Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Nou, wat me opvalt is dat Char totaal niks kan hebben, maar heeft zelf op alles en iedereen commentaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wel het bondje daarvoor? Dus mag Jer, bijvoorbeeld, Floris uitdagen?
[..]
Wat? Dat wakker maken? Waar bemoeit ze zich mee!! Snap wel dat Charissa zich daaraan stoort.
"Charissa, wakker worden, ik denk dat we al vroeg een proef krijgen."
Gebaseerd waarop denkt ze dat?
Nou nou nou, er is een verschil tussen niks kunnen hebben en maar alles moeten pikken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou, wat me opvalt is dat Char totaal niks kan hebben, maar heeft zelf op alles en iedereen commentaar
Lijk me sterk dat het ZS zichzelf in het Finalebondje kan spelen dan hoeft Yerel alleen maar te wachten nu en alle tweestrijden die nog komen te verliezen.. ( had Rbert ook moeten doen) lekker blijven zitten tot de Fimale en dan toeslaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weet het niet met dat schaap.
Stel het is de laatste week, je bent het winnende bondje, net een bondgenoot verloren aan het zwarte schaap, ga je dan dat ZS die finale gunnen?
Andersom kan het ZS ook gebruikt worden als een soort 'joker' als iemand toch al weg wil gaan na een cyclus. Die hoeft er dan alleen via die ZS regels en onderlinge afspraken voor te zorgen dat die in het slechtste bondje terecht komt om zo iemand daar te kunnen redden die wél zou willen blijven.
Ja er zitten te veel gaten in het conceptquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijk me sterk dat het ZS zichzelf in het Finalebondje kan spelen dan hoeft Yerel alleen maar te wachten nu en alle tweestrijden die nog komen te verliezen.. ( had Rbert ook moeten doen) lekker blijven zitten tot de Fimale en dan toeslaan
Grote kans wel dat je er dan gelijk uitgesodemieterd wordtFebo zal tegen die tijd vast wel weer een nieuwe Gamefuck hebben
Die hele ZS gamechanger slaat nergens op, en zal wel snel backfiren als sukkelig en verwarrendquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja er zitten te veel gaten in het concept
Ja, niks is een verrassing bahquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Het valt wel op dat alles wat ze "suggeren" dat er gebeuren moet ook steeds gebeuren gaat.. er lopen allemaal glazen bollen daar blijkbaar
Ja vast wel.. de vaatwasser aanzettenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Char heeft in de horeca gewerkt dus die weet het wel.....
als ze de gebruiksaanwijzing kan vindenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja vast wel.. de vaatwasser aanzetten
Jan had lolquote:
Meer dan ik verwacht had met zijn grote mond.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Intercontinentale blaaskaak Robert had toch fouten
Bitch fightquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
oeiii haat en nijd tussen emma en manon
Het ZS kan wel stemmen ronselen door eten te delen met het armlastige bondje, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weet het niet met dat schaap.
Stel het is de laatste week, je bent het winnende bondje, net een bondgenoot verloren aan het zwarte schaap, ga je dan dat ZS die finale gunnen?
ik dacht ook mis ik nu wat?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Etiketten uitslag
Beetje raar.. ik denk Febo wat vergeten heeft![]()
[ afbeelding ]
Oplettend hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Etiketten uitslag
Beetje raar.. ik denk Febo wat vergeten heeft![]()
[ afbeelding ]
was later al weer gecorrigeerdquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Team Floortje 75 punten door de neus geboord.. karma?![]()
( zal vanavond wel weer kloppen)
Gôh wat een opluchting, dat TeamFloor niets te kort is gedaan.. stel je voor wat 'ie zou doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
was later al weer gecorrigeerd
(zegt de oplettende kijker)
Nou echt welquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk wel stoer, zo'n woordje over de grens
Hahaha ja... geen bomen meer in de buurtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nou echt wel![]()
Jesus dat gesnurk van Robert
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggenquote:
En dan een Manonquote:
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneuquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan een Manon
Die zich ouder voelt dan Emma![]()
Tis echt te grappig allemaal
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneu
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedragquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoor![]()
Wie was dat een tijdje terug ook alweer die in elke discussie steeds haar leeftijd moest noemen, 62 ofzo was die?
edit: Sylvia deed dat, met Rami steeds. Ook Mary had er een handje van, beiden toevallig 62
Haha is het ook!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
Ja zoiets zal het wel wezenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggen
Ze gokken maar eern beetje.. vang de hoed , valt niet veel anders te verzinnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe weten ze telkens de opdrachten?
Oh ja! Ik luisterde niet goed genoegquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gokken maar eern beetje.. vang de hoed , valt niet veel anders te verzinnen
Ik ben 61 en ik vind dat in de loods iedereen gelijk is. Respect voor ouderen hoeft er niet automatisch te zijn. Sowieso moet je respect eerst verdienen. En niet met je opofferen en alle was te doen. Juist niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
ja die zijn zo dik met elkaar en roddelen wat afquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
En dan Thijs, de wandelen kolenkit. Als er gestookt kan worden staat ie erbij
Vind beidenquote:
Die komst even stoken, waarom heeft zij een privilege om langs te komen?quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben 61 en ik vind dat in de loods iedereen gelijk is. Respect voor ouderen hoeft er niet automatisch te zijn. Sowieso moet je respect eerst verdienen. En niet met je opofferen en alle was te doen. Juist niet.
Ze had het over bepaald gedrag wat niet kon??? strelen of zo??quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die komst even stoken, waarom heeft zij een privilege om langs te komen?
Dat bouwde al op vanaf de Emma-Voet-Massage terwijl Senna er tegenover in bed naar lag te kijken..en het geaai in Floortjes nek toen Senna naar huis was. en nu weer gezellig en lekker meisje in zijn bondje kiezen..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nog even gekeken en idd in het begin zat ze Flo in zijn nek te kriebelen en dat vond ik verre van normaal.
Maar dat ze haar op laten draven als de jaloerse vriendin vind ik apart.
Ze had het ook over "het is mijn vriendin" ze kennen elkaar toch alleen van de loods? Hoe close kan je zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nog even gekeken en idd in het begin zat ze Flo in zijn nek te kriebelen en dat vond ik verre van normaal.
Maar dat ze haar op laten draven als de jaloerse vriendin vind ik apart.
hahaha vriendin pfffquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had het ook over "het is mijn vriendin" ze kennen elkaar toch alleen van de loods? Hoe close kan je zijn.
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weerquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahaha vriendin pfff
ik weet niet of jij dat zeer uitgebreide gekriebel in de nek van Flo nog weet nouuuu ik vond het niet kunnen.
Dat kan wel zijn maar Senna was het nog niet vergeten terwijl ze idd bijna niet bij elkaar in de buurt komen. Wat Emma wil niet eens meer met hem in een bondje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weer
En ze hebben elkaar nog niet zo lang geleden gesproken. Dit zie ik wel als een FEBO dingetje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar Senna was het nog niet vergeten terwijl ze idd bijna niet bij elkaar in de buurt komen. Wat Emma wil niet eens meer met hem in een bondje.
En over 'de bedscenes' met Prescious gaat het niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is al een tijdje over, dus snap niet wat Senna nu dan te zeiken heeft. Anyway morgen weer
Er komen toch zoveel mensen op bezoek? Dit was al veel langer gepland. Floris wilde uiteindelijk ook bellen omdat hij zeker wilde weten dat het goed zat gezien Robert zijn gestook over Floris en die nieuwe blonde.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:17 schreef freaky40 het volgende:
Wel veel dynamiek vanavond in de aflevering. Overigens keihard TeamCharissa deze aflevering. Goed verweer tegen die opgespoten Karen, Esther. Charissa wist zich uitstekend te verdedigen voor een meisje wat normaal gesproken haar mond nooit open doet zoals ze tegen Radek vertelde. Ze maakt haar verbaal flink af. Die Esther gaat niet lang blijven, deze cyclus red ze misschien nog wel maar daarna zal ze wel gillend naar huis rennen naar haar dochter met een hoop gejank 'ik wordt gepest' door een meisje wat jonger is dan mij...
Die Manon met haar chronische ziekte: permanente natte voorbips,, wat een naar kind. Ik zie een oude ziel in haar, heel erg hooghartig en 'kijk mij nou eens'. Ik kan een Emma goed begrijpen dat die het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Vanavond moet Senna even scene lopen schoppen in de uitzending. Die heeft alle frustraties mogen opbouwen van de FEBO en mag nu verhaal komen halen in de loods voor alle kijkcijfertjes. De FEBO wilde geen brieven in de loods van haar, ze moet het nu maar persoonlijk doen. Gek genoeg was ze van de week al in een videobel afspraak met Fleuris te zien, dubbel op weer. Fleuris krijgt alles voor elkaar daar en heeft de FEBO in zijn achterzak. Nu nog een finale claimen en ook winnen en hij is vertrokken...
Voorbips is wel een vies woord hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat laatste maak ik zelf wel uit, want zo wordt dat nu eenmaal genoemd. Wees blij dat ik de echte benaming hiervoor niet benoem. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij eerst mag bellen, en een paar dagen later staat ze al op de stoep, maar goed ik denk er dus het mijne van hoe zoiets gaat intern.
Ze zijn gewoon water en vuurquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:42 schreef Soury het volgende:
We zien natuurlijk niet alles maar ik denk dat Charissa bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan zou halen. Wat een domme koe is dat, ze loopt constant te roddelen en te stoken. Al ben ik ook geen fan van Esther jajajajaja 52 jaar, nou boeie.
Maar wat ik zie is dat Esther gelijk heeft met dat Charis koppen trekt als ze iets zegt (we zien het niet eens als kijker maar ik geloof dat gelijk) En dat valse van Charis oeee....... ik kan daar zo slecht tegen. Maar laat haar maar even blijvenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon water en vuur
Plus beiden erg irritant
Oh zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat ik zie is dat Esther gelijk heeft met dat Charis koppen trekt als ze iets zegt (we zien het niet eens als kijker maar ik geloof dat gelijk) En dat valse van Charis oeee....... ik kan daar zo slecht tegen. Maar laat haar maar even blijvenEn Esther ook die doet de was denk ik niet meer
Ja ze zijn alle twee wat tokkiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker
Maar volgens mij zit Esther evenveel op de lip van Charissa. Alleen zij doet het "liever" en vanuit een slachtofferrol terwijl Charissa gewoon ronduit vals is. Ze zijn beiden even schuldig aan de situatie tussen hen
Vond het gisteren een beetje kinderachtig worden op een gegeven momentquote:
Jaa beetje raar. Wel leuk met countrymuziekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik loop achter
Maar wat een... bijzondere...prijs
Ik houd van countrymuziekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jaa beetje raar. Wel leuk met countrymuziek
Ja maar nu weet Floris dat ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Goedzo Senna. Maar het was al duidelijk op Insta hoe ze denkt over alles.
Heel apart dat ze dat mocht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Dat was best wel een lange Senna-Show.. ze mocht álles onversneden spuien.. van de rest van het bezoek geen spoor
Me*quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft je gewoon gebruikt voor de fokking ton Floris!!!! zegt Emma
Hou je bek zegt Flo
Mij*quote:
Dat mag duidelijk zijn.. ze was continue in beeld gehouden om haar"bijdrage" te spuien zodat Floortje weer voort kan met de info ban buiten... lekker laf van Feboquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Dit is wel het resultaat natuurlijk van het bezoek van Senna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |