Wat mij betreft beste seizoen tot nu toe maar dat is erg persoonlijkquote:
Ik vind dit ook de beste BB. Vooral het begin vond ik erg goed, geen luxe, slob, zelfde kleding. Je leerde de mensen op deze manier snel goed kennen. De spellen vond ik leuk, de nieuwe dingen zoals gamechangers, hoewel niet goed doorgedacht. Dit was echt een seizoen waarin psychologie een grote rol speelde. Ik heb genoten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:51 schreef engine het volgende:
[..]
Wat mij betreft beste seizoen tot nu toe maar dat is erg persoonlijk
Snap echt niet dat sharice zo veel meer stemmen heeft. Dacht dat Jane zo populair was, of zullen de kartel fans massaal op shar stemmen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:35 schreef Jockari het volgende:
Had ik enkele weken niet kunnen denken dat ik op Sharice zou stemmen om te blijven. Beetje kiezen tussen de pest en de cholera.
[ afbeelding ]
In mijn gevel: geen fan van beiden, maar Jane komt bij mij echt als een bitch over (in praten en uitzicht).quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat sharice zo veel meer stemmen heeft. Dacht dat Jane zo populair was, of zullen de kartel fans massaal op shar stemmen?
uiteraard!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:44 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat sharice zo veel meer stemmen heeft. Dacht dat Jane zo populair was, of zullen de kartel fans massaal op shar stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |