Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Misschien met de sterren in de war? Al zijn dat er vijftigquote:Op maandag 24 maart 2025 22:51 schreef Cirilico het volgende:
30 Strepen op een vlag?Weggevertje.
![]()
En wederom durft niemand bij de vossen te spelen, maar intussen wel de beste stuurlui uithangen.
30 ligt wel tussen 0 en 50 jaquote:Op maandag 24 maart 2025 23:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien met de sterren in de war? Al zijn dat er vijftig
Hahaha ik probeer te bedenken waarom ze het verschil tussen een streepjescode en een vlag niet zagenquote:
Blijft toch altijd apart hoe wij mensen gebeurtenissen zo anders kunnen zien,amber wilde mijns inziens alleen maar esther erop attenderen dat wanneer je haar geverfd is je voorzichtig moet zijn met je haar te verwarmen i.v.m. verkleuringen.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:14 schreef Cirilico het volgende:
En ohja. Ik geef Esther gelijk. Amber bemoeit zich ermee en zegt ook meteen dat Esther het fout doet. Esther zegt ze doet het altijd zo, maar Amber accepteert het antwoord niet. Dus Esther geeft aan dat haar haar anders is en Amber gaat direct in de schijnheilverdediging: "ik bedoelde het alleen maar lief hoor" met een dikke toon.
Je bedoelde het helemaal niet lief, maar betweterig. En Esther viel je niet aan, maar gaf alleen maar uitleg.
En dan gaat ze later nog ff een grote bek geven wanneer Esther het probeert uit te praten. Je kan ook gewoon 'sorry' zeggen, Amber.
Ik zag toch even een stiekem glimlachje bij haar, toen de anderen het hadden over 'allemaal punten inleveren, zodat Emma kan bellen'. Ze dacht ze allemaal om haar pinkie gewonden te hebben.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
arme Emma
even een telefoontje bij elkaar slijmen
Klopt, maar dan moet je eerder opletten met hitte dan dat je gewoon je gang kan gaan. En dat is wat Amber zei: Dat ze beter niet te warm kan krullen. Sowieso met geverfd haar. En dat staat totaal los van die chemo. Je krijgt van chemo geen superhaar dat tegen alles bestand is.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
Ze heeft wel een beetje gelijk, als je de mazzel hebt om je haar te behouden doet chemo wel degelijk wat met je haar. Ze legde dat uit.
Helemaal mee eens. Maar ik vermoed dat Floris van de Febo de opdracht heeft gekregen de ruzie nog wat uit te melken voor de beelden. Hoop dat Emma er met gestrekt been in gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vreselijk in en in triest figuur die Fleuris bij Emma, teamEmma in deze! Bij de laatste opdracht maakt hij helaas nog een inhaalslag ook. Fanboy Jan vond hem zeker te laag staan...
TeamAmber met Esther. Goedkoop om haar Chemo kuur erbij te betrekken, ze zit daar alleen maar om zielig te doen en gebruikt het nu zelfs als goedkoop verweer tegen Amber haar goed bedoelde commentaar. Echt de 'Karen' van de loods op dit moment die Esther.
Eens, het is de toon die de muziek maakt. Nog voor Amber een zin kon afmaken meteen afkappen met een kattig "ik doet het altijd zo!". Bij een volgende poging opnieuw eroverheen "Maar ik heb chemo gehad". Bij de pogingen haar intenties aan Esther duidelijk te maken "Ik heb ander haar" en "ik heb dure producten"..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:54 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Blijft toch altijd apart hoe wij mensen gebeurtenissen zo anders kunnen zien,amber wilde mijns inziens alleen maar esther erop attenderen dat wanneer je haar geverfd is je voorzichtig moet zijn met je haar te verwarmen i.v.m. verkleuringen.
Esther reageerde daar enorm heftig op en ik kan met de beste wil van de wereld niet zien hoe dat negatief valt uit te leggen wat ambers woorden betreft.
Vind Esther een enorm negatief mens met een hele negatieve levenshouding.
Emma is zo gehaaid als de netenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zag toch even een stiekem glimlachje bij haar, toen de anderen het hadden over 'allemaal punten inleveren, zodat Emma kan bellen'. Ze dacht ze allemaal om haar pinkie gewonden te hebben.
Mooi dat het niet door is gegaan.
[..]
Klopt, maar dan moet je eerder opletten met hitte dan dat je gewoon je gang kan gaan. En dat is wat Amber zei: Dat ze beter niet te warm kan krullen. Sowieso met geverfd haar. En dat staat totaal los van die chemo. Je krijgt van chemo geen superhaar dat tegen alles bestand is.
[..]
Helemaal mee eens. Maar ik vermoed dat Floris van de Febo de opdracht heeft gekregen de ruzie nog wat uit te melken voor de beelden. Hoop dat Emma er met gestrekt been in gaat.
Als je goed op haar gezicht let, zie je haar soms glimlachen als het de schijn heeft dat ze haar zin krijgt. Echt een kreng.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Emma is zo gehaaid als de neten
Senna is misschien een bitch, maar Emma heeft wel degelijk de boel lopen opnaaien en nu huilen en onschuldig doen. Naar dametje
En dat laatste deed ze niet, na het gesprek in de gym. Ze ging bij de groep zitten en die begonnen tegen haar. Waarop Esther weer sneerde over Amber.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, het is de toon die de muziek maakt. Nog voor Amber een zin kon afmaken meteen afkappen met een kattig "ik doet het altijd zo!". Bij een volgende poging opnieuw eroverheen "Maar ik heb chemo gehad". Bij de pogingen haar intenties aan Esther duidelijk te maken "Ik heb ander haar" en "ik heb dure producten"..
Tja, als ze er dan toch niet tussenkomt snap ik wel dat ze er bij een ander over gaat klagen.
Heb het niet over dat 'goedmaak gesprek' in de gym gehad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat laatste deed ze niet, na het gesprek in de gym. Ze ging bij de groep zitten en die begonnen tegen haar. Waarop Esther weer sneerde over Amber.
Ah, dat moment. Tja, ook wel begrijpelijk als je zo'n veeg uit de pan krijgt, terwijl je een goedbedoelde opmerking maakt. Ik vind het niet raar dat je dan tegen de eerste de beste die je tegenkomt daar even wat over zegt. Het is niet zo dat ze, zoals Charissa doet, de hele loods afgaat met haar verhaal. Emma en Floris hebben daar ook zo'n handje van. Tegen iedereen je verhaal vertellen, zodat je zoveel mogelijk mensen op je hand krijgt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het niet over dat 'goedmaak gesprek' in de gym gehad.
Wel over het gedoe met die tang op zich, en het klagen wat Amber erover in de badkamer deed, wat ik dus begrijpelijk vind
ik mis de tranenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb die overdreven EmmaEmoShow nog eens teruggekeken, maar een paar extra lesjes in geloofwaardig huilen op TV is geen luxe voor haar![]()
[ afbeelding ]
Idem die ongeloofwaardige WoestBoosche Floorshow![]()
[ afbeelding ]
We willen zo graag collectief in de zeik genomen worden..
Kun je zo'n cap maken vanaf 30.46 tot 30.48. Nadat Thijs zegt: Iedereen wil wel meezakken, zie je bij Emma een triomfantelijk glimlachje, alsof ze denkt: "De sukkels."quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb die overdreven EmmaEmoShow nog eens teruggekeken, maar een paar extra lesjes in geloofwaardig huilen op TV is geen luxe voor haar![]()
[ afbeelding ]
Idem die ongeloofwaardige WoestBoosche Floorshow![]()
[ afbeelding ]
We willen zo graag collectief in de zeik genomen worden..
Ja "iedereen wil wel meezakken"" Aldus Thijsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Kun je zo'n cap maken vanaf 30.46 tot 30.48. Nadat Thijs zegt: Iedereen wil wel meezakken, zie je bij Emma een triomfantelijk glimlachje, alsof ze denkt: "De sukkels."
Thanks, die bedoel ik. Ze houdt gewoon iedereen voor de gek! Lacht ze gewoon uit!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja "iedereen wil wel meezakken"" Aldus Thijs
Niet dus, geen belletje voor Emma naar Thuishulp
[ afbeelding ]
Ben het helemaal met je eens maar wie is karen heb ik wat gemist?quote:Op maandag 24 maart 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vreselijk in en in triest figuur die Fleuris bij Emma, teamEmma in deze! Bij de laatste opdracht maakt hij helaas nog een inhaalslag ook. Fanboy Jan vond hem zeker te laag staan...
TeamAmber met Esther. Goedkoop om haar Chemo kuur erbij te betrekken, ze zit daar alleen maar om zielig te doen en gebruikt het nu zelfs als goedkoop verweer tegen Amber haar goed bedoelde commentaar. Echt de 'Karen' van de loods op dit moment die Esther.
Tering die wenkbrauwen. Pipoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Emma mag toch belle .. kon ook niet anders , zoveel Thuishulp is gewoon te gek voor woorden![]()
[ afbeelding ]
Die wenkbrauwen ( waren hoop ik) erg in. Ik vind dat heel brede gruwelijk lelijk, geen model in.quote:
Er lopen nog 13 andere mensen rond daar.. die komen haast niet meer in beeld de laatste tijdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Floris is wel erg kinderachtig bezig
Je hoeft je niet 24/7 te bemoeien met anderen. Ja lastig in een loods, alleen niet onmogelijk
Kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er lopen nog 13 andere mensen rond daar.. die komen haast niet meer in beeld de laatste tijd
dat is maar dan weet je wel hoe iemand achter je rug om over je praatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aan de deur luisteren is ook een beetje para
Over mensen praten is heel normaal, ligt er alleen aan hoequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat is maar dan weet je wel hoe iemand achter je rug om over je praat
Ik mag hopen dat het zover komt.. maar de historie leert dat de "Voorzienigheid" dit niet zover laat komenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden El Che en Amber Floris er samen uit wippen als ze laatste worden?
Ben er ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het zover komt.. maar de historie leert dat de "Voorzienigheid" dit niet zover laat komen
Ja...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Boeheoehoee... De OuweZiekeEster gaat de huilieekaart trekken?
Ja verschrikkelijkquote:
ja en als je alleen maar hoort, ik heb dit gehad en dat gehad en ik ben 51 krijg je ook dequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk
Ze klaagt over de jonge meisjes. Alleen zij is mentaal geen stap verder dan die grietjes en daar legt Robert zijn vinger op
De grote vraag nu is: hoe oud is florisquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja en als je alleen maar hoort, ik heb dit gehad en dat gehad en ik ben 51 krijg je ook devan
"Ik ben ziek, hè"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Boeheoehoee... De OuweZiekeEster gaat de huilieekaart trekken?
Ze vervelen zich de tyfus, elke rel is een zegen, dat zelfs dat Ouwe Zieke mens er in meegaat.. wel leuk dat ze ook jankend vastloopt op de te bijdhante jeugdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een goed bedoeld advies over iets te hete haren allemaal weer te weeg kan brengen
21, toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De grote vraag nu is: hoe oud is floris
Gezien dat het belangrijkste argument in de loods is
Een jaar of 8. Geestelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De grote vraag nu is: hoe oud is floris
Gezien dat het belangrijkste argument in de loods is
Ja en dan bij anderen over Robert gaan klagen, iets waarvan ze juist tegen die meiden zegt dat ze dat niet moeten doenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vervelen zich de tyfus, elke rel is een zegen, dat zelfs dat Ouwe Zieke mens er in meegaat.. wel leuk dat ze ook jankend vastloopt op de te bijdhante jeugd
Mensen van kinderlijk gedag beschuldigen en dan geen goedemorgen zeggen. Ik moest hardop lachen om Jerwin die haar nadeed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. het is ineens "De hele groep" geworden...die tegen OuweEster is
Emma moet even een tik van Floris uitlokken.. heeft ie meteen een rooie kaart te pakken..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:33 schreef StephanL het volgende:
Dit soort dagen vraagt om een livestream
Emma zit m al onder zn huid. Die tik heeft ze niet nodig. Hij heeft n grote mond, maar kan dr niet dr baas.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Emma moet even een tik van Floris uitlokken.. heeft ie meteen een rooie kaart te pakken..
Amber heeft dr ogen goed de kost gegeven. Ff insschatten hoe de verhoudingen liggen. Nu gaat ze zich meer bemoeien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Amber weerde zich goed tijdens haar eerste echte optreden , ik zie nog mooie Cylussen met dat kindje
Ja wat missen we allemaalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:33 schreef StephanL het volgende:
Dit soort dagen vraagt om een livestream
Soms vraag ik af wat ze dan de hele dag gaan laten zien, als je de gemiddelde aflevering zien waar dan zogenaamd het beste van de 24 uur moet zitten..quote:
Ik had al gedacht dat die helemaal ging flippen. Kan niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Emma moet even een tik van Floris uitlokken.. heeft ie meteen een rooie kaart te pakken..
Allemaal nep, die fakefitties, je ziet ze elkaar gewoon aankijken.. wie pakt het op, wie stapt mee in die fittie, neejneej ik loop door, doe jij het maar, ik blijf hier zitten kijken en lachen hoe jij het doetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Zo gaat lekker daar. Wat een kleuters zeg. En dan maar roepen ik ben een vrouw van 52. 🤣
En dan die krokodillen trsnen in combi met die opgespoten lippen 🤣🤣quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal nep, die fakefitties, je ziet ze elkaar gewoon aankijken.. wie pakt het op, wie stapt mee in die fittie, neejneej ik loop door, doe jij het maar, ik blijf hier zitten kijken en lachen hoe jij het doet
Hou toch eens op met je nep. Dit kan je niet acteren als simpele zielen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal nep, die fakefitties, je ziet ze elkaar gewoon aankijken.. wie pakt het op, wie stapt mee in die fittie, neejneej ik loop door, doe jij het maar, ik blijf hier zitten kijken en lachen hoe jij het doet
Ik vond het ook een top show, ik gaf Esther nog een beetje voordeel van de twijfel maar wat een vervelende vrouw is dat zeg. En nadat de FEBO nog even dunnetjes de scene nog een keer lieten zien hoe het "krultang" gesprek ging begrijp ik wel dat Amber op haar pik is getrapt over wat Esther uit pure woede zei over haar. Ze kan domweg de waarheid niet aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Topshow vanavond, 1 van de beste sinds afgelopen maanden: De Gouden Loods is back and better than before!
Clusterbom na clusterbom vanavond. Zo erg dat ze het dagelijkse spel maar even hebben uitgesteld want er was teveel reuring in de loods afgelopen woensdag en donderdag. Code ROOD in Lelijkstad! Over lee en lijk gesproken: HEKSther die de 'ik ben 52 kaart' en 'heb Chemo kuur gehad' kaart weer trok werd verbaal totaal weg geblazen door Robert en de rest van de late night talkshowsetting in darkmode, en dan ook nog eens weglopen uit een gesprek als je het niet kunt winnen...wat een kneus van een mens. Die trekt het niet lang meer, morgen gaan we verder met part 2, can't wait.
Floris maakt zich ook onsterfelijk belachelijk met zijn stampvoetende haatkleuter gedrag richting Emma. En dan ook nog eens punten laten liggen met die opdracht wat de kerst op de taart was, maar toen moest de ellende nog beginnen van deze aflevering. Zooo teamEmma in deze!Ze zij hem even goed de waarheid! Morgen weer verder want het blijft nog lang onrustig in de Gouden Loods....binnenkort ook op streams op een computer near you!
Die fitties zijn zó verschrikkelijk slecht inelkaar geflanst dat het werkelijk om te huilen is, en wie niet winnen kan gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je nep. Dit kan je niet acteren als simpele zielen.
Het is ook maar 50 minuten ofzo, en sommige janken omdat ze medelijden willen hebben Emma b.v. en dat is imo idd nep. Maar niet omdat het acteerwerk is maar omdat ze het zielige meisje wil zijn en medestanders wil die haar kant kiezen. Esther doet het ook het zijn wel echte tranen maar die komen uit onmacht en woede (denk ik) niet uit verdriet en zo krijgen ze een schouder. Wat dat betreft heb je gelijk dat het niet oprecht is maar dat doen die jankers zelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die fitties zijn zó verschrikkelijk slecht inelkaar geflanst dat het werkelijk om te huilen is, en wie niet winnen kan gaat
ook idd gelijk huilen en zelfs dát doen ze afschuwelijk slecht
Als het enige doel is om medestanders aan te lokken kan ik het fakejanken nog snappen, omdat er geen enkele feedback is van buitenaf zoals bij BB, maar dat fenomeen wordt ineens de laatste tijd met voeten getreden door inmenging van famlleden waardoor één bepaalde deelnemer (Emma) voordeel kon halen en een valse emo-show kon starten.. Het nut van al die fitties opstarten blijft nog steeds vaag, tenzij er actief op gestuurd wordt door Achterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook maar 50 minuten ofzo, en sommige janken omdat ze medelijden willen hebben Emma b.v. en dat is imo idd nep. Maar niet omdat het acteerwerk is maar omdat ze het zielige meisje wil zijn en medestanders wil die haar kant kiezen. Esther doet het ook het zijn wel echte tranen maar die komen uit onmacht en woede (denk ik) niet uit verdriet en zo krijgen ze een schouder. Wat dat betreft heb je gelijk dat het niet oprecht is maar dat doen die jankers zelf.
Je kan een groep willekeurige mensen geen complete acts laten uitvoeren
Dat ze Senna hebben toegelaten is zeker met een bepaalde bedoeling geweest en heeft het juiste resultaat opgeleverd. Dit programma is nog steeds prima bekeken en soms speelt de FEBO advocaat van de duivel. Daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het enige doel is om medestanders aan te lokken kan ik het fakejanken nog snappen, omdat er geen enkele feedback is van buitenaf zoals bij BB, maar dat fenomeen wordt ineens de laatste tijd met voeten getreden door inmenging van famlleden waardoor één bepaalde deelnemer (Emma) voordeel kon halen en een valse emo-show kon starten.. Het nut van al die fitties opstarten blijft nog steeds vaag, tenzij er actief op gestuurd wordt door Achter
Ik geloof ook zeker dat alle deelnemers regelmatig naar de Febo moeten voor hun geestelijke controle , en dat ze daar ook gelijk meekrijgen om "Iets meer van zichzelf te laten zien" oftewel de latente acteurs los te laten in zelfgemaakt fitties..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ze Senna hebben toegelaten is zeker met een bepaalde bedoeling geweest en heeft het juiste resultaat opgeleverd. Dit programma is nog steeds prima bekeken en soms speelt de FEBO advocaat van de duivel. Daar hou ik wel van
Ook bij een EJVJL kwam er elke week een psyh dus dat zal hier ook wel zo zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef Sjaak-V het volgende:
Volgens mij hebben deelnemers elke week een keer een gesprek met een psycholoog. Zo ging dit in Big Brother hoorde ik van een oud deelnemer
Emma zat flink te zuigen aan tafel, en die Fleuris ook. Emma kan hem inderdaad tot iets uitlokken wat hem een gele of zelfs rode kaart kan opleveren. Ik zou er voor gaan!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Het is echt een fittieweek aan het worden.
Esther: dit is peanuts!
30 seconden later:![]()
![]()
(
)
Ik vraag mij af of ze de cyclus af gaat maken en niet vroegtijdig vertrekt, want er zullen vast nog meer fitties komen waar zij bij is betrokken..
Floris is gewoon heel eng deze aflevering met zijn gedrag.![]()
Vooral dat laatste stuk, waarom ga je dicht bij Emma aan tafel ziiten als je haar niet kan uitstaan, vervolgens naar haar staren alsof je haar om wilt leggen, om tot slot een opmerking te maken en het te laten escaleren met bokito gedrag.
Floris is gewoon helemaal de weg kwijt. Denkt dat hij mensen met een ton naar huis heeft gestuurd en dat hij er een beetje de macht heeft. Gewoon een knakker met een te groot ego.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:41 schreef Sjaak-V het volgende:
Blijft gekke situatie voor Jente en Pieter die staan er tussenin. Floris had hier beter gewoon boven kunnen staan, maar ik begrijp hem wel aangezien ze echt slecht over Senna praat. Senna andersom ook, maar het klopt wel wat Senna allemaal heeft gezegd.Emma is geen goeie vriend tegenover Floris en ook geen goeie vriendin tegenover Senna.
Hoop dat de slangen laatste worden en amber en El Geil Floris naar huis sturen ..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Floris is gewoon helemaal de weg kwijt. Denkt dat hij mensen met een ton naar huis heeft gestuurd en dat hij er een beetje de macht heeft. Gewoon een knakker met een te groot ego.
Ik denk dat Amber en Floris eerder EL Che naar huis gaan sturen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hoop dat de slangen laatste worden en amber en El Geil Floris naar huis sturen ..
Oh absoluut dat er begeleiding is maar ze kunnen mensen niet 100% sturen. De bewoners maken die fitties niet maar de FEBO creëert ze wel op sommige momenten. Ik blijf erbij dat het geen acteurs zijn, anders waren ze beter dan in een doorsnee soap. Ik vind het best fascinerend om het te zien. Zoals vanavond zie je met een uit de hand gelopen ruzie verschillend gedrag.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof ook zeker dat alle deelnemers regelmatig naar de Febo moeten voor hun geestelijke controle , en dat ze daar ook gelijk meekrijgen om "Iets meer van zichzelf te laten zien" oftewel de latente acteurs los te laten in zelfgemaakt fitties..![]()
Het werkt.. zie ook de kijkcijfers
Die kan het sowieso niet verkroppen dat hij waarschijnlijk een finale plek aan zijn neus voorbij ziet gaan. Hij heeft vaak het winnende bondje gehad en 3 keer gefaald, nu staan ze onderaan het houdt ook wel een keertje op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Floris is gewoon helemaal de weg kwijt. Denkt dat hij mensen met een ton naar huis heeft gestuurd en dat hij er een beetje de macht heeft. Gewoon een knakker met een te groot ego.
Ik bedoel natuurlijk niet dat ze echte beroepsacteurs zouden zijn, maar dat ze stuk voor stuk vroeg of laat laten vallen dat ze "iets van TV moeten maken" zoals we deelnemers al tientallen jaren horen zeggen in dit soort Show'squote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh absoluut dat er begeleiding is maar ze kunnen mensen niet 100% sturen. De bewoners maken die fitties niet maar de FEBO creëert ze wel op sommige momenten. Ik blijf erbij dat het geen acteurs zijn, anders waren ze beter dan in een doorsnee soap. Ik vind het best fascinerend om het te zien. Zoals vanavond zie je met een uit de hand gelopen ruzie verschillend gedrag.
Vincent en Pres proberen te sussen, Robert zit achterover te genieten van het schouwspel, andere doen alsaf het niet boeit en zitten een bord pap naar binnen te lepelen (met gespitste oortjes) Het is soms best grappig allemaal.
Het blijft een meningsverschil. Ik vind dat erg meevallen, een Pres zou je nooit drama zien maken zo is haar karakter niet, net zoals Radek.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet dat ze echte beroepsacteurs zouden zijn, maar dat ze stuk voor stuk vroeg of laat laten vallen dat ze "iets van TV moeten maken" zoals we deelnemers al tientallen jaren horen zeggen in dit soort Show's
Het valt alleen op hoe lachwekkend beroerd en doorzichting het tegenwoordig toegaat
Daar zitten ook niet de meest snuggere mensen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wauw op fb zijn er heel veel mensen die zeggen dat Esther alles faked. Dat vind ik echt wel heftig en kan ik me absoluut niet voorstellen
Nee dat blijkt iddquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zitten ook niet de meest snuggere mensen.
Ja dat is best heftig ik lees soms ook in een bondgenoten fb groep. Ik durf daar niet eens te reageren omdat het gelinkt word aan mijn accountquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dat blijkt idd
Lees regelmatig omdat ik de domme en heftige discussies leuk vind, alleen dit gaat zelfs mij te ver
Ik ben ook van enkel lezenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is best heftig ik lees soms ook in een bondgenoten fb groep. Ik durf daar niet eens te reageren omdat het gelinkt word aan mijn accountMaar het is om te janken dat sommige mensen zeggen dat ze faked.
En dat is best lastigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben ook van enkel lezen
Ook geen zin om een kudde over me heen te krijgen als ik iets zou schrijven wat sommigen niet aanstaan
Waarom zijn er dan mensen die ze uit elkaar willen halen of de boel willen sussen? Waarom worden zij geïnstrueerd om dat te doen? Weet Febo dan niet dat het plebs fitties wil zien?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk niet dat ze echte beroepsacteurs zouden zijn, maar dat ze stuk voor stuk vroeg of laat laten vallen dat ze "iets van TV moeten maken" zoals we deelnemers al tientallen jaren horen zeggen in dit soort Show's
Het valt alleen op hoe lachwekkend beroerd en doorzichting het tegenwoordig toegaat
Ja klopt, Senna was constant aan het zeiken. Neemt niet weg dat Emma na het vertrek van Senna haar kans zag wat Floris betreft. Die wilde Floris dicht bij haar hebben. Misschien wel om een relatie te hebben met de broer van haar zwager.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:04 schreef chufi het volgende:
Was het niet dat Senna jaloers werd op Emma die nog met Flo omging en daardoor de boel heeft aangewakkerd ... Senne krijgt alleeen de afleveringen te zien zoals wij .. daar moet je het mee doen en volgens mij viel dat gedrag van Emma jegens Flo wel mee ..
Huh? Hoe gaat de maatschappij om met oudere vrouwen dan? Die snap ik niet, wel als je met je leeftijd (52 he!quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:14 schreef Cosima het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Esther tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen en het programma moet verlaten. Is geen goede omgeving voor haar. Denk zelf dat ze ook erg jaloers is op die jonge meiden. (Dat komt niet alleen door haar maar ook door hoe de maatschappij om gaat met oudere vrouwen). Ik vind dat van Amber ook betweterig overkomen als je bijvoorbeeld verder amper contact hebt met iemand. Maar de kunst is om daarin gewoon een beetje mee te gaan en dan lekker je eigen ding weer gaan doen.
Dat was misschien in het begin, maar later viel dat toch allemaal wel mee ...quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt, Senna was constant aan het zeiken. Neemt niet weg dat Emma na het vertrek van Senna haar kans zag wat Floris betreft. Die wilde Floris dicht bij haar hebben. Misschien wel om een relatie te hebben met de broer van haar zwager.
Er gebeurde ook heel erg veel vanvond en de afgelopen dagenquote:Op woensdag 26 maart 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
Zo wel een spraakmakende uitzending dit topic is al weer bijna vol, nog even en we halen BB in
Wat was in het begin? Emma lag al snel in Flo zijn nek en de move om hem in haar bondje te halen was ook niet helemaal toevallig. Pas toen ze merkte dat het kansloos was en hij iets te veel met Amber optrok begon ze wat valse trekjes te krijgen. We zien niet alles (helaas) maar Robert begon ook over jaloezie en die zit er 24 uur bij, kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was misschien in het begin, maar later viel dat toch allemaal wel mee ...
Dat was walgelijk en tenenkrommend, maar wat Emma haar gedrag betreft had ze toch gelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Senna was in de loods toch al super jaloers... Floris hoefde maar de verkeerde kant op te niezen en zij ging los
Lol ja, ik zie dat achteraf ook een poging om Flo jaloers te maken omdat ze had willen flirten met broerquote:Op woensdag 26 maart 2025 00:30 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dat was walgelijk en tenenkrommend, maar wat Emma haar gedrag betreft had ze toch gelijk.
Zelfs Robert had haar door.
Ik zie nog die keer dat Floris bezoek kreeg en Emma van te voren al het verlegen meisje dat verkering met zijn broer zou krijgen speelde. Die ze notabene niet eens kende, maar wel de broer van...
En toen die gekwetste kop toen bleek dat haar zus hem inmiddels al aan de haak had geslagen
Emma en Esther?quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:46 schreef chufi het volgende:
Ik zeg beiden eruit en dan komt het wel weer goed na een tijdje
Nee joh TOP tvquote:
Als ze bijv. 52 was, was het dan wel okee?quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:43 schreef eensteen25 het volgende:
Wat een verschrikkelijke gast is die Floris zeg. De agressie straalt er echt vanaf. Als er geen camera's om hem heen waren zie ik hem ervoor aan dat Emma klappen had gekregen. Die jongen is echt niet goed.
En waar gaat het allemaal over? Senna heeft wat opmerkingen van Emma totaal verkeerd opgevat, terwijl ik zeker denk te weten dat ze niet zo waren bedoeld. Hoe die Floris tekeer gaat tegen een meisje van 20. Onvoorstelbaar.
Die jongen was mijn favoriet, maar hij moet er echt zo snel mogelijk uit.
Floris wil kosten wat het kost die ton winnen en dat is hem drie keer niet gelukt. Zijn vriendin wel en dat is ook aan hem te danken. Ik snap de frustratie wel en ik zie hem ook wel als een goed en oprecht persoon. Het loopt wat uit de hand allemaal. En die gaat Emma nooit slaan hoor daar is hij te intelligent voor.quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:43 schreef eensteen25 het volgende:
Wat een verschrikkelijke gast is die Floris zeg. De agressie straalt er echt vanaf. Als er geen camera's om hem heen waren zie ik hem ervoor aan dat Emma klappen had gekregen. Die jongen is echt niet goed.
En waar gaat het allemaal over? Senna heeft wat opmerkingen van Emma totaal verkeerd opgevat, terwijl ik zeker denk te weten dat ze niet zo waren bedoeld. Hoe die Floris tekeer gaat tegen een meisje van 20. Onvoorstelbaar.
Toen ze er pas was zei ze tegen Radek iets van waarom denk je dat ik erop mijn leeftijd (zij dacht ws. jong) zo uitzie? Nou voor mij was het duidelijk waarom ze er zo uitzag. Maar vanwege haar ziekte durf ik het bijna niet eerlijk te posten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
... Waarom heb je je dan zo vol met botox gespoten en wil je er uit zien als iemand van 25? Ik vind het een spook, qua uiterlijk, maar zij zal zichzelf mooi en er jong uit vinden zien.,,,
Al zet ze duizend botox in haar smoel, ten eerste maakt het haar niet knapper maar haar gedrag is blijkbaar een dingetje en dat ziet ze niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:13 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Toen ze er pas was zei ze tegen Radek iets van waarom denk je dat ik erop mijn leeftijd (zij dacht ws. jong) zo uitzie? Nou voor mij was het duidelijk waarom ze er zo uitzag. Maar vanwege haar ziekte durf ik het bijna niet eerlijk te posten.
Esther is wel uitbehandeld maar er is ook geen doodsvonnis nog, maw ze is stabiel maar kan niet meer worden geholpen. Er word nog wel eens gezegd dat ze palliatief is dat is en een misverstand. Hoe dan ook kut allemaal maar wel een verschil, en ook een reden waarom ze de stap heeft durven nemen om met dit programma mee te doen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:16 schreef chufi het volgende:
Ze kwam er om de reden van haar ziekte in als wit schaap... Aan longkanker ga je dood (in haar gediagnosticeerd geval) , maar daarom hoef jeje niet anders te gedragen
Ik vind haar zowel qua uiterlijk als qua karakter een nare vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Al zet ze duizend botox in haar smoel, ten eerste maakt het haar niet knapper maar haar gedrag is blijkbaar een dingetje en dat ziet ze niet.
Ze doet me denken aan toen ik als puber met de bus naar school ging. Dat je nog voor je beleefd (zoals altijd) je zitplaats af wilde staan, er al een bejaarde dreigend met de wandelstok stond te zwaaien, jij zit op mijn plaatsquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Al zet ze duizend botox in haar smoel, ten eerste maakt het haar niet knapper maar haar gedrag is blijkbaar een dingetje en dat ziet ze niet.
Dat is ook compleet irrelevant. Kut voor haar maar ik vind haar ook niet sympathiekquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind haar zowel qua uiterlijk als qua karakter een nare vrouw.
Ook mensen die ziek zijn of terminaal zijn kunnen een kutkarakter hebben en zoals zij zich daar gedraagt en laat zien, is zij er 1 van. Ze zet zich compleet voor lul.
Floris heeft helemaal geen verrot karakter, ik zie best wel een strijder in hem met gevolgen dat wel. Maar hij heeft best een mooie kant die emoties laat tonen en die gozer is oprecht smoor verliefd op Sennaquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:44 schreef eensteen25 het volgende:
Zowel Esther als ook Floris zijn twee mensen met een verrot karakter. UIt die ogen van Floris spatte pure haat en woede richting Emma, nogmaals... een meisje van 20. Ongelooflijk. Toen hij 'hou je bek' riep tegen Emma buiten, wilde hij haar volgens mij echt aanvliegen. En binnen nog een paar keer. Als je ook ziet hoe hij reageert als hij een spel verliest. De jongen heeft echt anger issues. Als ik een advies aan Senna mag geven: VLUCHTEN!!!
Esther is ziek en dat is heel erg voor haar, maar hoe ze om gaat met andere mensen is echt walgelijk. Ze moeten allemaal voor haar buigen omdat ze 52 is. Ongelooflijk. Amber had gelijk om haar daarmee te confronteren.
Aan de andere kant had Emma ook gelijk om Amber en Manon te confronteren. Vooral Manon deed heel erg begrijpend en lief tegen Emma na de ruzies met Floris, maar sprak totaal anders over haar als Emma er niet bij was. Inderdaad erg achterbaks. Emma had ook op dat punt volkomen gelijk.
Wij van WC eend adviseren WC eendquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:44 schreef eensteen25 het volgende:
Zowel Esther als ook Floris zijn twee mensen met een verrot karakter. UIt die ogen van Floris spatte pure haat en woede richting Emma, nogmaals... een meisje van 20. Ongelooflijk. Toen hij 'hou je bek' riep tegen Emma buiten, wilde hij haar volgens mij echt aanvliegen. En binnen nog een paar keer. Als je ook ziet hoe hij reageert als hij een spel verliest. De jongen heeft echt anger issues. Als ik een advies aan Senna mag geven: VLUCHTEN!!!
Esther is ziek en dat is heel erg voor haar, maar hoe ze om gaat met andere mensen is echt walgelijk. Ze moeten allemaal voor haar buigen omdat ze 52 is. Ongelooflijk. Amber had gelijk om haar daarmee te confronteren.
Aan de andere kant had Emma ook gelijk om Amber en Manon te confronteren. Vooral Manon deed heel erg begrijpend en lief tegen Emma na de ruzies met Floris, maar sprak totaal anders over haar als Emma er niet bij was. Inderdaad erg achterbaks. Emma had ook op dat punt volkomen gelijk.
Zelfde gedrag vertoonde hij toen hij zo boos was op die wat oudere vrouw, toen ze punten niet gingen delen ofzo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
(
)
Ik vraag mij af of ze de cyclus af gaat maken en niet vroegtijdig vertrekt, want er zullen vast nog meer fitties komen waar zij bij is betrokken..
Floris is gewoon heel eng deze aflevering met zijn gedrag.![]()
Vooral dat laatste stuk, waarom ga je dicht bij Emma aan tafel ziiten als je haar niet kan uitstaan, vervolgens naar haar staren alsof je haar om wilt leggen, om tot slot een opmerking te maken en het te laten escaleren met bokito gedrag.
Het geeft ze ook wat te doen, zodra een fiittie een beetje uitdooft en het huilen begint kunnen de partijen aan aan beide kanten aan het aaien en troosten beginnen zo heeft iedereen wel een funtie tijdens een ruzie , daar hoeft de Febo niets voor te doen..quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:10 schreef Cosima het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan mensen die ze uit elkaar willen halen of de boel willen sussen? Waarom worden zij geïnstrueerd om dat te doen? Weet Febo dan niet dat het plebs fitties wil zien?
Fijn dat je gedachten kunt lezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:44 schreef eensteen25 het volgende:
Emma dacht FLoris wel even in te pakken nu Senna weg wasquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef DilanoNirvana het volgende:
Floris en Emma waren vrienden, en je weet als de vriendschap wegvalt dan kan je teleurgesteld zijn in elkaar. Dan is alles wat iemand zegt verkeerd.
Er zit meer verdriet bij beiden en dat uit zich dan in elkaar uitschelden koeien uit de sloot halen ect.
Als je slim bent ga je nergens op in.
Maar het is heel menselijk.
Je emoties de baas zijn, dat is soms moeilijk.
Dat probeerden ze ook, maar Floris luistert naar niemand. Alleen wat hij denkt is belangrijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
En met ingrijpen is de mensen erom heen die moeten ook maar eens zeggen en nu is het klaar!!!!
Vanavond lijkt me een topshow te worden. Esther die er achter komt dat ze letterlijk iedereen tegen zich in het harnas heeft gejaagd, behalve die altijd lieve Thijs, die geen partij trekt en altijd troost.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
(
)
Dit, Emma is in gesprek met Amber en Floris moet zo nodig zijn fittie met Emma weer oprakelen. De kleuter.quote:Floris is gewoon heel eng deze aflevering met zijn gedrag.![]()
Ik vermoed dat Emma in het begin wel jaloers was op Senna, zeker toen haar zus iets met Pieter kreeg. Hoe leuk als je als tweeling verkering hebt met twee broers!! Maar Floris is verblind door dat modepopje, helaas. Daardoor verwaterde de vriendschap nadat Senna was vertrokken. Toen kwam Amber en Floris kon het goed met haar vinden; ze deden heel veel dingen samen en Amber trok een t-shirt van Floris aan. Daar kun je wat van vinden, hoeft niet. Maar Emma maakte daar in de groep wel een opmerking over, die dan door haar naasten wordt uitgelegd als 'ongerust vanwege Senna', maar door Senna als 'het vuurtje opstoken'. Resultaat van die opmerkingen was in elk geval dat Robert begon met het Floris en Amber verhaal. Emma heeft Robert, bewust of onbewust, daarop gewezen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:04 schreef chufi het volgende:
Was het niet dat Senna jaloers werd op Emma die nog met Flo omging en daardoor de boel heeft aangewakkerd ... Senne krijgt alleeen de afleveringen te zien zoals wij .. daar moet je het mee doen en volgens mij viel dat gedrag van Emma jegens Flo wel mee ..
Hoe dan? Ik ben 61 en heb meer zelfvertrouwen dan ik tot mijn 40ste had.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:14 schreef Cosima het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Esther tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen en het programma moet verlaten. Is geen goede omgeving voor haar. Denk zelf dat ze ook erg jaloers is op die jonge meiden. (Dat komt niet alleen door haar maar ook door hoe de maatschappij om gaat met oudere vrouwen). Ik vind dat van Amber ook betweterig overkomen als je bijvoorbeeld verder amper contact hebt met iemand. Maar de kunst is om daarin gewoon een beetje mee te gaan en dan lekker je eigen ding weer gaan doen.
Uh, wij kunnen niet in hun brein kijken en weten niet hoe het bedoeld is. Feit is wel dat Emma, schijnbaar, heel goed weet dat alles uitvergroot wordt en dus had kunnen weten dat haar opmerking consequenties zou hebben. En dat bleek ook. Geef Robert 1 voorzetje en hij maakt het doelpunt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 01:43 schreef eensteen25 het volgende:
Het gaat alleen niks worden. Floris houdt niet van een modepoppetje. Hij houdt niet van die botox en wil meer puur natuur. Daar gaat Senna nooooooit in mee. Die past beter aan de arm van haar boksertje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris heeft helemaal geen verrot karakter, ik zie best wel een strijder in hem met gevolgen dat wel. Maar hij heeft best een mooie kant die emoties laat tonen en die gozer is oprecht smoor verliefd op Senna
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:10 schreef 5thencounter het volgende:
In het kader van "Jureerbare Opdrachten" zoals we die vaak zien in De FakeGenoten...
[ afbeelding ]
( Totaal OffTopic, maar fuckit)
Dat was leuk als kind ja!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Memorex.. leuk. oud vergeten spelletje
[ afbeelding ]
Nog steeds leuk.quote:
Als je meteen de juiste kleuren hebt scheelt het wel enormquote:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je meteen de juiste kleuren hebt scheelt het wel enorm
Laat ze maar lekker nadenkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom gun ik die twee knullen het niet zo
ja waarom zal het zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom gun ik die twee knullen het niet zo
Hahah retorische vraagquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ja waarom zal het zijnIs er ook een tijdlimiet?
Ja alleen ze zitten zo in een ivoren toren dat ze wel eens onderuit mogen gaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
[..]
Laat ze maar lekker nadenken
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Esther maakt zich op voor de strijd
Beetje roestig en oudquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ouwe Ester moest wel lang nadenken over het "aanbod" van Amber
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
Amber is wel sterk in dit soort zaken hoor
doet ze netjes dit
Hm jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ja.. 5 tegen 1 is ook wel lafjes
[ afbeelding ]
volgens mij heeft ze gisteren ook dat gesprek met meerderen gehadquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm ja
Je hebt een punt
Ik ging te kort door de bocht
Het was de groep die erbij zat toen Esther uit haar panty ging.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
nopequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Manon vroeg Ester om uitpraten. zitten er ineens 3 extra Juryleden bij , dat is wel een beetje raar
Toch blijf ik ook hierbijquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat slachtofferschap is zo frustrerend
ik geloof dat ze nog maar 10 x heeft gezegd 52quote:
idd je kunt vinden van haar wat je wil maar dit was een beetje tequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Het was cynischquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat ze nog maar 10 x heeft gezegd 52
ze begon met wil je met me pratenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dat ga ik nog wel terugkijken, het zag er iets teveel uit georganiseerde EsterBashing
Dan moet ze er niet mee instemmen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
idd je kunt vinden van haar wat je wil maar dit was een beetje te
ik snap werkelijk niet waarom niemand Charissa kiestquote:
Ze zegt constant 52 maar volgens mij probeert ze 22 te lijken en is er ergens wat mis gegaan want sorry hoor maar geen gezicht die verbouwing.quote:
Ook raar inderdaad, voor een tweegesprek een tribunaal uitnodigenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze begon met wil je met me praten
en noemde toen op wie er bij zouden zitten
Ester had gewoon kunnen zeggenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook raar inderdaad, voor een tweegesprek een tribunaal uitnodigen
Nou ja, Publiek schijnt essentieel te zijn bij fittiesquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ester had gewoon kunnen zeggen
nee dank u
Ik ga ondanks mijn ergernissen het even voor haar opnemenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ester had gewoon kunnen zeggen
nee dank u
ik denk dat Ester verwacht elke keer dat anderen haar wel zullen steunenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Publiek schijnt essentieel te zijn bij fitties
Als ze aangeeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga ondanks mijn ergernissen het even voor haar opnemen
Het maakt niet uit of ze ja of nee zou zeggen
Of die groep in haar gezicht en anders achter haar rug. En door het weglopen beiden
Ze had geen goede optie
(Wat doe ik vies hypocriet en genuanceerd nu. Ben me ervan bewust)
Die troefkaart komt altijd als laatste, ik gok na de pauzequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Ester verwacht elke keer dat anderen haar wel zullen steunen
want ja
52
rotziekte
etc
Hij was dik aan het oefenen met goede tips van Che.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Jer is al kaartenhuisje aan het stapelen.. nog voordat de uitdaging begon
Hij gaat tegen Emma
Dat heb ik gezien idd, met overlappende kaarten, maar dan moet die basis er wel al staanquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was dik aan het oefenen met goede tips van Che.
en die ligt nu weer omquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien idd, met overlappende kaarten, maar dan moet die basis er wel al staan
Trap jij er maar lekker in.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:54 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Blijft toch altijd apart hoe wij mensen gebeurtenissen zo anders kunnen zien,amber wilde mijns inziens alleen maar esther erop attenderen dat wanneer je haar geverfd is je voorzichtig moet zijn met je haar te verwarmen i.v.m. verkleuringen.
Esther reageerde daar enorm heftig op en ik kan met de beste wil van de wereld niet zien hoe dat negatief valt uit te leggen wat ambers woorden betreft.
Vind Esther een enorm negatief mens met een hele negatieve levenshouding.
Esther is gewoon gestoord en ze maakt alles negatief en heeft constant denigrerende opmerkingen. Ze kan niks hebben. Los van Amber John viel haar ook niet aan en Jerwien viel haar ook niet aan, maar toch voelt ze zich enorm aangevallen. Het kan niet dat iedereen gek is behalve Esther.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
Net de aflevering van gisteren gekeken, dus nog even daarover.
Wat is Amber een kutwijf zeg. Die hele ruzie lag aan haar en iedereen steunt haar zomaar. Ja, Esther was belerend, ja Esther haalt steeds de leeftijden erbij, ja Esther was de oorzaak van het akkefietje met Charissa. Maar in dezen heeft Esther volledig gelijk.
Amber is de schijnheilige kut die haar zogenaamd goed bedoelde advies arrogant en betweterig heeft geuit. Er is niks goedbedoelds aan betweterigheid of arrogantie of het niet accepteren van legitieme argumenten of het niet accepteren van een ander diens mening of het niet respecteren van de keuzes die ene ander over diens eigen lichaam maakt. Ughhh, gatverdamme. Vreselijk mens.
Ook met Emma en Manon op d e kamer was ze zo onwijs schijnheilig en achterbaks. Zogenaamd een lief poppetje. Nou, nee hoor. Ik trapte er bij Emma niet in, ik trapte er bij Manon niet in en ik trap er zeker bij amber niet in. Ik kan me hier serieus kwaad om maken, en dat om een tv programma.![]()
___
Floris heeft van zijn ouders nooit leren omgaan met zijn gevoelens: hij kan niet tegen zijn verlies, hij kan niet omgaan met teleurstellingen, hij huilt om het minste of geringste, hij kan zijn woede niet beheersen, hij kan zijn vreugde niet met fatsoen uiten.
Die ouders hebben hem al die jaren gepamperd ofzo? Ze hebben in de basis wel een heel lieve, vrolijke en respectvolle jongen opgevoed, maar dat vliegt allemaal de deur uit zodra zijn emoties erbij komen kijken. Man, man, man.
Nou, zo maar beginnen aan de aflevering van vanavond.
En ohja, niet chic van de groep om massaal Esther aan te vallen.
Wat je zegt over Esther jaar karakter klopt allemaal. Ik mag haar ook totaal niet. Maar objectief als ik ben, kan ik wel inzien hoe Amber dit allemaal veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:50 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Esther is gewoon gestoord en ze maakt alles negatief en heeft constant denigrerende opmerkingen. Ze kan niks hebben. Los van Amber John viel haar ook niet aan en Jerwien viel haar ook niet aan, maar toch voelt ze zich enorm aangevallen. Het kan niet dat iedereen gek is behalve Esther.
Met Manon op de kamer was Amber niet schijnheilig, ze zei niks behalve dat ze benieuwd was naar de tv beelden waar Senna het over had.
Kijk er word sowieso veel ingeknipt dus context kan altijd verdraaid zijn, maar op basis van wat ik zag kon ik niet opmaken dat ze in de kamer met Manon schijnheilig was.Manon was de enige die impliceerde dat ze Emma niet geloofde. Ze zei ik geloof 100% Floris, maar Amber heeft voor zover ik zag niks gezegd dat impliceerde dat ze een kant koos, maargoed agree to disagree ;-)quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat je zegt over Esther jaar karakter klopt allemaal. Ik mag haar ook totaal niet. Maar objectief als ik ben, kan ik wel inzien hoe Amber dit allemaal veroorzaakt heeft.![]()
En dat op de kamer was wél schijnheilig. Ze zei dat ze thuis wel gaat zien in hoeverre Emma een liegbeest is, reeds implicerende dat ze dat is. Het doel van hun gesprek was negatief te roddelen over Emma. Leuk dat zij achteraf een nep verhaaltje vertelt aan Emma, maar dat verandert niks aan de zaak. Dat is nou de pure definitie van schijnheiligheid: aardig in je gezicht, vals achter je rug om, en achteraf een leuke smoes. Kennelijk werkt het, want jij gelooft in haar verhaal achteraf in plaats van wat je vooraf zelf met je eigen ogen hebt gezien. Tsja, wat maak je ervan. 🤷🏽♂️
Hij heeft dan ook nog nooit een ruzie gehad zoals deze.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je gedachten kunt lezen
Floris zit er al maanden en heeft tot nog toe hooguit een vlieg geslagen
Mastermind!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Memorex.. leuk. oud vergeten spelletje
[ afbeelding ]
Dan heb jij wel een hele foute invulling van wat er gebeurde. Dat ligt dus aan jou!quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Emma dacht FLoris wel even in te pakken nu Senna weg was
dat viel haar viezzz tegen
en dan gaan lieve dametjes vieze spelletjes spelen
Ik vind van wel. Hij is mega onzeker over zijn relatie met Senna. Dat blijkt uit alles. Kritiek op 'zijn meisje' kan hij absoluut niet verdragen. Ook niet van een meisje van 20. Hij flipte zowat de pan uit toen Emma enige kritiek op Senna durfde te uiten. De jongen heeft ook agressie issues, zoals we iedere keer zien als hij verliest en als iemand als Emma kritiek op hem of Senna heeft. Hij wilde haar wel aanvliegen. Serieus, een meisje van 20. De jongen is echt een tikkende tijdbom. Het is dat er camera's staan - wat Floris ook dondersgoed weet - want anders had hij volgens mij Emma aangevlogen. En om echt helemaal NIETS!!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris heeft helemaal geen verrot karakter, ik zie best wel een strijder in hem met gevolgen dat wel. Maar hij heeft best een mooie kant die emoties laat tonen en die gozer is oprecht smoor verliefd op Senna
Jij hebt echt een HEEL ERG FOUT beeld van wat er gebeurde. Helemaal NIETS lag aan Amber. Ben jij familie van Esther ofzo? Jezus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Amber een kutwijf zeg. Die hele ruzie lag aan haar en iedereen steunt haar zomaar. Ja, Esther was belerend, ja Esther haalt steeds de leeftijden erbij, ja Esther was de oorzaak van het akkefietje met Charissa. Maar in dezen heeft Esther volledig gelijk.
Amber is de schijnheilige kut die haar zogenaamd goed bedoelde advies arrogant en betweterig heeft geuit. Er is niks goedbedoelds aan betweterigheid of arrogantie of het niet accepteren van legitieme argumenten of het niet accepteren van een ander diens mening of het niet respecteren van de keuzes die ene ander over diens eigen lichaam maakt. Ughhh, gatverdamme. Vreselijk mens.
Ook met Emma en Manon op d e kamer was ze zo onwijs schijnheilig en achterbaks. Zogenaamd een lief poppetje. Nou, nee hoor. Ik trapte er bij Emma niet in, ik trapte er bij Manon niet in en ik trap er zeker bij amber niet in. Ik kan me hier serieus kwaad om maken, en dat om een tv programma.![]()
___
Floris heeft van zijn ouders nooit leren omgaan met zijn gevoelens: hij kan niet tegen zijn verlies, hij kan niet omgaan met teleurstellingen, hij huilt om het minste of geringste, hij kan zijn woede niet beheersen, hij kan zijn vreugde niet met fatsoen uiten.
Die ouders hebben hem al die jaren gepamperd ofzo? Ze hebben in de basis wel een heel lieve, vrolijke en respectvolle jongen opgevoed, maar dat vliegt allemaal de deur uit zodra zijn emoties erbij komen kijken. Man, man, man.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 03:47 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele foute invulling van wat er gebeurde. Dat ligt dus aan jou!
Pilletjes vergetenquote:Op donderdag 27 maart 2025 03:54 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een HEEL ERG FOUT beeld van wat er gebeurde. Helemaal NIETS lag aan Amber. Ben jij familie van Esther ofzo? Jezus.
Wat betreft Floris helemaal met je eens.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
___
Mwah, toen Jason en Senna woorden hadden stond ie ook als een soort bokito te steigeren tegenover Jasonquote:Op donderdag 27 maart 2025 02:29 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook nog nooit een ruzie gehad zoals deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |