idd je kunt vinden van haar wat je wil maar dit was een beetje tequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ja.. 5 tegen 1 is ook wel lafjes
[ afbeelding ]
Het was cynischquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat ze nog maar 10 x heeft gezegd 52
ze begon met wil je met me pratenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dat ga ik nog wel terugkijken, het zag er iets teveel uit georganiseerde EsterBashing
Dan moet ze er niet mee instemmen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
idd je kunt vinden van haar wat je wil maar dit was een beetje te
ik snap werkelijk niet waarom niemand Charissa kiestquote:
Ze zegt constant 52 maar volgens mij probeert ze 22 te lijken en is er ergens wat mis gegaan want sorry hoor maar geen gezicht die verbouwing.quote:
Ook raar inderdaad, voor een tweegesprek een tribunaal uitnodigenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze begon met wil je met me praten
en noemde toen op wie er bij zouden zitten
Ester had gewoon kunnen zeggenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook raar inderdaad, voor een tweegesprek een tribunaal uitnodigen
Nou ja, Publiek schijnt essentieel te zijn bij fittiesquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ester had gewoon kunnen zeggen
nee dank u
Ik ga ondanks mijn ergernissen het even voor haar opnemenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ester had gewoon kunnen zeggen
nee dank u
ik denk dat Ester verwacht elke keer dat anderen haar wel zullen steunenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, Publiek schijnt essentieel te zijn bij fitties
Als ze aangeeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga ondanks mijn ergernissen het even voor haar opnemen
Het maakt niet uit of ze ja of nee zou zeggen
Of die groep in haar gezicht en anders achter haar rug. En door het weglopen beiden
Ze had geen goede optie
(Wat doe ik vies hypocriet en genuanceerd nu. Ben me ervan bewust)
Die troefkaart komt altijd als laatste, ik gok na de pauzequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Ester verwacht elke keer dat anderen haar wel zullen steunen
want ja
52
rotziekte
etc
Hij was dik aan het oefenen met goede tips van Che.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Jer is al kaartenhuisje aan het stapelen.. nog voordat de uitdaging begon
Hij gaat tegen Emma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |