Het ZS kan wel stemmen ronselen door eten te delen met het armlastige bondje, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weet het niet met dat schaap.
Stel het is de laatste week, je bent het winnende bondje, net een bondgenoot verloren aan het zwarte schaap, ga je dan dat ZS die finale gunnen?
ik dacht ook mis ik nu wat?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Etiketten uitslag
Beetje raar.. ik denk Febo wat vergeten heeft![]()
[ afbeelding ]
Oplettend hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Etiketten uitslag
Beetje raar.. ik denk Febo wat vergeten heeft![]()
[ afbeelding ]
was later al weer gecorrigeerdquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Team Floortje 75 punten door de neus geboord.. karma?![]()
( zal vanavond wel weer kloppen)
Gôh wat een opluchting, dat TeamFloor niets te kort is gedaan.. stel je voor wat 'ie zou doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
was later al weer gecorrigeerd
(zegt de oplettende kijker)
Nou echt welquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk wel stoer, zo'n woordje over de grens
Hahaha ja... geen bomen meer in de buurtquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nou echt wel![]()
Jesus dat gesnurk van Robert
En dan ipv 'eye candy' 'oogappel' proberen te zeggenquote:
Nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |