abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2025 @ 13:10:35 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217116438
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef Giggio het volgende:

[..]
was later al weer gecorrigeerd

(zegt de oplettende kijker)
Gôh wat een opluchting, dat TeamFloor niets te kort is gedaan.. stel je voor wat 'ie zou doen ;)
pi_217120495
Straks krijgt manon nog kale plekken van dat geaai
pi_217120508
Eye apple is toch geen engels? :P
pi_217120522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
Eye apple is toch geen engels? :P
Klinkt natuurlijk wel stoer, zo'n woordje over de grens :+
pi_217120537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klinkt natuurlijk wel stoer, zo'n woordje over de grens :+
Nou echt wel ;)

Jesus dat gesnurk van Robert _O-
pi_217120558
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:39 schreef StephanL het volgende:

[..]
Nou echt wel ;)

Jesus dat gesnurk van Robert _O-
Hahaha ja... geen bomen meer in de buurt
pi_217120584
Lekkere botsing telkens met die wichten
pi_217120607
Radek is ook wel vals
Meelullen met beide

En Esther moet lekker mama gaan spelen thuis
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120624
We kunnen goed voor ons zelf zorgen hoor.....
nou daar ligt je wasgoed zou ik dan zeggen...
pi_217120676
Gezel daar zeg
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
Eye apple is toch geen engels? :P
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggen _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 20 maart 2025 @ 19:47:07 #74
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217120717
Wat een meidenclubjes daar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_217120720
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezelligheid en lievvvvde
Nou
Wat een cola disco :D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120736
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
Nou
Wat een cola disco :D
Popcorntijd
pi_217120756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Popcorntijd
En dan een Manon
Die zich ouder voelt dan Emma _O-

Tis echt te grappig allemaal
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120778
quote:
99s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
En dan een Manon
Die zich ouder voelt dan Emma _O-

Tis echt te grappig allemaal
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneu
pi_217120786
Manon steukneus

De leeftijden worden gebruikt als reden voor respect
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217120814
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneu
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoor :{w

Wie was dat een tijdje terug ook alweer die in elke discussie steeds haar leeftijd moest noemen, 62 ofzo was die?

edit: Sylvia deed dat, met Rami steeds. Ook Mary had er een handje van, beiden toevallig 62 _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120852
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoor :{w

Wie was dat een tijdje terug ook alweer die in elke discussie steeds haar leeftijd moest noemen, 62 ofzo was die?

edit: Sylvia deed dat, met Rami steeds. Ook Mary had er een handje van, beiden toevallig 62 _O-
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
pi_217120892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
Haha is het ook!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120919
Die cliffhanger gisteren was dus toch wel wat meer dan ik had verwacht, maar het blijft een storm in een glas water.
Het gaat echt nergens over _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217120968
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggen _O-
Ja zoiets zal het wel wezen
pi_217121036
en weer afluisteren, wat ze echt niet doet jaja
pi_217121042
tuurlijk weer aan het opmaken
pi_217121064
Nu kan ze weer janken _O-
pi_217121075
Wat een ongezellige aflevering :o
pi_217121090
jaja ze loopt als een scheet dwars zit al met anderen te smoezen.
pi_217121098
2 jarige vrouw X2 _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')