Oooh, had het niet eens door dat ik de laatste had! Was even weggelopen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
@:Jackiegekkie
als je een andere TT wilt
even roepen hoor
Ik wil er 1 terug winnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen als je arretjescake maakt
Jolien en Matti zijn op de slaapkamer. Jordy en Matti namen Jolien net in de maling alsof Jolien de laatste bonbon van Sharice had opgegeten..Jolien in de stressquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Echt kut voor die dames, deze onwetendheid - ik word er zelf helemaal lastig van.
Waar zijn Jolien en Matti?
Dit was dollen met elkaar. Ging juist om jolien die de laatste had gepakt zogenaamd van sharice die matti had moeten bewarenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
jezus Jordy
matti deelt chocolaatjes uit
Jordy komt even vragen of matti die niet van sharice of Jane heeft gejat
nee
die heeft hij gekregen
jammer jordy
met zulke vrienden....
Koos ik type letterlijk uit wat er wordt gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit was dollen met elkaar. Ging juist om jolien die de laatste had gepakt zogenaamd van sharice die matti had moeten bewaren
Nouquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koos ik type letterlijk uit wat er wordt gezegd
Jordy was bij sharice en Jane om dit te verkondigen
Matti op de slaapkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Als geintjequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koos ik type letterlijk uit wat er wordt gezegd
Jordy was bij sharice en Jane om dit te verkondigen
Matti op de slaapkamer
leuk geintjequote:
ja maar... als 1 bepaald iemand het doet .. is het altijd goed.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk geintje
als degene om wie het gaat er niet bij is
Lotus uit Utopia zei ooit de wijze woorden " In elk geintje zit een seintje"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk geintje
als degene om wie het gaat er niet bij is
Ik neem aan dat er niks gebeurd hoor. Morgen is er gewoon een liveshow toch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Echt kut voor die dames, deze onwetendheid - ik word er zelf helemaal lastig van.
Waar zijn Jolien en Matti?
Ja klopt. Maar dat weten zij niet. Zij denken dat er vanavond 1 van hun moet gaan, en zitten al met die onzekerheid sinds ze vanmiddag hun koffers al moesten pakken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er niks gebeurd hoor. Morgen is er gewoon een liveshow toch.
Hoe lang loopt de aflevering nog? Kwartiertje?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen mag BB inmiddels wel een beetje haast gaan maken.
tijd voor de sloopkogelquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoals elk jaar begint het huis weer uit elkaar te vallen zo richting de laatste week.
En altijd weer die verrekte deurklinkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoals elk jaar begint het huis weer uit elkaar te vallen zo richting de laatste week.
Ja das ook de enige indicatie. Maar kan me idd voorstellen dat het voor hun voor verwarring zorgt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat weten zij niet. Zij denken dat er vanavond 1 van hun moet gaan, en zitten al met die onzekerheid sinds ze vanmiddag hun koffers al moesten pakken.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Panic Room is wel echt de slechtst gekozen naam ooit voor een ruimte in het BB huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |