abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217182181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:50 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Hoop dat de slangen laatste worden en amber en El Geil Floris naar huis sturen ..
Ik denk dat Amber en Floris eerder EL Che naar huis gaan sturen.
pi_217182247
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik geloof ook zeker dat alle deelnemers regelmatig naar de Febo moeten voor hun geestelijke controle , en dat ze daar ook gelijk meekrijgen om "Iets meer van zichzelf te laten zien" oftewel de latente acteurs los te laten in zelfgemaakt fitties.. ;)

Het werkt.. zie ook de kijkcijfers
Oh absoluut dat er begeleiding is maar ze kunnen mensen niet 100% sturen. De bewoners maken die fitties niet maar de FEBO creëert ze wel op sommige momenten. Ik blijf erbij dat het geen acteurs zijn, anders waren ze beter dan in een doorsnee soap. Ik vind het best fascinerend om het te zien. Zoals vanavond zie je met een uit de hand gelopen ruzie verschillend gedrag.
Vincent en Pres proberen te sussen, Robert zit achterover te genieten van het schouwspel, andere doen alsaf het niet boeit en zitten een bord pap naar binnen te lepelen (met gespitste oortjes) Het is soms best grappig allemaal.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217182311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef marsan het volgende:

[..]
Floris is gewoon helemaal de weg kwijt. Denkt dat hij mensen met een ton naar huis heeft gestuurd en dat hij er een beetje de macht heeft. Gewoon een knakker met een te groot ego.
Die kan het sowieso niet verkroppen dat hij waarschijnlijk een finale plek aan zijn neus voorbij ziet gaan. Hij heeft vaak het winnende bondje gehad en 3 keer gefaald, nu staan ze onderaan het houdt ook wel een keertje op.
Ik zie het gebeuren dat ze hem eruit stemmen als ze de kans krijgen met het excuus dat hij toch al heeft gewonnen met Senna 8-) Ga daar maar lekker naar toe dan. :W
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 25 maart 2025 @ 23:08:29 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217182343
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh absoluut dat er begeleiding is maar ze kunnen mensen niet 100% sturen. De bewoners maken die fitties niet maar de FEBO creëert ze wel op sommige momenten. Ik blijf erbij dat het geen acteurs zijn, anders waren ze beter dan in een doorsnee soap. Ik vind het best fascinerend om het te zien. Zoals vanavond zie je met een uit de hand gelopen ruzie verschillend gedrag.
Vincent en Pres proberen te sussen, Robert zit achterover te genieten van het schouwspel, andere doen alsaf het niet boeit en zitten een bord pap naar binnen te lepelen (met gespitste oortjes) Het is soms best grappig allemaal.
Ik bedoel natuurlijk niet dat ze echte beroepsacteurs zouden zijn, maar dat ze stuk voor stuk vroeg of laat laten vallen dat ze "iets van TV moeten maken" zoals we deelnemers al tientallen jaren horen zeggen in dit soort Show's
Het valt alleen op hoe lachwekkend beroerd en doorzichting het tegenwoordig toegaat ;)
pi_217182494
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik bedoel natuurlijk niet dat ze echte beroepsacteurs zouden zijn, maar dat ze stuk voor stuk vroeg of laat laten vallen dat ze "iets van TV moeten maken" zoals we deelnemers al tientallen jaren horen zeggen in dit soort Show's
Het valt alleen op hoe lachwekkend beroerd en doorzichting het tegenwoordig toegaat ;)
Het blijft een meningsverschil. Ik vind dat erg meevallen, een Pres zou je nooit drama zien maken zo is haar karakter niet, net zoals Radek.
pi_217182578
Oh wauw op fb zijn er heel veel mensen die zeggen dat Esther alles faked. Dat vind ik echt wel heftig en kan ik me absoluut niet voorstellen
pi_217182642
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wauw op fb zijn er heel veel mensen die zeggen dat Esther alles faked. Dat vind ik echt wel heftig en kan ik me absoluut niet voorstellen
Daar zitten ook niet de meest snuggere mensen.
pi_217182667
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar zitten ook niet de meest snuggere mensen.
Nee dat blijkt idd
Lees regelmatig omdat ik de domme en heftige discussies leuk vind, alleen dit gaat zelfs mij te ver
pi_217182718
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee dat blijkt idd
Lees regelmatig omdat ik de domme en heftige discussies leuk vind, alleen dit gaat zelfs mij te ver
Ja dat is best heftig ik lees soms ook in een bondgenoten fb groep. Ik durf daar niet eens te reageren omdat het gelinkt word aan mijn account _O- Maar het is om te janken dat sommige mensen zeggen dat ze faked.
pi_217182736
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is best heftig ik lees soms ook in een bondgenoten fb groep. Ik durf daar niet eens te reageren omdat het gelinkt word aan mijn account _O- Maar het is om te janken dat sommige mensen zeggen dat ze faked.
Ik ben ook van enkel lezen
Ook geen zin om een kudde over me heen te krijgen als ik iets zou schrijven wat sommigen niet aanstaan
pi_217182770
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben ook van enkel lezen
Ook geen zin om een kudde over me heen te krijgen als ik iets zou schrijven wat sommigen niet aanstaan
En dat is best lastig :Y
  woensdag 26 maart 2025 @ 00:04:21 #137
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217182787
Was het niet dat Senna jaloers werd op Emma die nog met Flo omging en daardoor de boel heeft aangewakkerd ... Senne krijgt alleeen de afleveringen te zien zoals wij .. daar moet je het mee doen en volgens mij viel dat gedrag van Emma jegens Flo wel mee ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_217182812
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:08 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Waarom zijn er dan mensen die ze uit elkaar willen halen of de boel willen sussen? Waarom worden zij geïnstrueerd om dat te doen? Weet Febo dan niet dat het plebs fitties wil zien?
pi_217182822
Ik vind eigenlijk dat Esther tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen en het programma moet verlaten. Is geen goede omgeving voor haar. Denk zelf dat ze ook erg jaloers is op die jonge meiden. (Dat komt niet alleen door haar maar ook door hoe de maatschappij om gaat met oudere vrouwen). Ik vind dat van Amber ook betweterig overkomen als je bijvoorbeeld verder amper contact hebt met iemand. Maar de kunst is om daarin gewoon een beetje mee te gaan en dan lekker je eigen ding weer gaan doen.
pi_217182828
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2025 00:04 schreef chufi het volgende:
Was het niet dat Senna jaloers werd op Emma die nog met Flo omging en daardoor de boel heeft aangewakkerd ... Senne krijgt alleeen de afleveringen te zien zoals wij .. daar moet je het mee doen en volgens mij viel dat gedrag van Emma jegens Flo wel mee ..
Ja klopt, Senna was constant aan het zeiken. Neemt niet weg dat Emma na het vertrek van Senna haar kans zag wat Floris betreft. Die wilde Floris dicht bij haar hebben. Misschien wel om een relatie te hebben met de broer van haar zwager. _O-
pi_217182833
Senna was in de loods toch al super jaloers... Floris hoefde maar de verkeerde kant op te niezen en zij ging los
pi_217182839
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2025 00:14 schreef Cosima het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Esther tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen en het programma moet verlaten. Is geen goede omgeving voor haar. Denk zelf dat ze ook erg jaloers is op die jonge meiden. (Dat komt niet alleen door haar maar ook door hoe de maatschappij om gaat met oudere vrouwen). Ik vind dat van Amber ook betweterig overkomen als je bijvoorbeeld verder amper contact hebt met iemand. Maar de kunst is om daarin gewoon een beetje mee te gaan en dan lekker je eigen ding weer gaan doen.
Huh? Hoe gaat de maatschappij om met oudere vrouwen dan? Die snap ik niet, wel als je met je leeftijd (52 he! :+ ) gaat schermen en zo denkt dat je het allemaal beter weet en je de deksel op je neus krijgt. En wat beschermen betreft, fuck it. Ze maken de keus allemaal zelf om mee te doen.
  woensdag 26 maart 2025 @ 00:23:32 #143
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217182842
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 00:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja klopt, Senna was constant aan het zeiken. Neemt niet weg dat Emma na het vertrek van Senna haar kans zag wat Floris betreft. Die wilde Floris dicht bij haar hebben. Misschien wel om een relatie te hebben met de broer van haar zwager. _O-
Dat was misschien in het begin, maar later viel dat toch allemaal wel mee ...
Musica Español
Come On
pi_217182845
Zo wel een spraakmakende uitzending dit topic is al weer bijna vol, nog even en we halen BB in :D
pi_217182846
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
Zo wel een spraakmakende uitzending dit topic is al weer bijna vol, nog even en we halen BB in :D
Er gebeurde ook heel erg veel vanvond en de afgelopen dagen
pi_217182855
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2025 00:23 schreef chufi het volgende:

[..]
Dat was misschien in het begin, maar later viel dat toch allemaal wel mee ...
Wat was in het begin? Emma lag al snel in Flo zijn nek en de move om hem in haar bondje te halen was ook niet helemaal toevallig. Pas toen ze merkte dat het kansloos was en hij iets te veel met Amber optrok begon ze wat valse trekjes te krijgen. We zien niet alles (helaas) maar Robert begon ook over jaloezie en die zit er 24 uur bij, kan geen toeval zijn.
pi_217182856
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 00:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Senna was in de loods toch al super jaloers... Floris hoefde maar de verkeerde kant op te niezen en zij ging los
Dat was walgelijk en tenenkrommend, maar wat Emma haar gedrag betreft had ze toch gelijk.
Zelfs Robert had haar door.
Ik zie nog die keer dat Floris bezoek kreeg en Emma van te voren al het verlegen meisje dat verkering met zijn broer zou krijgen speelde. Die ze notabene niet eens kende, maar wel de broer van...
En toen die gekwetste kop toen bleek dat haar zus hem inmiddels al aan de haak had geslagen _O-
pi_217182867
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 00:30 schreef Majoraan het volgende:

[..]
Dat was walgelijk en tenenkrommend, maar wat Emma haar gedrag betreft had ze toch gelijk.
Zelfs Robert had haar door.
Ik zie nog die keer dat Floris bezoek kreeg en Emma van te voren al het verlegen meisje dat verkering met zijn broer zou krijgen speelde. Die ze notabene niet eens kende, maar wel de broer van...
En toen die gekwetste kop toen bleek dat haar zus hem inmiddels al aan de haak had geslagen _O-
Lol ja, ik zie dat achteraf ook een poging om Flo jaloers te maken omdat ze had willen flirten met broer :D
Heerlijk dit topic _O_
  woensdag 26 maart 2025 @ 00:46:58 #149
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217182877
Ik zeg beiden eruit en dan komt het wel weer goed na een tijdje .. Maar Flo die elke maand maar zo fanatiek blijft strijden ... eens houdt het op lijkt me
Musica Español
Come On
pi_217182880
quote:
99s.gif Op woensdag 26 maart 2025 00:46 schreef chufi het volgende:
Ik zeg beiden eruit en dan komt het wel weer goed na een tijdje
Emma en Esther? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: