Gôh wat een opluchting, dat TeamFloor niets te kort is gedaan.. stel je voor wat 'ie zou doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
was later al weer gecorrigeerd
(zegt de oplettende kijker)
Nou echt welquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk wel stoer, zo'n woordje over de grens
Hahaha ja... geen bomen meer in de buurtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nou echt wel![]()
Jesus dat gesnurk van Robert
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggenquote:
Nouquote:
En dan een Manonquote:
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneuquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan een Manon
Die zich ouder voelt dan Emma![]()
Tis echt te grappig allemaal
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zodra je met leeftijden gaat gooien wordt het wel erg sneu
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedragquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar Esther is al 52 hoor![]()
Wie was dat een tijdje terug ook alweer die in elke discussie steeds haar leeftijd moest noemen, 62 ofzo was die?
edit: Sylvia deed dat, met Rami steeds. Ook Mary had er een handje van, beiden toevallig 62
Haha is het ook!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik ben 37 en vind het heel bijzonder gedrag
Ja zoiets zal het wel wezenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |