Ja... ik vind hem niet super sympathiekquote:Op maandag 24 maart 2025 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Loop lekker zelf de poort tuin joh, ze hebben al veel te lang met jou moeten zitten daar.
Ach... jong en je wilt wat oidquote:Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
de hele tijd dat geaai
en geplak van manon en Yerwien
vind het wat onfatsoenlijk om de godganse dag aan elkaar te zitten fruttenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... jong en je wilt wat oid
Ik ben er ook niet vanquote:Op maandag 24 maart 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het wat onfatsoenlijk om de godganse dag aan elkaar te zitten frutten
Er wordt al een AaiDraaiboek samengesteld met de verschilllende technieken die Yer toepastquote:Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
de hele tijd dat geaai
en geplak van manon en Yerwien
Ik moest daarom grinnikenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er wordt al een AaiDraaiboek samengesteld met de verschilllende technieken die Yer toepast
[ afbeelding ]
Ja idd!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
Met foto's is het best lastiger dan random plaatjes
Bij Robert en Floris heb ik het gevoel dat ze elk spel pakken en anderen de kans niet gunnenquote:
Ze hebben door dat Rober een blaaskaak is met grotere bek dan kennis , die kan je makkelijk hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |