Amber heeft dr ogen goed de kost gegeven. Ff insschatten hoe de verhoudingen liggen. Nu gaat ze zich meer bemoeien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Amber weerde zich goed tijdens haar eerste echte optreden , ik zie nog mooie Cylussen met dat kindje
Ja wat missen we allemaalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:33 schreef StephanL het volgende:
Dit soort dagen vraagt om een livestream
Soms vraag ik af wat ze dan de hele dag gaan laten zien, als je de gemiddelde aflevering zien waar dan zogenaamd het beste van de 24 uur moet zitten..quote:
Ik had al gedacht dat die helemaal ging flippen. Kan niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:34 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Emma moet even een tik van Floris uitlokken.. heeft ie meteen een rooie kaart te pakken..
Allemaal nep, die fakefitties, je ziet ze elkaar gewoon aankijken.. wie pakt het op, wie stapt mee in die fittie, neejneej ik loop door, doe jij het maar, ik blijf hier zitten kijken en lachen hoe jij het doetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Zo gaat lekker daar. Wat een kleuters zeg. En dan maar roepen ik ben een vrouw van 52. 🤣
En dan die krokodillen trsnen in combi met die opgespoten lippen 🤣🤣quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal nep, die fakefitties, je ziet ze elkaar gewoon aankijken.. wie pakt het op, wie stapt mee in die fittie, neejneej ik loop door, doe jij het maar, ik blijf hier zitten kijken en lachen hoe jij het doet
Hou toch eens op met je nep. Dit kan je niet acteren als simpele zielen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal nep, die fakefitties, je ziet ze elkaar gewoon aankijken.. wie pakt het op, wie stapt mee in die fittie, neejneej ik loop door, doe jij het maar, ik blijf hier zitten kijken en lachen hoe jij het doet
Ik vond het ook een top show, ik gaf Esther nog een beetje voordeel van de twijfel maar wat een vervelende vrouw is dat zeg. En nadat de FEBO nog even dunnetjes de scene nog een keer lieten zien hoe het "krultang" gesprek ging begrijp ik wel dat Amber op haar pik is getrapt over wat Esther uit pure woede zei over haar. Ze kan domweg de waarheid niet aan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Topshow vanavond, 1 van de beste sinds afgelopen maanden: De Gouden Loods is back and better than before!
Clusterbom na clusterbom vanavond. Zo erg dat ze het dagelijkse spel maar even hebben uitgesteld want er was teveel reuring in de loods afgelopen woensdag en donderdag. Code ROOD in Lelijkstad! Over lee en lijk gesproken: HEKSther die de 'ik ben 52 kaart' en 'heb Chemo kuur gehad' kaart weer trok werd verbaal totaal weg geblazen door Robert en de rest van de late night talkshowsetting in darkmode, en dan ook nog eens weglopen uit een gesprek als je het niet kunt winnen...wat een kneus van een mens. Die trekt het niet lang meer, morgen gaan we verder met part 2, can't wait.
Floris maakt zich ook onsterfelijk belachelijk met zijn stampvoetende haatkleuter gedrag richting Emma. En dan ook nog eens punten laten liggen met die opdracht wat de kerst op de taart was, maar toen moest de ellende nog beginnen van deze aflevering. Zooo teamEmma in deze!Ze zij hem even goed de waarheid! Morgen weer verder want het blijft nog lang onrustig in de Gouden Loods....binnenkort ook op streams op een computer near you!
Die fitties zijn zó verschrikkelijk slecht inelkaar geflanst dat het werkelijk om te huilen is, en wie niet winnen kan gaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je nep. Dit kan je niet acteren als simpele zielen.
Het is ook maar 50 minuten ofzo, en sommige janken omdat ze medelijden willen hebben Emma b.v. en dat is imo idd nep. Maar niet omdat het acteerwerk is maar omdat ze het zielige meisje wil zijn en medestanders wil die haar kant kiezen. Esther doet het ook het zijn wel echte tranen maar die komen uit onmacht en woede (denk ik) niet uit verdriet en zo krijgen ze een schouder. Wat dat betreft heb je gelijk dat het niet oprecht is maar dat doen die jankers zelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die fitties zijn zó verschrikkelijk slecht inelkaar geflanst dat het werkelijk om te huilen is, en wie niet winnen kan gaat
ook idd gelijk huilen en zelfs dát doen ze afschuwelijk slecht
Als het enige doel is om medestanders aan te lokken kan ik het fakejanken nog snappen, omdat er geen enkele feedback is van buitenaf zoals bij BB, maar dat fenomeen wordt ineens de laatste tijd met voeten getreden door inmenging van famlleden waardoor één bepaalde deelnemer (Emma) voordeel kon halen en een valse emo-show kon starten.. Het nut van al die fitties opstarten blijft nog steeds vaag, tenzij er actief op gestuurd wordt door Achterquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook maar 50 minuten ofzo, en sommige janken omdat ze medelijden willen hebben Emma b.v. en dat is imo idd nep. Maar niet omdat het acteerwerk is maar omdat ze het zielige meisje wil zijn en medestanders wil die haar kant kiezen. Esther doet het ook het zijn wel echte tranen maar die komen uit onmacht en woede (denk ik) niet uit verdriet en zo krijgen ze een schouder. Wat dat betreft heb je gelijk dat het niet oprecht is maar dat doen die jankers zelf.
Je kan een groep willekeurige mensen geen complete acts laten uitvoeren
Dat ze Senna hebben toegelaten is zeker met een bepaalde bedoeling geweest en heeft het juiste resultaat opgeleverd. Dit programma is nog steeds prima bekeken en soms speelt de FEBO advocaat van de duivel. Daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het enige doel is om medestanders aan te lokken kan ik het fakejanken nog snappen, omdat er geen enkele feedback is van buitenaf zoals bij BB, maar dat fenomeen wordt ineens de laatste tijd met voeten getreden door inmenging van famlleden waardoor één bepaalde deelnemer (Emma) voordeel kon halen en een valse emo-show kon starten.. Het nut van al die fitties opstarten blijft nog steeds vaag, tenzij er actief op gestuurd wordt door Achter
Ik geloof ook zeker dat alle deelnemers regelmatig naar de Febo moeten voor hun geestelijke controle , en dat ze daar ook gelijk meekrijgen om "Iets meer van zichzelf te laten zien" oftewel de latente acteurs los te laten in zelfgemaakt fitties..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ze Senna hebben toegelaten is zeker met een bepaalde bedoeling geweest en heeft het juiste resultaat opgeleverd. Dit programma is nog steeds prima bekeken en soms speelt de FEBO advocaat van de duivel. Daar hou ik wel van
Ook bij een EJVJL kwam er elke week een psyh dus dat zal hier ook wel zo zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef Sjaak-V het volgende:
Volgens mij hebben deelnemers elke week een keer een gesprek met een psycholoog. Zo ging dit in Big Brother hoorde ik van een oud deelnemer
Emma zat flink te zuigen aan tafel, en die Fleuris ook. Emma kan hem inderdaad tot iets uitlokken wat hem een gele of zelfs rode kaart kan opleveren. Ik zou er voor gaan!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Het is echt een fittieweek aan het worden.
Esther: dit is peanuts!
30 seconden later:![]()
![]()
(
)
Ik vraag mij af of ze de cyclus af gaat maken en niet vroegtijdig vertrekt, want er zullen vast nog meer fitties komen waar zij bij is betrokken..
Floris is gewoon heel eng deze aflevering met zijn gedrag.![]()
Vooral dat laatste stuk, waarom ga je dicht bij Emma aan tafel ziiten als je haar niet kan uitstaan, vervolgens naar haar staren alsof je haar om wilt leggen, om tot slot een opmerking te maken en het te laten escaleren met bokito gedrag.
Floris is gewoon helemaal de weg kwijt. Denkt dat hij mensen met een ton naar huis heeft gestuurd en dat hij er een beetje de macht heeft. Gewoon een knakker met een te groot ego.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:41 schreef Sjaak-V het volgende:
Blijft gekke situatie voor Jente en Pieter die staan er tussenin. Floris had hier beter gewoon boven kunnen staan, maar ik begrijp hem wel aangezien ze echt slecht over Senna praat. Senna andersom ook, maar het klopt wel wat Senna allemaal heeft gezegd.Emma is geen goeie vriend tegenover Floris en ook geen goeie vriendin tegenover Senna.
Hoop dat de slangen laatste worden en amber en El Geil Floris naar huis sturen ..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Floris is gewoon helemaal de weg kwijt. Denkt dat hij mensen met een ton naar huis heeft gestuurd en dat hij er een beetje de macht heeft. Gewoon een knakker met een te groot ego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |