abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217134132
Denk dat Floris gelijk heeft Emma is jaloers op Senna
pi_217134137
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:28 schreef chufi het volgende:
Senna is ook gewoon jaloers en stookt nog ff van buiten af gebaseerd op tv beelden ...
En terecht. :)
Hotapnyc
pi_217134166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
wel me, ik begrijp het niet
Emma had nooit een kans om de finale te spelen als ze met Senna en Floris in één bondje zit. Maar dat had ze zelf ook wel kunnen bedenken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:32:52 #204
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217134168
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:

[..]
En terecht. :)
Na dr vertrek waren Emma en Flo redelijk close ... maar wie daar schuld aan was ?!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:33:56 #205
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217134184
De Kliphangert. Het Dooie Amberpoppetje krijgt eindelijk haar beurt.. van OuweZiekeEstert, het poppetje let teveel op de Ouwe Zeikkut, lijkt me niet vreemd ;)

pi_217134191
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:32 schreef chufi het volgende:

[..]
Na dr vertrek waren Emma en Flo redelijk close ... maar wie daar schuld aan was ?!
Emma is een naar mens. Alles ligt aan haar. Ze liegt en liegt en liegt.
Hotapnyc
  vrijdag 21 maart 2025 @ 20:38:04 #207
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217134258
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Emma is een naar mens. Alles ligt aan haar. Ze liegt en liegt en liegt.
Als dr zus nog met zn broertje is dan zal die met dr moeten leren dealen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_217134487
Emma is supergevoelig, maar kan niet tegen kritiek wat voor veel jonge meiden geldt, ook onzeker ect.

Misschien leert ze daar nog wat.

Senna kwam alleen maar ff een bommetje droppen, dus dat was tv maken.
pi_217134531
Wat een meangirl show vandaag. Senna dropt even een bommetje. Dit ettert maandag dus nog wel even door. FEBO is trots op RLS talentje Senna en bedankt haar voor de medewerking. Esther vind weer iets niet deugen. Wat een zuur mens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217135961
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert. Het Dooie Amberpoppetje krijgt eindelijk haar beurt.. van OuweZiekeEstert, het poppetje let teveel op de Ouwe Zeikkut, lijkt me niet vreemd ;)

[ afbeelding ]
Team Amber *O* Die Esther heeft altijd wel wat te zeuren.
All those angels with their wings glued on.
pi_217135993
quote:
Ik snap dit soort wenkbrauwen nooit bij vrouwen :X
Ze zei dat Charissa eruit zag als de plaaggeest, maar dan is zij de horrorgeest ;(
All those angels with their wings glued on.
pi_217136578
De uitzending van maandag gaat sowieso episch worden!
pi_217136931
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:38 schreef chufi het volgende:

[..]
Als dr zus nog met zn broertje is dan zal die met dr moeten leren dealen
Als die nog met elkaar hebben is dit nu wel een bizar gekke ongemakkelijke situatie _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjaak-V op 22-03-2025 00:05:10 ( :D) ]
pi_217137028
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Emma is supergevoelig, maar kan niet tegen kritiek wat voor veel jonge meiden geldt, ook onzeker ect.

Misschien leert ze daar nog wat.

Senna kwam alleen maar ff een bommetje droppen, dus dat was tv maken.
Supergevoelig me reet. En dat leeftijd gedoe is ook onzin, ze zijn allemaal volwassen of je nou 21 of 52 bent. Je weet ondertussen wel hoe je moet gedragen en dat is ver te zoeken bij de meeste. Prima kijkvoer :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 22 maart 2025 @ 00:55:15 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217137256
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 00:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Supergevoelig me reet. En dat leeftijd gedoe is ook onzin, ze zijn allemaal volwassen of je nou 21 of 52 bent. Je weet ondertussen wel hoe je moet gedragen en dat is ver te zoeken bij de meeste. Prima kijkvoer :P
tweelingzus hebben we het over .. eeneiige zelfs
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 22 maart 2025 @ 01:13:54 #216
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217137327
Nu kijkend.
Floor jankt weer eens.
pi_217137436
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
pi_217137603
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
Massale haat? Die zie ik niet hoor.

Ik kan zelf ook niet goed herinneren dat Emma erg zat te stoken en dat tshirt verhaal rond bazuinde. Maar los van dat is het wel echt een secreet, ze roddelt intens veel, liegt daar vervolgens over alsof het gedrukt staat en ze komt altijd zo fel uit de hoek met opmerkingen als "ben je achterlijk ofzo?" , etc.. ook tegen Charissa doet ze soms erg neerbuigend. Een erg plezierig persoon is het niet. Maar goed, met 20 jaar zijn de hersenen nog niet volgroeit dus heel raar is het allemaal niet. Het is alleen niet zo handig om dan aan een reality programma mee te doen.
pi_217137617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Lol wat is de "echte benaming" volgens jou dan? Kut zeker.

Iedereen mag altijd bellen. Als je betaald. Is geen gunst van de febo. Zijn bondje gunde het hem. Daarnaast is het ook gewoon heerlijke tv trouwens, een Senna die terug komt en alle juice van tv deelt. Geniet er gewoon een keer van ipv dat gezeik over Febo en voortrekkerij blabla.
pi_217139397
Ook dat bepaal ik zelf wel aangezien het mijn mening is. En door. En verder ben je maar aan het trollen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217139908
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Team Amber *O* Die Esther heeft altijd wel wat te zeuren.
Er zit ook gewoon niks aardigs aan die vrouw. Ze laat het in elke geval niet zien.
Amber lijkt zich in die cliffhanger niet zo uit de tent te laten lokken als Charissa, maar we gaan het zien :)

En Senna en Floris.. Moe word ik van dat verhaallijntje.
Hoogste tijd voor Floris, maar dat roep ik al maanden.... :O
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217140048
Floris gaat op 1 april naar huis🤣
  zaterdag 22 maart 2025 @ 12:23:58 #223
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217141612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 10:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Floris gaat op 1 april naar huis🤣
2026? ;)
pi_217141674
Denk 2027
pi_217145332
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
Aldus een account van twee dagen oud. 😛
Hotapnyc
pi_217146457
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:43 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Aldus een account van twee dagen oud. 😛
Mag je dan niet meepraten dan????
pi_217147424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef Bazart het volgende:

[..]
Mag je dan niet meepraten dan????
Je hebt de implicatie van mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd.
Hotapnyc
pi_217148796
Geen goede reactie dus. Typerend voor fok gebruikers/losers. Jullie doen jullie reputatie eer aan!

Meisjes van 20 kapot maken en als het even kan nog jonger. Dat is fok 2025. Wees er trots op!\

Jullie weten nu vast wel wie de echte losers zijn. Toch? LOL
pi_217148798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 03:00 schreef Cosima het volgende:

[..]
Massale haat? Die zie ik niet hoor.

Ik kan zelf ook niet goed herinneren dat Emma erg zat te stoken en dat tshirt verhaal rond bazuinde. Maar los van dat is het wel echt een secreet, ze roddelt intens veel, liegt daar vervolgens over alsof het gedrukt staat en ze komt altijd zo fel uit de hoek met opmerkingen als "ben je achterlijk ofzo?" , etc.. ook tegen Charissa doet ze soms erg neerbuigend. Een erg plezierig persoon is het niet. Maar goed, met 20 jaar zijn de hersenen nog niet volgroeit dus heel raar is het allemaal niet. Het is alleen niet zo handig om dan aan een reality programma mee te doen.
Vooral niet omdat er dan volwassen mensen die er plezier uit halen om zo iemand online helemaal kapot te schrijven. Maar die personen zijn vast vol van zichzelf op hun eenzame zolderkamertje. Zoals altijd!
pi_217152319
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:43 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Aldus een account van twee dagen oud. 😛
Waarschijnlijk familie of vriend.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 23 maart 2025 @ 14:49:06 #231
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217154339
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 11:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk familie of vriend.
Die mag ook commentaar leveren ;)
pi_217154434
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 05:23 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
Vooral niet omdat er dan volwassen mensen die er plezier uit halen om zo iemand online helemaal kapot te schrijven. Maar die personen zijn vast vol van zichzelf op hun eenzame zolderkamertje. Zoals altijd!
Ik heb persoonlijk niks tegen Emma. En blijf volgens mij redelijk netjes naar de personen in mijn allergie

Ik denk overigens dat niemand het doel heeft km iemand te kapot te maken

Het is het risico van meedoen aan een RLS. Leuk is het niet. Alleen iedereen heeft een ongenuanceerde mening. Het is wat het is.
Dit wordt ook gevoed door bijvoorbeeld de FEBO in hun keuzes met wat uit te zenden. Wederom een risico. Je weet dat je karakter uitvergroot in beeld komt. En daarbij maakt leeftijd niet uit.

Niet leuk voor in dit geval Emma. Niet leuk voor in dit geval haar omgeving. Alleen tja... zo is de maatschappij momenteel

Daarnaast heb ik het idee dat bijvoorbeeld een Floris en Eshter en Charissa veel harder aangepakt worden in de sociale media. Alleen daar hoor ik je niet over?

Het is helaas de prijs bij die ton.
pi_217154643
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die mag ook commentaar leveren ;)
Niet echt objectief alleen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217161704
De regie bepaalt wat uitgezonden wordt.
De montage licht heel vaak suggestief fragmenten van een gebeuren uit. En maakt ze groot.

Daarnaast worden scčnes van verschillende tijdstippen zodanig in elkaar gemonteerd, dat karaktermoord onvermijdelijk is.

Wij zien dit en nemen voor waar aan.

Willens en wetens wordt gemonteerd op sensatie, ten koste van deelnemers.
pi_217161806
Ik denk altijd, wat je niet zegt of niet doet kan niet uitgezonden worden.

Behalve de andere irritante dingen van kindje Emma, is dat ze te pas en onpas verongelijkt zegt dat ze al 2x (uit empathisch zichzelf wegcijferende goedheid) de finale weggaf aan een ander.
Waar slaat dat op, dacht ze echt dat zij in haar eerste of tweede maand al finalist had kunnen zijn, zonder inspanning, puur meeliftend op het succes van anderen. Inlikken bij Floris hielp niet en dan ging haar zus er ook nog vandoor met de broer van Floris. Maar ze heeft dus empathisch als ze is, 2 x de finale gewoon weggegeven _O-
pi_217161840
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 02:03 schreef Majoraan het volgende:
Ik denk altijd, wat je niet zegt of niet doet kan niet uitgezonden worden.

Behalve de andere irritante dingen van kindje Emma, is dat ze te pas en onpas verongelijkt zegt dat ze al 2x (uit empathisch zichzelf wegcijferende goedheid) de finale weggaf aan een ander.
Waar slaat dat op, dacht ze echt dat zij in haar eerste of tweede maand al finalist had kunnen zijn, zonder inspanning, puur meeliftend op het succes van anderen. Inlikken bij Floris hielp niet en dan ging haar zus er ook nog vandoor met de broer van Floris. Maar ze heeft dus empathisch als ze is, 2 x de finale gewoon weggegeven _O-
Ja, Emma is 20 klopt. Ze is nog een beetje een kind. De anderen zijn ouder en zouden erboven moeten staan. Emma werd duidelijk onterecht door Senna en familie neergezet als stoker. Wat ik heel anders zag. Emma meldde wat ze zag tussen Floris en Amber en maakte zich - terecht - zorgen. Die twee werden wel heel close. Om dat nou neer te zetten als stoken is idioot. Ik zag dat Emma zich bezorgd maakte over haar vriendin Senna. Maar dat wordt dus totaal verkeerd uitgelegd. En dat Floris daarom als een wilde tekeer gaat tegen Emma is ook waanzin.

Maar ja, hier op fok is al besloten dat we massaal Emma haten. Dus ik ga met deze post niets veranderen ben ik bang. Zo gaat dat hier.
pi_217161841
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 15:31 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Niet echt objectief alleen.
En gelukkig zijn de meningen van mensen als jij wel objectief. LOL.
  maandag 24 maart 2025 @ 10:55:00 #238
3542 Gia
User under construction
pi_217163807
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 22:26 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ik snap dit soort wenkbrauwen nooit bij vrouwen :X
Ze zei dat Charissa eruit zag als de plaaggeest, maar dan is zij de horrorgeest ;(
Misschien heeft ze vanwege chemo geen wenkbrauwen meer. Misschien draagt ze ook wel een pruik. Weten wij veel.
pi_217163823
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2025 04:30 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
En gelukkig zijn de meningen van mensen als jij wel objectief. LOL.
Altijd, want ik ben een doorsnee kijker met geen enkele band met 1 van de deelnemers daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217163833
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 509.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 24 maart 2025 @ 10:58:16 #241
3542 Gia
User under construction
pi_217163835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
Kan best dat het niet haar intentie was om te stoken, maar het heeft wel dat effect. Het brengt mensen als Robert ook op ideeën, als je onder de aandacht brengt dat Floris en Amber wel heel veel samen zijn.
pi_217165491
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 04:29 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
Ja, Emma is 20 klopt. Ze is nog een beetje een kind. De anderen zijn ouder en zouden erboven moeten staan. Emma werd duidelijk onterecht door Senna en familie neergezet als stoker. Wat ik heel anders zag. Emma meldde wat ze zag tussen Floris en Amber en maakte zich - terecht - zorgen. Die twee werden wel heel close. Om dat nou neer te zetten als stoken is idioot. Ik zag dat Emma zich bezorgd maakte over haar vriendin Senna. Maar dat wordt dus totaal verkeerd uitgelegd. En dat Floris daarom als een wilde tekeer gaat tegen Emma is ook waanzin.

Maar ja, hier op fok is al besloten dat we massaal Emma haten. Dus ik ga met deze post niets veranderen ben ik bang. Zo gaat dat hier.
Dat stoken zit blijkbaar in de familie :D Heb je gezien hoe close Emma en Floris waren? Kriebelen in de nek terwijl hij nog half slaapt, voetmassage. Als dat niks voorstelde wat Emma beweert dan stelt dat met Amber al helemaal niks voor. Een beetje samen schilderen en t-shirtje aantrekken _O-
  maandag 24 maart 2025 @ 14:51:38 #243
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217165615
Jammer dat er maar 1 speler is waarbij het thuisfront een actieve rol meespeelt , daar zouden er meer van moeten zijn, ergens bij de 14 resterende spelers moet toch wat meer te halen zijn voordat de boel doodbloed ;)
  maandag 24 maart 2025 @ 15:10:49 #244
3542 Gia
User under construction
pi_217165786
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 14:29 schreef Was-beer het volgende:

[..]
Dat stoken zit blijkbaar in de familie :D Heb je gezien hoe close Emma en Floris waren? Kriebelen in de nek terwijl hij nog half slaapt, voetmassage. Als dat niks voorstelde wat Emma beweert dan stelt dat met Amber al helemaal niks voor. Een beetje samen schilderen en t-shirtje aantrekken _O-
Emma wilde graag close zijn met Floris. Toen dat de eerste cyclus na Senna's vertrek al fout liep, is ze bozig geworden en wilde ze niets meer met Floris samen doen. Maar ze trekt het niet als anderen, zoals Precious en Amber wel close zijn met Floris. Precious heeft het nota bene over 'bedscenes met Floris' gehad! En tja, daar vindt Emma wat van en dat zegt ze. Anderen haken daar dan handig op in, wat geleid heeft tot het stookgedrag van o.a. Robert. Kan me goed voorstellen dat dit op Senna is overgekomen als een voorzetje tot het stoken.
  maandag 24 maart 2025 @ 15:11:56 #245
3542 Gia
User under construction
pi_217165795
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 11:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk familie of vriend.
Tweelingzus? Die schijnt ook op de socials flink bezig te zijn.
pi_217165873
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 10:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Misschien heeft ze vanwege chemo geen wenkbrauwen meer. Misschien draagt ze ook wel een pruik. Weten wij veel.
Er zijn overigens zat mensen zonder chemo die dit ook laten doen. Daarom snap ik je reactie niet helemaal. Het ging mij niet om het niet hebben van wenkbrauwen, maar de manier waarop ze zijn getekend. Persoonlijk vind ik dit heel lelijk bij Esther.
All those angels with their wings glued on.
  maandag 24 maart 2025 @ 15:56:37 #247
3542 Gia
User under construction
pi_217166141
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2025 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Er zijn overigens zat mensen zonder chemo die dit ook laten doen. Daarom snap ik je reactie niet helemaal. Het ging mij niet om het niet hebben van wenkbrauwen, maar de manier waarop ze zijn getekend. Persoonlijk vind ik dit heel lelijk bij Esther.
Dat ben ik met je eens. Ik weet dat er vrouwen zijn die bewust hun wenkbrauwen afscheren, en dan op tekenen, maar ik wil er alleen op wijzen dat het bij Esther ook vanwege chemo kan zijn.
Het is echt lelijk, dat wel, maar ook die lippen en andere zaken die ze op of glad heeft laten spuiten. Zo onnatuurlijk. Ze ziet er zo echt niet jonger uit of zo.

Overigens vind ik die duckface lippen ook bij Senna echt lelijk. Senna is best een mooie meid, die heeft dit niet nodig.
pi_217166184
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 15:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Tweelingzus? Die schijnt ook op de socials flink bezig te zijn.
The Karen's are real indeed.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217168493
Loop lekker zelf de poort uit joh, ze hebben al veel te lang met jou moeten zitten daar.
pi_217168497
arme arme Emma :')
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217168504
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:36 schreef Chanel5 het volgende:
Loop lekker zelf de poort tuin joh, ze hebben al veel te lang met jou moeten zitten daar.
Ja... ik vind hem niet super sympathiek
pi_217168527
de hele tijd dat geaai
en geplak van manon en Yerwien
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217168531
lekker che, lekker.....lekker
pi_217168536
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
de hele tijd dat geaai
en geplak van manon en Yerwien
Ach... jong en je wilt wat oid
pi_217168560
Charissa kan het weer :')

Niks geleerd
pi_217168562
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach... jong en je wilt wat oid
vind het wat onfatsoenlijk om de godganse dag aan elkaar te zitten frutten
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217168566
Eens zien of er ond er de nul gescoord gaat worden _O-

})
pi_217168575
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
vind het wat onfatsoenlijk om de godganse dag aan elkaar te zitten frutten
Ik ben er ook niet van
Alleen theoretisch gezien kan ik er begrip voor opbrengen
  maandag 24 maart 2025 @ 19:41:31 #260
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168591
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
de hele tijd dat geaai
en geplak van manon en Yerwien
Er wordt al een AaiDraaiboek samengesteld met de verschilllende technieken die Yer toepast

pi_217168619
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:41 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Er wordt al een AaiDraaiboek samengesteld met de verschilllende technieken die Yer toepast

[ afbeelding ]
Ik moest daarom grinniken
  maandag 24 maart 2025 @ 19:45:29 #262
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168661
Tijs heeft "gewonnen" en kiest een Vos.. dat wordt Robert.. die soort "stemmingen wordt al maar raarder :{

pi_217168677
Het zijn er nogal wat
pi_217168682
Ik vind het "spanning en sensatie"-muziekje bij een potje memorie geniaal
pi_217168719
Thijs heeft zowat al gewonnen
pi_217168724
Met foto's is het best lastiger dan random plaatjes
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 maart 2025 @ 19:48:57 #267
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168737
Tijs gaat lekker ,

pi_217168739
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
Met foto's is het best lastiger dan random plaatjes
Ja idd!
En al die koppies lijken zo op elkaar met die statische foto's
  maandag 24 maart 2025 @ 19:50:36 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168764
En de Haaien winnen.. staan op 1 nu

pi_217168770
Robert die weer moest spelen
verliest
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217168788
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Robert die weer moest spelen
verliest
Bij Robert en Floris heb ik het gevoel dat ze elk spel pakken en anderen de kans niet gunnen

Terwijl ze niet perse altijd beter zijn
  maandag 24 maart 2025 @ 19:51:57 #273
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217168795
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Robert die weer moest spelen
verliest
En allemaal mazzel bij de andere groep aldus Robert.
  maandag 24 maart 2025 @ 19:51:59 #274
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168797
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Robert die weer moest spelen
verliest
Ze hebben door dat Rober een blaaskaak is met grotere bek dan kennis , die kan je makkelijk hebben
  maandag 24 maart 2025 @ 19:54:42 #275
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217168846
Weer een FaalFittie aan te komen tussen OuweZiekeEstertje en PoppetjeAmber.. gedoemd te mislukken nog voodat die start ;)
pi_217168890
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ze hebben door dat Rober een blaaskaak is met grotere bek dan kennis , die kan je makkelijk hebben
Niemand wilde het doen, weinig keus. Achteraf konden ze het beter _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 maart 2025 @ 19:57:56 #277
3542 Gia
User under construction
pi_217168902
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bij Robert en Floris heb ik het gevoel dat ze elk spel pakken en anderen de kans niet gunnen

Terwijl ze niet perse altijd beter zijn
Floris wel. Robert moest nu wel, want Boy zegt een slecht geheugen te hebben, manon durft niet en Emma zit effe niet lekker in haar vel.
pi_217168971
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:

[..]
En allemaal mazzel bij de andere groep aldus Robert.
ja zag er ook echt uit als mazzel _O- _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217168985
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Weer een FaalFittie aan te komen tussen OuweZiekeEstertje en PoppetjeAmber.. gedoemd te mislukken nog voodat die start ;)
Heb het idee dat Ester er alleen maar zit vanwege haar verhaal
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 24 maart 2025 @ 20:03:11 #280
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217169020
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb het idee dat Ester er alleen maar zit vanwege haar verhaal
Dat lijkt wel dudelijk, zoekt een beetje wanhopig naar aandacht en gaat een jong meiske "aanpakken" lafkut :{
pi_217169032
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:57 schreef Gia het volgende:

[..]
Floris wel. Robert moest nu wel, want Boy zegt een slecht geheugen te hebben, manon durft niet en Emma zit effe niet lekker in haar vel.
Je hebt een punt
pi_217169042
arme Emma
even een telefoontje bij elkaar slijmen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 24 maart 2025 @ 20:05:21 #283
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217169054
De Floris/Emma/Senna-Clan moet dringend met Thuis bellen voor nog meer Thuisfront bemoeizucht :N
pi_217169062
Is de verkering nog aan met zus en broer van Flo.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217169068
pfff die Ester
wat een vermoeiend mens
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217169084
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
pfff die Ester
wat een vermoeiend mens
Dat dacht ik ook

En voel me schuldig door mijn ergernissen :@
pi_217169102
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook

En voel me schuldig door mijn ergernissen :@
niet doen
Ester is een vrouw die naar mijn mening met alles haar ziekte erbij trekt
dan kun je dus nooit wat tegen iemand zeggen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217169105
Die Esther, wat een naar mens!
pi_217169117
ze ligt ook totaal niet lekker in de groep
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 24 maart 2025 @ 20:09:51 #290
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217169121
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
niet doen
Ester is een vrouw die naar mijn mening met alles haar ziekte erbij trekt
dan kun je dus nooit wat tegen iemand zeggen
Heb je al het aantal chemo woordjes geteld? ;)
pi_217169142
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Heb je al het aantal chemo woordjes geteld? ;)
nou
tis natuurlijk heel verdrietig
dat ze alles heeft moeten ondergaan en er eigenlijk geen weg meer is voor haar
maar om alles terug te brengen tot je ziekte poeh
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217169148
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:

[..]
niet doen
Ester is een vrouw die naar mijn mening met alles haar ziekte erbij trekt
dan kun je dus nooit wat tegen iemand zeggen
Dat maakt ook dat ik het irritant vind. Ik voel me een schoft omdat ik ervan ga zuchten

Alleen tja...
pi_217169225
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
nou
tis natuurlijk heel verdrietig
dat ze alles heeft moeten ondergaan en er eigenlijk geen weg meer is voor haar
maar om alles terug te brengen tot je ziekte poeh
Ze heeft wel een beetje gelijk, als je de mazzel hebt om je haar te behouden doet chemo wel degelijk wat met je haar. Ze legde dat uit.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 maart 2025 @ 20:17:26 #294
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_217169247
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
nou
tis natuurlijk heel verdrietig
dat ze alles heeft moeten ondergaan en er eigenlijk geen weg meer is voor haar
maar om alles terug te brengen tot je ziekte poeh
Inderdaad. Maar als men er dan wel rekening mee houdt mogen ze haar weer niet behandelen alsof ze ziek is.
Sorry hoor, maar dan zelf ook snavel toe :X

Het is erg zat zoals het is, maar op deze manier maakt ze het ook lastiger voor anderen om er mee om te gaan.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217169288
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar als men er dan wel rekening mee houdt mogen ze haar weer niet behandelen alsof ze ziek is.
Sorry hoor, maar dan zelf ook snavel toe :X

Het is erg zat zoals het is, maar op deze manier maakt ze het ook lastiger voor anderen om er mee om te gaan.
Zie dat toch wat anders ze gebruikt dure producten en Amber begon daarover te miepen tegen anderen. Terwijl Esther uitleg gaf.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 maart 2025 @ 20:22:43 #296
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217169332
Verrassend, Floor speelt
pi_217169335
Bondje Robert kiezen hem zelf uit, ze hebben allemaal schijt om het te doen.
  maandag 24 maart 2025 @ 20:23:02 #298
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217169338
Verrassend.. Robert speelt
pi_217169358
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Bondje Robert kiezen hem zelf uit, ze hebben allemaal schijt om het te doen.
Zelfde met Floris weer. Ja jij
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 24 maart 2025 @ 20:26:29 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217169377
foutje flo
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')