1.2.3....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ja gesprekjes op vrijdag
ooffffff
ze hebben een bedrag geboden en hij is naar huis
De juristen van de EFBO zullen in het contract wel enige vorm van aansprakelijkheid hebben uitgesloten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Zou Jane schadevergoeding van BB kunnen vragen voor de opgelopen brandwonden in BB die zou kunnen zorgen voor inkomen derving?
Ze verdient haar geld immers met mee doen aan spelprogramma;s.
123quote:
Ik denk dat de programma makers zich met hem hebben mee bewogen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik vraag me dan af waar dat kantelpunt zit precies want hij is écht niet bevooroordeeld in dit spel (naar mijn mening) en heeft simpelweg gewoon het geluk dat ‘de kijker’ in grote aantallen hem steunen
persoonlijk steun ik hem omdat ik hem wel als écht bb-speler zie, net zoals Elsa dat ook was bijvoorbeeld
een jane daarentegen boeit het geen hol of het BB is of welk ander spelprogramma dan ook, die wilt alleen maar in de picture staan
Dit was wel duidelijk in't begin.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat de programma makers zich met hem hebben mee bewogen.
Ze hebben hem als rode lijn gekozen.
Misschien was hij niet de enige maar is de rest weg gegaan/gestemd en toen bleef Jordy over om te volgen en gingen ze zijn verhaalllijn gebruiken.
Ik denk ook dat de programmamakers geen idee hebben wat BB eigenlijk is of waar het voor staat daar zijn ze nmbm te jong voor.
( en/of worden beinvloed door andere rl programma's
Zo iets.
Ik heb geen zin om veel tekst neer te zetten.
ben nieuwsgierig naar wat maar Sharice zegt alleen bijna exposed tegen Jane ja dat ding wat ik jou ook gegeven hadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
Sharice en Jane hebben dingen mee gejat
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
het vuur is aan
Jordy: TOP
Jordy: OH NEEEEJ MIJN NIEUW BROEK!
Hij heeft zich bevlekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |