komt van 2 kanten hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:50 schreef danaqui het volgende:
Jolientje heeft nu ook al kleding aan van Mattie. .......
was een mooie toespraakquote:
de namen erop was wel makkelijk in begin om zo de personen te leren kennenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:05 schreef Linnied het volgende:
Ze halen herinneringen op aan de kleding die ze in het begin hadden.
Absoluut.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de namen erop was wel makkelijk in begin om zo de personen te leren kennen![]()
je blijft boos he dat jordy favoriet isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:54 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hoge bomen, veel wind + blinde aanhangers van een bende nietsnutten... Dan krijg je veel tegenstemmen.
Er zijn er maar 2 die echt voor lange tijd moeite hebben gedaan om te spelen en 1 van die 2 is een onuitstaanbaar ettertje met een bende meelopers achter zich. Dus stemmen al die softies tegen de andere partij. + dat BB nog eens alle moeite doet om die kant het meeste voordeel te geven. Zogezegde reality TV blijft een grote grap.
Jane is niet een type (influencers/materialistisch/teveel plastische aanpassingen) waar ik mee zou omgaan of wie mij zou zien staan, maar ze is de enige die winst verdient van die hele lichting.
Had ze Axel enkel 'gebruikt' om haar plaats te verzekeren in de groep, had ze veel verder gekomen.
Daar moest ze zsm vanaf ipv er bij te blijven.
Ze heeft helemaal geen slecht karakter, wel een onrealistische, 'lege' leefwereld/entourage.
En ik zal nooit op ne man stemmen, daar heb ik al helemaal niks mee.
Anyway, BB is al lang over wat mij betreft.
Tenzij Sharice het zou halen, maar haar 'succes' is er enkel door de tegenstemmers van het kleuterklasje.
mogen blijven door GC -ers, waarbij het wel heel toevallig was dat Jordy als laatste zijn gc mocht inzetten, of dat er ineens een ronde was waarbij de gc van anderen niet ingezet mochten worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je blijft boos he dat jordy favoriet is![]()
meermaals op de bank gezet door zijn medespelers en telkens mogen blijven, of lag dat óók aan BB?
2x gestreden voor een vrijstellingsticket en twee keer gewonnen, ook door BB? zijn knoop was van de week natuurlijk veel makkelijker waardoor het natuurlijk zeker was dat hij mocht spelen voor de ticket?
was zeker gebracht door die slapswansquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Linnied het volgende:
Jane denkt dat ze lopend naar huis gaat..
Onee nu met uber.
Onee nu haalt familie haar wel.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was zeker gebracht door die slapswans
hoezo vanaf Maastricht?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:11 schreef Linnied het volgende:
Mattheus moet vanaf Maastricht de bus nemen... en vindt het lang reizen.
De rest zegt dat ie wel opgehaald gaat worden door familie.
Mattheus vind het niet erg om alleen te reizen.
Jolien denkt nu dat keanu hem ophaalt.
Mattheus hoopt van niet. Hij hoeft niet zoveel moeite te doen.
dat was hij al want hij heeft Finale ticketquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:14 schreef PearlySpencer het volgende:
Dus als Jane vanavond naar huis moet, is Jordy zeker van een plaats in de finale...niet finale week, maar finale ...
maar hoezo toevallig dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
mogen blijven door GC -ers, waarbij het wel heel toevallig was dat Jordy als laatste zijn gc mocht inzetten, of dat er ineens een ronde was waarbij de gc van anderen niet ingezet mochten worden.
het is mij allemaal iets te toevallig, sc mission om de cheques te mogen stelen voor Jordy enz.
ticket voor de finaleweek, volgende week kan ALLES weer veranderen.. wie weet gaat er midden in de week welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:14 schreef PearlySpencer het volgende:
Dus als Jane vanavond naar huis moet, is Jordy zeker van een plaats in de finale...niet finale week, maar finale ...
LOL boos. 'k Heb een leven. Wie wordt er nu boos om iets wat op tv komt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:09 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
je blijft boos he dat jordy favoriet is![]()
meermaals op de bank gezet door zijn medespelers en telkens mogen blijven, of lag dat óók aan BB?
2x gestreden voor een vrijstellingsticket en twee keer gewonnen, ook door BB? zijn knoop was van de week natuurlijk veel makkelijker waardoor het natuurlijk zeker was dat hij mocht spelen voor de ticket?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |