abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217135993
quote:
Ik snap dit soort wenkbrauwen nooit bij vrouwen :X
Ze zei dat Charissa eruit zag als de plaaggeest, maar dan is zij de horrorgeest ;(
All those angels with their wings glued on.
pi_217136578
De uitzending van maandag gaat sowieso episch worden!
pi_217136931
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:38 schreef chufi het volgende:

[..]
Als dr zus nog met zn broertje is dan zal die met dr moeten leren dealen
Als die nog met elkaar hebben is dit nu wel een bizar gekke ongemakkelijke situatie _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjaak-V op 22-03-2025 00:05:10 ( :D) ]
pi_217137028
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 20:49 schreef DilanoNirvana het volgende:
Emma is supergevoelig, maar kan niet tegen kritiek wat voor veel jonge meiden geldt, ook onzeker ect.

Misschien leert ze daar nog wat.

Senna kwam alleen maar ff een bommetje droppen, dus dat was tv maken.
Supergevoelig me reet. En dat leeftijd gedoe is ook onzin, ze zijn allemaal volwassen of je nou 21 of 52 bent. Je weet ondertussen wel hoe je moet gedragen en dat is ver te zoeken bij de meeste. Prima kijkvoer :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 22 maart 2025 @ 00:55:15 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217137256
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 00:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Supergevoelig me reet. En dat leeftijd gedoe is ook onzin, ze zijn allemaal volwassen of je nou 21 of 52 bent. Je weet ondertussen wel hoe je moet gedragen en dat is ver te zoeken bij de meeste. Prima kijkvoer :P
tweelingzus hebben we het over .. eeneiige zelfs
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 22 maart 2025 @ 01:13:54 #216
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217137327
Nu kijkend.
Floor jankt weer eens.
pi_217137436
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
pi_217137603
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
Massale haat? Die zie ik niet hoor.

Ik kan zelf ook niet goed herinneren dat Emma erg zat te stoken en dat tshirt verhaal rond bazuinde. Maar los van dat is het wel echt een secreet, ze roddelt intens veel, liegt daar vervolgens over alsof het gedrukt staat en ze komt altijd zo fel uit de hoek met opmerkingen als "ben je achterlijk ofzo?" , etc.. ook tegen Charissa doet ze soms erg neerbuigend. Een erg plezierig persoon is het niet. Maar goed, met 20 jaar zijn de hersenen nog niet volgroeit dus heel raar is het allemaal niet. Het is alleen niet zo handig om dan aan een reality programma mee te doen.
pi_217137617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Lol wat is de "echte benaming" volgens jou dan? Kut zeker.

Iedereen mag altijd bellen. Als je betaald. Is geen gunst van de febo. Zijn bondje gunde het hem. Daarnaast is het ook gewoon heerlijke tv trouwens, een Senna die terug komt en alle juice van tv deelt. Geniet er gewoon een keer van ipv dat gezeik over Febo en voortrekkerij blabla.
pi_217139397
Ook dat bepaal ik zelf wel aangezien het mijn mening is. En door. En verder ben je maar aan het trollen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217139908
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Team Amber *O* Die Esther heeft altijd wel wat te zeuren.
Er zit ook gewoon niks aardigs aan die vrouw. Ze laat het in elke geval niet zien.
Amber lijkt zich in die cliffhanger niet zo uit de tent te laten lokken als Charissa, maar we gaan het zien :)

En Senna en Floris.. Moe word ik van dat verhaallijntje.
Hoogste tijd voor Floris, maar dat roep ik al maanden.... :O
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217140048
Floris gaat op 1 april naar huis🤣
  zaterdag 22 maart 2025 @ 12:23:58 #223
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217141612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 10:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Floris gaat op 1 april naar huis🤣
2026? ;)
pi_217141674
Denk 2027
pi_217145332
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef eensteen25 het volgende:
Ik begrijp dat hier een massale haat richting Emma gaande is, een meisje van 20. Dus daarom even een wat meer objectieve mening. Emma zat helemaal niet te stoken. Robert zat wel te stoken en Emma zei alleen maar dat het haar opviel dat Flo en Amber wel erg veel samen optrokken. Wat ook gewoon zo was. Het kwam op mij meer over dat ze daarvan baalde voor Senna en helemaal niet om te stoken. Want nogmaals, Floris en Amber waren ook bijna non stop bij elkaar. En met dat t-shirt kon ik ook helemaal niets ontdekken wat niet in de haak was.

Dus ik neem het voor Emma op. Misschien heeft Senna een opmerking van Emma verkeerd uitgelegd, dat zou kunnen.
Aldus een account van twee dagen oud. 😛
Hotapnyc
pi_217146457
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:43 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Aldus een account van twee dagen oud. 😛
Mag je dan niet meepraten dan????
pi_217147424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 20:27 schreef Bazart het volgende:

[..]
Mag je dan niet meepraten dan????
Je hebt de implicatie van mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd.
Hotapnyc
pi_217148796
Geen goede reactie dus. Typerend voor fok gebruikers/losers. Jullie doen jullie reputatie eer aan!

Meisjes van 20 kapot maken en als het even kan nog jonger. Dat is fok 2025. Wees er trots op!\

Jullie weten nu vast wel wie de echte losers zijn. Toch? LOL
pi_217148798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 03:00 schreef Cosima het volgende:

[..]
Massale haat? Die zie ik niet hoor.

Ik kan zelf ook niet goed herinneren dat Emma erg zat te stoken en dat tshirt verhaal rond bazuinde. Maar los van dat is het wel echt een secreet, ze roddelt intens veel, liegt daar vervolgens over alsof het gedrukt staat en ze komt altijd zo fel uit de hoek met opmerkingen als "ben je achterlijk ofzo?" , etc.. ook tegen Charissa doet ze soms erg neerbuigend. Een erg plezierig persoon is het niet. Maar goed, met 20 jaar zijn de hersenen nog niet volgroeit dus heel raar is het allemaal niet. Het is alleen niet zo handig om dan aan een reality programma mee te doen.
Vooral niet omdat er dan volwassen mensen die er plezier uit halen om zo iemand online helemaal kapot te schrijven. Maar die personen zijn vast vol van zichzelf op hun eenzame zolderkamertje. Zoals altijd!
pi_217152319
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 18:43 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Aldus een account van twee dagen oud. 😛
Waarschijnlijk familie of vriend.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 23 maart 2025 @ 14:49:06 #231
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217154339
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 11:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk familie of vriend.
Die mag ook commentaar leveren ;)
pi_217154434
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 05:23 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
Vooral niet omdat er dan volwassen mensen die er plezier uit halen om zo iemand online helemaal kapot te schrijven. Maar die personen zijn vast vol van zichzelf op hun eenzame zolderkamertje. Zoals altijd!
Ik heb persoonlijk niks tegen Emma. En blijf volgens mij redelijk netjes naar de personen in mijn allergie

Ik denk overigens dat niemand het doel heeft km iemand te kapot te maken

Het is het risico van meedoen aan een RLS. Leuk is het niet. Alleen iedereen heeft een ongenuanceerde mening. Het is wat het is.
Dit wordt ook gevoed door bijvoorbeeld de FEBO in hun keuzes met wat uit te zenden. Wederom een risico. Je weet dat je karakter uitvergroot in beeld komt. En daarbij maakt leeftijd niet uit.

Niet leuk voor in dit geval Emma. Niet leuk voor in dit geval haar omgeving. Alleen tja... zo is de maatschappij momenteel

Daarnaast heb ik het idee dat bijvoorbeeld een Floris en Eshter en Charissa veel harder aangepakt worden in de sociale media. Alleen daar hoor ik je niet over?

Het is helaas de prijs bij die ton.
pi_217154643
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die mag ook commentaar leveren ;)
Niet echt objectief alleen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217161704
De regie bepaalt wat uitgezonden wordt.
De montage licht heel vaak suggestief fragmenten van een gebeuren uit. En maakt ze groot.

Daarnaast worden scènes van verschillende tijdstippen zodanig in elkaar gemonteerd, dat karaktermoord onvermijdelijk is.

Wij zien dit en nemen voor waar aan.

Willens en wetens wordt gemonteerd op sensatie, ten koste van deelnemers.
pi_217161806
Ik denk altijd, wat je niet zegt of niet doet kan niet uitgezonden worden.

Behalve de andere irritante dingen van kindje Emma, is dat ze te pas en onpas verongelijkt zegt dat ze al 2x (uit empathisch zichzelf wegcijferende goedheid) de finale weggaf aan een ander.
Waar slaat dat op, dacht ze echt dat zij in haar eerste of tweede maand al finalist had kunnen zijn, zonder inspanning, puur meeliftend op het succes van anderen. Inlikken bij Floris hielp niet en dan ging haar zus er ook nog vandoor met de broer van Floris. Maar ze heeft dus empathisch als ze is, 2 x de finale gewoon weggegeven _O-
pi_217161840
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 02:03 schreef Majoraan het volgende:
Ik denk altijd, wat je niet zegt of niet doet kan niet uitgezonden worden.

Behalve de andere irritante dingen van kindje Emma, is dat ze te pas en onpas verongelijkt zegt dat ze al 2x (uit empathisch zichzelf wegcijferende goedheid) de finale weggaf aan een ander.
Waar slaat dat op, dacht ze echt dat zij in haar eerste of tweede maand al finalist had kunnen zijn, zonder inspanning, puur meeliftend op het succes van anderen. Inlikken bij Floris hielp niet en dan ging haar zus er ook nog vandoor met de broer van Floris. Maar ze heeft dus empathisch als ze is, 2 x de finale gewoon weggegeven _O-
Ja, Emma is 20 klopt. Ze is nog een beetje een kind. De anderen zijn ouder en zouden erboven moeten staan. Emma werd duidelijk onterecht door Senna en familie neergezet als stoker. Wat ik heel anders zag. Emma meldde wat ze zag tussen Floris en Amber en maakte zich - terecht - zorgen. Die twee werden wel heel close. Om dat nou neer te zetten als stoken is idioot. Ik zag dat Emma zich bezorgd maakte over haar vriendin Senna. Maar dat wordt dus totaal verkeerd uitgelegd. En dat Floris daarom als een wilde tekeer gaat tegen Emma is ook waanzin.

Maar ja, hier op fok is al besloten dat we massaal Emma haten. Dus ik ga met deze post niets veranderen ben ik bang. Zo gaat dat hier.
pi_217161841
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 15:31 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Niet echt objectief alleen.
En gelukkig zijn de meningen van mensen als jij wel objectief. LOL.
  maandag 24 maart 2025 @ 10:55:00 #238
3542 Gia
User under construction
pi_217163807
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 22:26 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ik snap dit soort wenkbrauwen nooit bij vrouwen :X
Ze zei dat Charissa eruit zag als de plaaggeest, maar dan is zij de horrorgeest ;(
Misschien heeft ze vanwege chemo geen wenkbrauwen meer. Misschien draagt ze ook wel een pruik. Weten wij veel.
pi_217163823
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2025 04:30 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
En gelukkig zijn de meningen van mensen als jij wel objectief. LOL.
Altijd, want ik ben een doorsnee kijker met geen enkele band met 1 van de deelnemers daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217163833
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 509.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')