abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217146457
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:43 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Aldus een account van twee dagen oud. 😛
Mag je dan niet meepraten dan????
pi_217147424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef Bazart het volgende:

[..]
Mag je dan niet meepraten dan????
Je hebt de implicatie van mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd.
Hotapnyc
pi_217148796
Geen goede reactie dus. Typerend voor fok gebruikers/losers. Jullie doen jullie reputatie eer aan!

Meisjes van 20 kapot maken en als het even kan nog jonger. Dat is fok 2025. Wees er trots op!\

Jullie weten nu vast wel wie de echte losers zijn. Toch? LOL
pi_217148798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 03:00 schreef Cosima het volgende:

[..]
Massale haat? Die zie ik niet hoor.

Ik kan zelf ook niet goed herinneren dat Emma erg zat te stoken en dat tshirt verhaal rond bazuinde. Maar los van dat is het wel echt een secreet, ze roddelt intens veel, liegt daar vervolgens over alsof het gedrukt staat en ze komt altijd zo fel uit de hoek met opmerkingen als "ben je achterlijk ofzo?" , etc.. ook tegen Charissa doet ze soms erg neerbuigend. Een erg plezierig persoon is het niet. Maar goed, met 20 jaar zijn de hersenen nog niet volgroeit dus heel raar is het allemaal niet. Het is alleen niet zo handig om dan aan een reality programma mee te doen.
Vooral niet omdat er dan volwassen mensen die er plezier uit halen om zo iemand online helemaal kapot te schrijven. Maar die personen zijn vast vol van zichzelf op hun eenzame zolderkamertje. Zoals altijd!
pi_217152319
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:43 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Aldus een account van twee dagen oud. 😛
Waarschijnlijk familie of vriend.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 23 maart 2025 @ 14:49:06 #231
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217154339
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 11:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk familie of vriend.
Die mag ook commentaar leveren ;)
pi_217154434
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 05:23 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
Vooral niet omdat er dan volwassen mensen die er plezier uit halen om zo iemand online helemaal kapot te schrijven. Maar die personen zijn vast vol van zichzelf op hun eenzame zolderkamertje. Zoals altijd!
Ik heb persoonlijk niks tegen Emma. En blijf volgens mij redelijk netjes naar de personen in mijn allergie

Ik denk overigens dat niemand het doel heeft km iemand te kapot te maken

Het is het risico van meedoen aan een RLS. Leuk is het niet. Alleen iedereen heeft een ongenuanceerde mening. Het is wat het is.
Dit wordt ook gevoed door bijvoorbeeld de FEBO in hun keuzes met wat uit te zenden. Wederom een risico. Je weet dat je karakter uitvergroot in beeld komt. En daarbij maakt leeftijd niet uit.

Niet leuk voor in dit geval Emma. Niet leuk voor in dit geval haar omgeving. Alleen tja... zo is de maatschappij momenteel

Daarnaast heb ik het idee dat bijvoorbeeld een Floris en Eshter en Charissa veel harder aangepakt worden in de sociale media. Alleen daar hoor ik je niet over?

Het is helaas de prijs bij die ton.
pi_217154643
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die mag ook commentaar leveren ;)
Niet echt objectief alleen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217161704
De regie bepaalt wat uitgezonden wordt.
De montage licht heel vaak suggestief fragmenten van een gebeuren uit. En maakt ze groot.

Daarnaast worden scènes van verschillende tijdstippen zodanig in elkaar gemonteerd, dat karaktermoord onvermijdelijk is.

Wij zien dit en nemen voor waar aan.

Willens en wetens wordt gemonteerd op sensatie, ten koste van deelnemers.
pi_217161806
Ik denk altijd, wat je niet zegt of niet doet kan niet uitgezonden worden.

Behalve de andere irritante dingen van kindje Emma, is dat ze te pas en onpas verongelijkt zegt dat ze al 2x (uit empathisch zichzelf wegcijferende goedheid) de finale weggaf aan een ander.
Waar slaat dat op, dacht ze echt dat zij in haar eerste of tweede maand al finalist had kunnen zijn, zonder inspanning, puur meeliftend op het succes van anderen. Inlikken bij Floris hielp niet en dan ging haar zus er ook nog vandoor met de broer van Floris. Maar ze heeft dus empathisch als ze is, 2 x de finale gewoon weggegeven _O-
pi_217161840
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 02:03 schreef Majoraan het volgende:
Ik denk altijd, wat je niet zegt of niet doet kan niet uitgezonden worden.

Behalve de andere irritante dingen van kindje Emma, is dat ze te pas en onpas verongelijkt zegt dat ze al 2x (uit empathisch zichzelf wegcijferende goedheid) de finale weggaf aan een ander.
Waar slaat dat op, dacht ze echt dat zij in haar eerste of tweede maand al finalist had kunnen zijn, zonder inspanning, puur meeliftend op het succes van anderen. Inlikken bij Floris hielp niet en dan ging haar zus er ook nog vandoor met de broer van Floris. Maar ze heeft dus empathisch als ze is, 2 x de finale gewoon weggegeven _O-
Ja, Emma is 20 klopt. Ze is nog een beetje een kind. De anderen zijn ouder en zouden erboven moeten staan. Emma werd duidelijk onterecht door Senna en familie neergezet als stoker. Wat ik heel anders zag. Emma meldde wat ze zag tussen Floris en Amber en maakte zich - terecht - zorgen. Die twee werden wel heel close. Om dat nou neer te zetten als stoken is idioot. Ik zag dat Emma zich bezorgd maakte over haar vriendin Senna. Maar dat wordt dus totaal verkeerd uitgelegd. En dat Floris daarom als een wilde tekeer gaat tegen Emma is ook waanzin.

Maar ja, hier op fok is al besloten dat we massaal Emma haten. Dus ik ga met deze post niets veranderen ben ik bang. Zo gaat dat hier.
pi_217161841
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 15:31 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Niet echt objectief alleen.
En gelukkig zijn de meningen van mensen als jij wel objectief. LOL.
  maandag 24 maart 2025 @ 10:55:00 #238
3542 Gia
User under construction
pi_217163807
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 22:26 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ik snap dit soort wenkbrauwen nooit bij vrouwen :X
Ze zei dat Charissa eruit zag als de plaaggeest, maar dan is zij de horrorgeest ;(
Misschien heeft ze vanwege chemo geen wenkbrauwen meer. Misschien draagt ze ook wel een pruik. Weten wij veel.
pi_217163823
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2025 04:30 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
En gelukkig zijn de meningen van mensen als jij wel objectief. LOL.
Altijd, want ik ben een doorsnee kijker met geen enkele band met 1 van de deelnemers daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217163833
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 509.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 24 maart 2025 @ 10:58:16 #241
3542 Gia
User under construction
pi_217163835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
Kan best dat het niet haar intentie was om te stoken, maar het heeft wel dat effect. Het brengt mensen als Robert ook op ideeën, als je onder de aandacht brengt dat Floris en Amber wel heel veel samen zijn.
pi_217165491
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 04:29 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
Ja, Emma is 20 klopt. Ze is nog een beetje een kind. De anderen zijn ouder en zouden erboven moeten staan. Emma werd duidelijk onterecht door Senna en familie neergezet als stoker. Wat ik heel anders zag. Emma meldde wat ze zag tussen Floris en Amber en maakte zich - terecht - zorgen. Die twee werden wel heel close. Om dat nou neer te zetten als stoken is idioot. Ik zag dat Emma zich bezorgd maakte over haar vriendin Senna. Maar dat wordt dus totaal verkeerd uitgelegd. En dat Floris daarom als een wilde tekeer gaat tegen Emma is ook waanzin.

Maar ja, hier op fok is al besloten dat we massaal Emma haten. Dus ik ga met deze post niets veranderen ben ik bang. Zo gaat dat hier.
Dat stoken zit blijkbaar in de familie :D Heb je gezien hoe close Emma en Floris waren? Kriebelen in de nek terwijl hij nog half slaapt, voetmassage. Als dat niks voorstelde wat Emma beweert dan stelt dat met Amber al helemaal niks voor. Een beetje samen schilderen en t-shirtje aantrekken _O-
  maandag 24 maart 2025 @ 14:51:38 #243
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217165615
Jammer dat er maar 1 speler is waarbij het thuisfront een actieve rol meespeelt , daar zouden er meer van moeten zijn, ergens bij de 14 resterende spelers moet toch wat meer te halen zijn voordat de boel doodbloed ;)
  maandag 24 maart 2025 @ 15:10:49 #244
3542 Gia
User under construction
pi_217165786
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 14:29 schreef Was-beer het volgende:

[..]
Dat stoken zit blijkbaar in de familie :D Heb je gezien hoe close Emma en Floris waren? Kriebelen in de nek terwijl hij nog half slaapt, voetmassage. Als dat niks voorstelde wat Emma beweert dan stelt dat met Amber al helemaal niks voor. Een beetje samen schilderen en t-shirtje aantrekken _O-
Emma wilde graag close zijn met Floris. Toen dat de eerste cyclus na Senna's vertrek al fout liep, is ze bozig geworden en wilde ze niets meer met Floris samen doen. Maar ze trekt het niet als anderen, zoals Precious en Amber wel close zijn met Floris. Precious heeft het nota bene over 'bedscenes met Floris' gehad! En tja, daar vindt Emma wat van en dat zegt ze. Anderen haken daar dan handig op in, wat geleid heeft tot het stookgedrag van o.a. Robert. Kan me goed voorstellen dat dit op Senna is overgekomen als een voorzetje tot het stoken.
  maandag 24 maart 2025 @ 15:11:56 #245
3542 Gia
User under construction
pi_217165795
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 11:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk familie of vriend.
Tweelingzus? Die schijnt ook op de socials flink bezig te zijn.
pi_217165873
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 10:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Misschien heeft ze vanwege chemo geen wenkbrauwen meer. Misschien draagt ze ook wel een pruik. Weten wij veel.
Er zijn overigens zat mensen zonder chemo die dit ook laten doen. Daarom snap ik je reactie niet helemaal. Het ging mij niet om het niet hebben van wenkbrauwen, maar de manier waarop ze zijn getekend. Persoonlijk vind ik dit heel lelijk bij Esther.
All those angels with their wings glued on.
  maandag 24 maart 2025 @ 15:56:37 #247
3542 Gia
User under construction
pi_217166141
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2025 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Er zijn overigens zat mensen zonder chemo die dit ook laten doen. Daarom snap ik je reactie niet helemaal. Het ging mij niet om het niet hebben van wenkbrauwen, maar de manier waarop ze zijn getekend. Persoonlijk vind ik dit heel lelijk bij Esther.
Dat ben ik met je eens. Ik weet dat er vrouwen zijn die bewust hun wenkbrauwen afscheren, en dan op tekenen, maar ik wil er alleen op wijzen dat het bij Esther ook vanwege chemo kan zijn.
Het is echt lelijk, dat wel, maar ook die lippen en andere zaken die ze op of glad heeft laten spuiten. Zo onnatuurlijk. Ze ziet er zo echt niet jonger uit of zo.

Overigens vind ik die duckface lippen ook bij Senna echt lelijk. Senna is best een mooie meid, die heeft dit niet nodig.
pi_217166184
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 15:11 schreef Gia het volgende:

[..]
Tweelingzus? Die schijnt ook op de socials flink bezig te zijn.
The Karen's are real indeed.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217168493
Loop lekker zelf de poort uit joh, ze hebben al veel te lang met jou moeten zitten daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')