van de wat? We gebruiken hier aardig wat afko's waarvan ik zo onderhand de meeste wel doorheb,maar deze is nieuw voor mij
Ow wacht het moest Febo zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verontschuldig Kodiak. Hij heeft sex daily, dyslexia
Dus ze hebben weet van die zogenaamde opgeblazen relaties ???quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Mattheus praten over hun relatie die eenzijdig is uit gemaakt.
Jane zegt dat zij haar vriend altijd heeft gesteund en ze voelt zich in de steek gelaten.
Ze huilt..
Dit vind ik echt heel erg sneuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Mattheus praten over hun relatie die eenzijdig is uit gemaakt.
Jane zegt dat zij haar vriend altijd heeft gesteund en ze voelt zich in de steek gelaten.
Ze huilt..
Ik denk dat ze de stilte er in meer als een bevestiging zijn gaan zien..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus ze hebben weet van die zogenaamde opgeblazen relaties ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |