quote:
Klopt, was ook iets te vroegquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
[..]![]()
Met net iets meer breedbeeld was ie nog wat grappiger volgens mij ivm dat grote bed icm de queen-wave.
SPOILER: herkansingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, was ook iets te vroegHahaha ja zo is ie goudSPOILER: herkansingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
was gewoon een foutje van de stagiaire vanmiddag, die een dag te vroeg de koffers heeft gepaktquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:11 schreef Lrod01 het volgende:
Of er stond iets op de planning maar is het om één of andere reden last minute gecancelled of het is gewoon simpelweg een mindfuck. Ik denk het laatste. Blijft BB natuurlijk.
Barslecht viel imo gelukkig nog een kleeeein beetje mee. Maar wel duidelijk de slechtste van alle jaren idd. Een zesje voor mij. Idd wel tegenvallend helaas.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Echt nog nooit zo weinig naar BB gekeken als naar dit seizoen, wat een aanfluiting
en bar slechte cast
Die viel mij hier ook op in de randstad. . Gewoon heel veel sterrenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |