Ja het klinkt ook heel ongemeend. Hij noemt iedereen schat, zelfs BB. Mijn maag draait ervan omquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy noemt Jolien schat. Doet hij al een tijdje overigens.
Schat dit en schat dat en schatje ga je mee..
Het is een gewoonte/stopwoordje maar toch vind ik het stom.
Wij hadden hier tot enkele jaren geleden een filmproducer 'Robbe De Hert', die noemde ook alles en iedereen constant schat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het klinkt ook heel ongemeend. Hij noemt iedereen schat, zelfs BB. Mijn maag draait ervan om
Wat hebben we te klagenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:30 schreef Ireth het volgende:
Nu al vuur? En dan vanavond weer zeuren dat het hout op is...
Van de wat? We gebruiken hier aardig wat afko's waarvan ik zo onderhand de meeste wel doorheb,maar deze is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De juristen van de EFBO zullen in het contract wel enige vorm van aansprakelijkheid hebben uitgesloten.
Moet ze lekker binnen gaan zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Het is koud buiten. Jolien zit verwikkeld in een deken en dat vuurtje zal niet veel warmte afgeven denk ik.
![]()
Zo een vuurtje is veel leuker als het donker is.
Nog een week, dus ze kunnen stilletjes aan de inboedel beginnen opstoken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:30 schreef Ireth het volgende:
Nu al vuur? En dan vanavond weer zeuren dat het hout op is...
Verontschuldig Kodiak. Hij heeft sex daily, dyslexiaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van de wat? We gebruiken hier aardig wat afko's waarvan ik zo onderhand de meeste wel doorheb,maar deze is nieuw voor mij
Ow wacht het moest Febo zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verontschuldig Kodiak. Hij heeft sex daily, dyslexia
Dus ze hebben weet van die zogenaamde opgeblazen relaties ???quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Mattheus praten over hun relatie die eenzijdig is uit gemaakt.
Jane zegt dat zij haar vriend altijd heeft gesteund en ze voelt zich in de steek gelaten.
Ze huilt..
Dit vind ik echt heel erg sneuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Mattheus praten over hun relatie die eenzijdig is uit gemaakt.
Jane zegt dat zij haar vriend altijd heeft gesteund en ze voelt zich in de steek gelaten.
Ze huilt..
Ik denk dat ze de stilte er in meer als een bevestiging zijn gaan zien..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus ze hebben weet van die zogenaamde opgeblazen relaties ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |