Bij Robert en Floris heb ik het gevoel dat ze elk spel pakken en anderen de kans niet gunnenquote:
Ze hebben door dat Rober een blaaskaak is met grotere bek dan kennis , die kan je makkelijk hebbenquote:
Niemand wilde het doen, weinig keus. Achteraf konden ze het beterquote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben door dat Rober een blaaskaak is met grotere bek dan kennis , die kan je makkelijk hebben
Floris wel. Robert moest nu wel, want Boy zegt een slecht geheugen te hebben, manon durft niet en Emma zit effe niet lekker in haar vel.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij Robert en Floris heb ik het gevoel dat ze elk spel pakken en anderen de kans niet gunnen
Terwijl ze niet perse altijd beter zijn
ja zag er ook echt uit als mazzelquote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
En allemaal mazzel bij de andere groep aldus Robert.
Heb het idee dat Ester er alleen maar zit vanwege haar verhaalquote:Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Weer een FaalFittie aan te komen tussen OuweZiekeEstertje en PoppetjeAmber.. gedoemd te mislukken nog voodat die start
Dat lijkt wel dudelijk, zoekt een beetje wanhopig naar aandacht en gaat een jong meiske "aanpakken" lafkutquote:Op maandag 24 maart 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ester er alleen maar zit vanwege haar verhaal
Je hebt een puntquote:Op maandag 24 maart 2025 19:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris wel. Robert moest nu wel, want Boy zegt een slecht geheugen te hebben, manon durft niet en Emma zit effe niet lekker in haar vel.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
pfff die Ester
wat een vermoeiend mens
niet doenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
En voel me schuldig door mijn ergernissen
Heb je al het aantal chemo woordjes geteld?quote:Op maandag 24 maart 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet doen
Ester is een vrouw die naar mijn mening met alles haar ziekte erbij trekt
dan kun je dus nooit wat tegen iemand zeggen
nouquote:Op maandag 24 maart 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je al het aantal chemo woordjes geteld?
Dat maakt ook dat ik het irritant vind. Ik voel me een schoft omdat ik ervan ga zuchtenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet doen
Ester is een vrouw die naar mijn mening met alles haar ziekte erbij trekt
dan kun je dus nooit wat tegen iemand zeggen
Ze heeft wel een beetje gelijk, als je de mazzel hebt om je haar te behouden doet chemo wel degelijk wat met je haar. Ze legde dat uit.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
tis natuurlijk heel verdrietig
dat ze alles heeft moeten ondergaan en er eigenlijk geen weg meer is voor haar
maar om alles terug te brengen tot je ziekte poeh
Inderdaad. Maar als men er dan wel rekening mee houdt mogen ze haar weer niet behandelen alsof ze ziek is.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
tis natuurlijk heel verdrietig
dat ze alles heeft moeten ondergaan en er eigenlijk geen weg meer is voor haar
maar om alles terug te brengen tot je ziekte poeh
Zie dat toch wat anders ze gebruikt dure producten en Amber begon daarover te miepen tegen anderen. Terwijl Esther uitleg gaf.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar als men er dan wel rekening mee houdt mogen ze haar weer niet behandelen alsof ze ziek is.
Sorry hoor, maar dan zelf ook snavel toe
Het is erg zat zoals het is, maar op deze manier maakt ze het ook lastiger voor anderen om er mee om te gaan.
Zelfde met Floris weer. Ja jijquote:Op maandag 24 maart 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Bondje Robert kiezen hem zelf uit, ze hebben allemaal schijt om het te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |