quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Jockari het volgende:
Matti weer volop aan de afwas
[ afbeelding ]
begrijp je nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Namens Jane bedankt voor je stem
omg ik eet vaak eieren van 2 weken over datumquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
eieren zijn tot de 29ste goed dus de 30ste gebruiken ze ze niet meer
ja inderdaad je ziet hem in zijn hoofd het doen jahquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben de eieren van 24-3 ook weggegooidquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:42 schreef Paul het volgende:
[..]
omg ik eet vaak eieren van 2 weken over datum
Voedselverspilling is geen issues voor ze, dat is wel gebleken de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
eieren zijn tot de 29ste goed dus de 30ste gebruiken ze ze niet meer
wat hebben ze nog meer weggegooid dan, ze laten wat over is staan in de ijskast voor de volgende dagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:44 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Voedselverspilling is geen issues voor ze, dat is wel gebleken de afgelopen weken.
had toevallig gisteren een oud ei en idd ook in water gedaan, bleef gewoon op bodem liggen en smaakte lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben de eieren van 24-3 ook weggegooid
mocht ik twijfelen idd na 2 weken doe ik de water test
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:50 schreef danaqui het volgende:
Jolientje heeft nu ook al kleding aan van Mattie. .......
Best veel door de weken heen. Kan me niet alles meer voor de geest halen maar zie het daar vaker gebeuren. Ik let er extra op omdat ik een hekel heb aan onnodige voedselverspilling. Maar goed, onderwerp voor een ander topic.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat hebben ze nog meer weggegooid dan, ze laten wat over is staan in de ijskast voor de volgende dag
Kalk-ei ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
had toevallig gisteren een oud ei en idd ook in water gedaan, bleef gewoon op bodem liggen en smaakte lekker
Hoge bomen, veel wind + blinde aanhangers van een bende nietsnutten... Dan krijg je veel tegenstemmen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat sharice zo veel meer stemmen heeft. Dacht dat Jane zo populair was, of zullen de kartel fans massaal op shar stemmen?
ja doe ik ook altijd maar onthoud nooit of bodem of drijven is haha zoek het daarom even opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:51 schreef Paul het volgende:
[..]
had toevallig gisteren een oud ei en idd ook in water gedaan, bleef gewoon op bodem liggen en smaakte lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |