Dat heb ik gezien idd, met overlappende kaarten, maar dan moet die basis er wel al staanquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was dik aan het oefenen met goede tips van Che.
en die ligt nu weer omquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien idd, met overlappende kaarten, maar dan moet die basis er wel al staan
Trap jij er maar lekker in.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:54 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Blijft toch altijd apart hoe wij mensen gebeurtenissen zo anders kunnen zien,amber wilde mijns inziens alleen maar esther erop attenderen dat wanneer je haar geverfd is je voorzichtig moet zijn met je haar te verwarmen i.v.m. verkleuringen.
Esther reageerde daar enorm heftig op en ik kan met de beste wil van de wereld niet zien hoe dat negatief valt uit te leggen wat ambers woorden betreft.
Vind Esther een enorm negatief mens met een hele negatieve levenshouding.
Esther is gewoon gestoord en ze maakt alles negatief en heeft constant denigrerende opmerkingen. Ze kan niks hebben. Los van Amber John viel haar ook niet aan en Jerwien viel haar ook niet aan, maar toch voelt ze zich enorm aangevallen. Het kan niet dat iedereen gek is behalve Esther.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
Net de aflevering van gisteren gekeken, dus nog even daarover.
Wat is Amber een kutwijf zeg. Die hele ruzie lag aan haar en iedereen steunt haar zomaar. Ja, Esther was belerend, ja Esther haalt steeds de leeftijden erbij, ja Esther was de oorzaak van het akkefietje met Charissa. Maar in dezen heeft Esther volledig gelijk.
Amber is de schijnheilige kut die haar zogenaamd goed bedoelde advies arrogant en betweterig heeft geuit. Er is niks goedbedoelds aan betweterigheid of arrogantie of het niet accepteren van legitieme argumenten of het niet accepteren van een ander diens mening of het niet respecteren van de keuzes die ene ander over diens eigen lichaam maakt. Ughhh, gatverdamme. Vreselijk mens.
Ook met Emma en Manon op d e kamer was ze zo onwijs schijnheilig en achterbaks. Zogenaamd een lief poppetje. Nou, nee hoor. Ik trapte er bij Emma niet in, ik trapte er bij Manon niet in en ik trap er zeker bij amber niet in. Ik kan me hier serieus kwaad om maken, en dat om een tv programma.![]()
___
Floris heeft van zijn ouders nooit leren omgaan met zijn gevoelens: hij kan niet tegen zijn verlies, hij kan niet omgaan met teleurstellingen, hij huilt om het minste of geringste, hij kan zijn woede niet beheersen, hij kan zijn vreugde niet met fatsoen uiten.
Die ouders hebben hem al die jaren gepamperd ofzo? Ze hebben in de basis wel een heel lieve, vrolijke en respectvolle jongen opgevoed, maar dat vliegt allemaal de deur uit zodra zijn emoties erbij komen kijken. Man, man, man.
Nou, zo maar beginnen aan de aflevering van vanavond.
En ohja, niet chic van de groep om massaal Esther aan te vallen.
Wat je zegt over Esther jaar karakter klopt allemaal. Ik mag haar ook totaal niet. Maar objectief als ik ben, kan ik wel inzien hoe Amber dit allemaal veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:50 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Esther is gewoon gestoord en ze maakt alles negatief en heeft constant denigrerende opmerkingen. Ze kan niks hebben. Los van Amber John viel haar ook niet aan en Jerwien viel haar ook niet aan, maar toch voelt ze zich enorm aangevallen. Het kan niet dat iedereen gek is behalve Esther.
Met Manon op de kamer was Amber niet schijnheilig, ze zei niks behalve dat ze benieuwd was naar de tv beelden waar Senna het over had.
Kijk er word sowieso veel ingeknipt dus context kan altijd verdraaid zijn, maar op basis van wat ik zag kon ik niet opmaken dat ze in de kamer met Manon schijnheilig was.Manon was de enige die impliceerde dat ze Emma niet geloofde. Ze zei ik geloof 100% Floris, maar Amber heeft voor zover ik zag niks gezegd dat impliceerde dat ze een kant koos, maargoed agree to disagree ;-)quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat je zegt over Esther jaar karakter klopt allemaal. Ik mag haar ook totaal niet. Maar objectief als ik ben, kan ik wel inzien hoe Amber dit allemaal veroorzaakt heeft.![]()
En dat op de kamer was wél schijnheilig. Ze zei dat ze thuis wel gaat zien in hoeverre Emma een liegbeest is, reeds implicerende dat ze dat is. Het doel van hun gesprek was negatief te roddelen over Emma. Leuk dat zij achteraf een nep verhaaltje vertelt aan Emma, maar dat verandert niks aan de zaak. Dat is nou de pure definitie van schijnheiligheid: aardig in je gezicht, vals achter je rug om, en achteraf een leuke smoes. Kennelijk werkt het, want jij gelooft in haar verhaal achteraf in plaats van wat je vooraf zelf met je eigen ogen hebt gezien. Tsja, wat maak je ervan. 🤷🏽♂️
Hij heeft dan ook nog nooit een ruzie gehad zoals deze.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je gedachten kunt lezen
Floris zit er al maanden en heeft tot nog toe hooguit een vlieg geslagen
Mastermind!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Memorex.. leuk. oud vergeten spelletje
[ afbeelding ]
Dan heb jij wel een hele foute invulling van wat er gebeurde. Dat ligt dus aan jou!quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Emma dacht FLoris wel even in te pakken nu Senna weg was
dat viel haar viezzz tegen
en dan gaan lieve dametjes vieze spelletjes spelen
Ik vind van wel. Hij is mega onzeker over zijn relatie met Senna. Dat blijkt uit alles. Kritiek op 'zijn meisje' kan hij absoluut niet verdragen. Ook niet van een meisje van 20. Hij flipte zowat de pan uit toen Emma enige kritiek op Senna durfde te uiten. De jongen heeft ook agressie issues, zoals we iedere keer zien als hij verliest en als iemand als Emma kritiek op hem of Senna heeft. Hij wilde haar wel aanvliegen. Serieus, een meisje van 20. De jongen is echt een tikkende tijdbom. Het is dat er camera's staan - wat Floris ook dondersgoed weet - want anders had hij volgens mij Emma aangevlogen. En om echt helemaal NIETS!!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Floris heeft helemaal geen verrot karakter, ik zie best wel een strijder in hem met gevolgen dat wel. Maar hij heeft best een mooie kant die emoties laat tonen en die gozer is oprecht smoor verliefd op Senna
Jij hebt echt een HEEL ERG FOUT beeld van wat er gebeurde. Helemaal NIETS lag aan Amber. Ben jij familie van Esther ofzo? Jezus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Amber een kutwijf zeg. Die hele ruzie lag aan haar en iedereen steunt haar zomaar. Ja, Esther was belerend, ja Esther haalt steeds de leeftijden erbij, ja Esther was de oorzaak van het akkefietje met Charissa. Maar in dezen heeft Esther volledig gelijk.
Amber is de schijnheilige kut die haar zogenaamd goed bedoelde advies arrogant en betweterig heeft geuit. Er is niks goedbedoelds aan betweterigheid of arrogantie of het niet accepteren van legitieme argumenten of het niet accepteren van een ander diens mening of het niet respecteren van de keuzes die ene ander over diens eigen lichaam maakt. Ughhh, gatverdamme. Vreselijk mens.
Ook met Emma en Manon op d e kamer was ze zo onwijs schijnheilig en achterbaks. Zogenaamd een lief poppetje. Nou, nee hoor. Ik trapte er bij Emma niet in, ik trapte er bij Manon niet in en ik trap er zeker bij amber niet in. Ik kan me hier serieus kwaad om maken, en dat om een tv programma.![]()
___
Floris heeft van zijn ouders nooit leren omgaan met zijn gevoelens: hij kan niet tegen zijn verlies, hij kan niet omgaan met teleurstellingen, hij huilt om het minste of geringste, hij kan zijn woede niet beheersen, hij kan zijn vreugde niet met fatsoen uiten.
Die ouders hebben hem al die jaren gepamperd ofzo? Ze hebben in de basis wel een heel lieve, vrolijke en respectvolle jongen opgevoed, maar dat vliegt allemaal de deur uit zodra zijn emoties erbij komen kijken. Man, man, man.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 03:47 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een hele foute invulling van wat er gebeurde. Dat ligt dus aan jou!
Pilletjes vergetenquote:Op donderdag 27 maart 2025 03:54 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een HEEL ERG FOUT beeld van wat er gebeurde. Helemaal NIETS lag aan Amber. Ben jij familie van Esther ofzo? Jezus.
Wat betreft Floris helemaal met je eens.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef Cirilico het volgende:
___
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |