haha jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Panic Room is wel echt de slechtst gekozen naam ooit voor een ruimte in het BB huis.
De enige keer dat het in de buurt van panic kwam was toen 'Remi' en 'Nele' dat verhaal verzonnen over wat ze daar moesten doen, zij maakte er eigenlijk als enige een panic room van..quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Panic Room is wel echt de slechtst gekozen naam ooit voor een ruimte in het BB huis.
Kwartiertje hoop ik. Dan is TV uitzending BB afgelopen...quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien hoort nu ook geluiden in de gang naar PR.
Ze speculeren dat Jane en Sharice naar de PR gaan geroepen worden zo meteen.
(waarschijnlijk wel, paar minuutjes en hopelijk weten we het)
jordy doet je naquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien komt er bij zitten in de woonkamer, waar Sharice en Jane zitten wachten.
Jolien: ofwel komt er iets binnen 10 minuten, ofwel niet, toch? Als er binnen 10 min niets gebeurt, neem ik nog een paracetamol en ga ik naar bed.
die is wel wat vroegquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Batterijwissel!
damn, dacht even dat het begon!
meestal is hij 22.30quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jordy en Jolien: dus, er komt niets meer.
(Batterijwissel was gisteren ook rond 21u30 zeiden ze zelf daarnet?)
heeft ze meegelezen hahaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane gaat op knop DBK duwen om te vragen hoe het zit?
vindt het echt sneu worden zoquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane duwt nog maar paar keer op DBK-knop.
Staat samen met Sharice daar voor de deur te wachten
Pootje is that you?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
STREAMLOCK
gmkrlajozeihjomakgnefk:gk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(Ik ben opgegroeid in West-Vlaanderen)
nopequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:55 schreef Lrod01 het volgende:
Drukmakerij om niets. Hebben er zelf een heel ding van gemaakt enkel omdat ze een dag eerder de koffers krijgen.
Als iets ineens anders gaat dan normaal, snap ik de verwarring wel. Dom gedoe van BB.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:55 schreef Lrod01 het volgende:
Drukmakerij om niets. Hebben er zelf een heel ding van gemaakt enkel omdat ze een dag eerder de koffers krijgen.
Oke dat wist ik niet. Maar goed, kan ook morgenochtend zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ze moesten ze ook inpakken van BB
met al je spullen al in een kofferquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Maar goed, kan ook morgenochtend zijn.
Zijn ze er nog?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef odie22 het volgende:
zitten we dan, uren te wachten en dan 2 x SL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |